MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
26.11, 23:05
31
-1 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Реле - регулятори напруги для мото з однофазним генератором

Переглядів: 3350331, модератор: ed13hell
10.08.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
27.01.2016 р. відповів для djeku7  
answerview
Проверил на трансформаторе от 27 вольт,работает,на скутере проверить возможности нет,
Залил сразу после того как проверил
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
27.01.2016 р. відповів для User  
answerview
пам'ятаю що на екзамені з електротехніки цеглу в Москві розвантажував
Давай потом пошутим...
Лично я ничего не понял.
Давай так - верхний ряд контактов пронумерован 1,2,3
Внизу 4 и 5
Красный щуп на 1, черный пошел по другим - результат...?
Крансый щуп 2, черный пошел 1,3,4,5...
и так дальше.


З Академіком розібралися з виходами з нового движка:
.....
білий і червоний - на комутатор
И зачем ты мне показываешь этот белый и красный на фото с вопросом как подключить регулятор?
like
good
bad
shockingly
27.01.2016 р. відповів для Gustav  
answerview
червоний зверху
1-4 пусто
1-5 пусто
2-4 пусто
2-5 пусто
3-4 - 500
3-5 - 500

чорний зверху
1-4 - 500
1-5 - 500
2-4 пусто
2-5 пусто
3-4 пусто
3-5 пусто
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
28.01.2016 р. відповів для User  
answerview
червоний зверху
1-4 пусто
1-5 пусто
2-4 пусто
2-5 пусто
3-4 - 500
3-5 - 500

чорний зверху
1-4 - 500
1-5 - 500
2-4 пусто
2-5 пусто
3-4 пусто
3-5 пусто

Тю. дурдом какой то... Он вобще целый этот регулятор? Де ты его взял? А сделай замер от второго контакта на 1 и 3 пожалста...

По тому что ты его намерял - 3 это плюс, 1 минус. 4 и 5 на те белые что я вижу в разъеме.
Завести мотор и сразу померять не уходит ли напряжение выше 15 Вольт на оборотах. Ты пока его собираешь и настраиваешь (мотор) вобще регулятор не ставь. Без него всё и так должно работать, только заряда не будет.
Змінено: 28.01.2016 р., Gustav
like
good
bad
shockingly
28.01.2016 р. відповів для Gustav  
answerview
2 на 1 і 3 - нічого

З Академіком наміряли таке:
1 - +12 до червоного зі схеми
2 - пустий а можливо чорний після замка запалювання
3 - маса до зеленого з проводки
4 - білий від движка, 6 - теж білий від движка(з генератора)
5 - пустий
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
28.01.2016 р. відповів для User  
answerview
Да, извини, перепутал. Прочитал червоний как черный... Первый плюс, третий минус.
like
good
bad
shockingly
29.01.2016 р. відповів для Anton1999  
answerview
А какой поставил транзистор и кондеры? На какое макс напряжение рассчитан регулятор?
like
good
bad
shockingly
30.01.2016 р. відповів для Tymmmi  
answerview
Транзистор полевой поставил IRFP260N,дорогой блин
4 емкости по 4700, и 16 вольт по напряжению,чтоб не большой запас был
Диодный мост 1000 вольт на 25 ампер
Выдержит примерно 160 может чуть больше вольт
like
good
bad
shockingly
30.01.2016 р. відповів для djeku7  
answerview
Все то хорошо а вот ник Игоря я не знаю и найти его в поиске по этому не смогу
like
good
bad
shockingly
31.01.2016 р. відповів для Anton1999  
answerview
Все то хорошо а вот ник Игоря я не знаю и найти его в поиске по этому не смогу

Игорь, это я. http://www.moto.com.ua/forum.php?u=Akademik

4 емкости по 4700, и 16 вольт по напряжению,чтоб не большой запас был

Для надежности , електролиты надо было на 25 вольт применить.
Змінено: 31.01.2016 р., Akademik
1
like
1
good
bad
shockingly
31.01.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Все то хорошо а вот ник Игоря я не знаю и найти его в поиске по этому не смогу

Игорь, это я. http://www.moto.com.ua/forum.php?u=Akademik

4 емкости по 4700, и 16 вольт по напряжению,чтоб не большой запас был

Для надежности , електролиты надо было на 25 вольт применить.


Это я знаю что вы Игорь 03_biggrin
просто думал что есть еще один Игорь,я вообще думал что это ник такой,начал искать сообщения по нику
like
good
bad
shockingly
02.02.2016 р. відповів для Anton1999  
answerview
Транзистор полевой поставил IRFP260N,дорогой блин

полкила сала 30 грн http://ru.aliexpress.com/item/IRFP260-IRFP260N-original-FET-transistor/32595828581.html?ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_505_506_503_504_301_502_10001_10002_10016_10005_10006_10003_10004_10007,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6450&btsid=aa2cb081-bc27-4dce-8b7e-8637b4c926dc
Почему до сих пор нет маек, акций, наклеек и прочего на тему "Я люблю ГАИ"? Я бы купил...
like
good
bad
shockingly
02.02.2016 р. відповів для Nikolai  
answerview
Транзистор полевой поставил IRFP260N,дорогой блин

полкила сала 30 грн http://ru.aliexpress.com/item/IRFP260-IRFP260N-original-FET-transistor/32595828581.html?ws_ab_test=searchweb201556_1,searchweb201644_4_505_506_503_504_301_502_10001_10002_10016_10005_10006_10003_10004_10007,searchweb201560_1,searchweb1451318400_-1,searchweb1451318411_6450&btsid=aa2cb081-bc27-4dce-8b7e-8637b4c926dc




Первое,очень сложно попасть на оригинал,
Второе, ждать 2-3 недели доставку лень
Проще купить на месте
like
good
bad
shockingly
21.02.2016 р. відповів для Anton1999  
answerview
Добрий вечір!
Хочу отримати деяку допомогу в частині: принцип роботи реле-регулятора напруги.
Самотужки розібратись не можу, потрібно почитати, послухати знаючих.
Цікавить ось це реле та робота його електросхеми на однокотушечних генераторах.
Дякую.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
21.02.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
Добрий вечір!
Хочу отримати деяку допомогу в частині: принцип роботи реле-регулятора напруги.
Самотужки розібратись не можу, потрібно почитати, послухати знаючих.
Цікавить ось це реле та робота його електросхеми на однокотушечних генераторах.
Дякую.

Данная схема РР, применяется в генераторах  вывод обмотки в которых соединен  с массой , и свет питается переменным током.
Регулировка выходного напряжения достигается в этом РР только шунтированием одной полуволны, в следствии чего при отсутствии токовой нагрузки (откл.фара), на аккумулятор будет подаваться завышенное напряжение заряда (видел 22 вольта) на оборотах высоких и максимальных.
Реально должно применяться только на транспортных средствах, в которых свет фары включен постоянно, а если и отключается, то должен присутствовать нагрузочный резистор.
Встречный вопрос, чем же заинтересовала Вас эта схема реле--недорегулятора. Есть же полноценные схемы РР.
Хотите более расширенного ответа по вашей теме, перезвоните мне на сотовый, поговорим. Мои номера под аватаркой.
Змінено: 21.02.2016 р., Akademik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
21.02.2016 р. відповів для Akademik  
answerview

Встречный вопрос, чем же заинтересовала Вас эта схема реле--недорегулятора.

Дякую.
В моєму мопеді виникли неполадки з головним світлом(світить в пів-накалу)  і струмом зарядки(0.1-0.3А на великих обертах).  Тому хочу придумати, щось подібне до стенда і тестувати РР в лабораторних умовах.
Наприклад,  брати напругу від автотрансформатора, чи  трансформатора і автотрансформатора, адже  напруги на акумулятор і на освітлення  різні за величиною бо  беруться з різних частин котушки.
І як працює частина схеми з тиристором для мене "тёмний  лес".
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
21.02.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
Дякую.
В моєму мопеді виникли неполадки з головним світлом(світить в пів-накалу)  і струмом зарядки(0.1-0.3А на великих обертах).  Тому хочу придумати, щось подібне до стенда і тестувати РР в лабораторних умовах.

Если свет у Вас в мопеде от переменки, и лампа на больших оборотах горит в полнакала, при этом есть заряд аккумулятора, то что-то не вяжется. Если в полнакала , то на катушке будет 6-7 вольт переменки, а откуда тогда зарядной ток до 0,3А, так не должно быть. Может проблема с лампой, плохой контакт, нет  хорошей массы, или две нити накала горят одновременно (последовательное соединение). У Вас измерительный  прибор имеется , желательно  стрелочный, если мерять переменку с генератора ?  Надо замерять уровень напряжения на контактах РР, постоянное между зеленым проводом и красным = 14 вольт на высоких оборотах, и переменное между зеленым и желтым , должно быть в районе 13 вольт, также на оборотах. А уже потом исходя из показаний , можно будет делать какие либо выводы. Измерения проводить с Установленной АКБ.
Змінено: 21.02.2016 р., Akademik
1
like
1
good
bad
shockingly
22.02.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Ігоре, Ви своїм малюнком наштовхнули мене...
- А чи не можна протестувати роботу РР(побачити заявлені АС=14,28V i DC=14,43V) подавши змінну напругу, починаючи з 0 В,  на котушку генератора за такою схемою,  відімкнувши при тому всі споживачі?

П.С.
Цей варіант не пройшов. Опір котушки дуже малий(активний приблизно 0,4  Ом),  тому струм у котушці в 5А досягається вже при кількох вольтах.
От якби знати кількість витків між середнім і крайніми виводами котушки то можна би було подати на РР правильні напруги для тестування.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Змінено: 22.02.2016 р., Oleksa
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
22.02.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
Ігоре, Ви своїм малюнком наштовхнули мене...
- А чи не можна протестувати роботу РР(побачити заявлені АС=14,28V i DC=14,43V) подавши змінну напругу, починаючи з 0 В,  на котушку генератора за такою схемою,  відімкнувши при тому всі споживачі?

П.С.
Цей варіант не пройшов. Опір котушки дуже малий(активний приблизно 0,4  Ом),  тому струм у котушці в 5А досягається вже при кількох вольтах.
От якби знати кількість витків між середнім і крайніми виводами котушки то можна би було подати на РР правильні напруги для тестування.

 Проверить данный РР можно по такому принципу.

Берете регулятор (снимаете с мопеда), соедините (контакты РР) белый и желтый, возьмете блок питания с регулировкой напряжения по выходу от = 0 до =20 вольт, подайте минус БП на белый+желтый, а плюс через лампу 12 В на зеленый. И поднимаете напряжение. Лампа должна загореться где то на 15.5В. Если всё так, значит РР рабочий.  Ищете тогда, где  клеммы сгнили на свет.
П.С. Данный метод проверки РР, подсказал модератор темы . (Gustav)
Змінено: 22.02.2016 р., Akademik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
23.02.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Лампа должна загореться где то на 15.5В. Если всё так, значит РР рабочий.

Ігоре, дякую Вам і Густаву.
В моєму РР лампочка загоряється при 15,8В. Як я розумію, це напруга спрацювання тиристора.
Але все таки не полишаю  намірів щодо повноцінного тестування РР на "стенді".
За моїми вимірами активні опори котушок 1 і 2 становлять відповідно 0,1 і 0,3 Ом. Тому, думаю, що подаючи на клеми РР 1 і 2 змінні напруги у співвідношенні приблизно 1:3 можна провести тестування даного РР.
Ігоре, що Ви скажете?
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин