MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
23.11, 01:59
11
+4 °С
Вітер: 2 м./с., Півн
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Реле - регулятори напруги для мото з однофазним генератором

Переглядів: 3347508, модератор: ed13hell
10.08.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
        В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення 
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ,  підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).


Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) 
та подібних.

Фото. 3 - 11  - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги 
(
Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)

Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.

Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).

Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.

  ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!

    Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:

  Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми,  до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!  


УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
... Но тот возможный излишек тока который остается от фары достаточный что бы кипятить акум.

Не думаю! -  його, скоріше всього,  ледь вистачає щоб компенсувати втрати АКБ від  сигналів: поворотів, стопу, стояночних та звукового.
...еще и стартер. Конечно, все зависит от режима эксплуатации. Но покипеть акуму всегда находится время.
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
Ну тогда у нас всех изначально не рабочие регуляторы. 15_badgrin

Перепрошую. Запитань би не було, якби в тому відеофрагменті окрім напруги на регуляторі без навантаження  було показано ще й  струм РР з навантаженням(акумулятор). 04_blush

Эта альфа переведена на DC-CDI зажигание. Регулятор поднагружен током питания коммутатора, и током индикации номера указателя передач, но он мал и его можно не учитывать. Я замерял потребление такого комута, китайский прибор показал выше 0.3А  при 14 вольтах на высоких оборотах. Думаю что эта цифра должна быть больше, если  под рукой был бы нормальный прибор , лучше для этого стрелочный.  
Так что на видео показано выход 23 вольта с РР,  при токе нагрузки примерно до ампера.  Так же проводил замеры напряжения  реле на дэльте, показания на конденсаторе шунтированного резистором (номинал не помню уже),  подымалось до 32 вольт...
Змінено: 05.03.2016 р., Akademik
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
 подымалось до 32 вольт.

Ну так если та полуволна никак не  регулируется то все верно.
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для PVP  
answerview
Провів сьогодні виміри на штатному РР з однокотушечним генератором на три виводи: один на масу, два інші(жовтий і білий проводи) відповідно на світло і зарядку АКБ.
Акумулятор 4 А*год справний і заряджений, якщо на око, то відсотків на 80. Стартера крутить безвідмовно.
Всі споживачі електрики окрім  АКБ не ввімкнуті.
При великих обертах двигуна(за 6000) струм зарядки був не більший ніж 1 А при напрузі на АКБ 14,8 В.

При від"єднанній АКБ і великих обертах  напруга не піднімалась більш ніж до 8 В!!!?

При ввімкнутому головному світлі виміри на великих обертах такі ж самі,  тільки нижні межі значень струму і напруги починаються в бік більших обертів двигуна.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
струм зарядки був не більший ніж 1 А при напрузі на АКБ 14,8 В.

Перезаряд на лицо. Есть смысл проверить на заряженом акуме или кондере на предмет максимальной напруги и ее стабильности.
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
При від"єднанній АКБ і великих обертах  напруга не піднімалась більш ніж до 8 В!!!?

Амплитуда больше среднего значения.
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview

При від"єднанній АКБ і великих обертах  напруга не піднімалась більш ніж до 8 В!!!?

Поскольку напруга не идет вверх как приводил пример Академик то значит регулятор не такой как в шапке. Можно добиться нормального заряда сматыванием витков. Я так делал.
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
При великих обертах двигуна(за 6000) струм зарядки був не більший ніж 1 А при напрузі на АКБ 14,8 В.
При від"єднанній АКБ і великих обертах  напруга не піднімалась більш ніж до 8 В!!!?
 
За час такого заряда, электролит будет бурлить в аккумуляторе не по детски. Не однократно видел мопеды с облезшей краской на крышке, и картере двигателя от вытекающей каплями кислоты в следствии перезаряда.  
 Правильно замерять напряжение от регулятора со снятой АКБ не выйдет, только подключенный вместо нее конденсатор позволит более-менее провести оценку работоспособности регулятора.
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для PVP  
answerview

При від"єднанній АКБ і великих обертах  напруга не піднімалась більш ніж до 8 В!!!?

Поскольку напруга не идет вверх как приводил пример Академик то значит регулятор не такой как в шапке. Можно добиться нормального заряда сматыванием витков. Я так делал.

Просто прибор не правильно измеряет, не предназначен он для такого. Конденсатор с резистором , расставит все точки над " і ".
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Конденсатор с резистором , расставит все точки над " і ".

И без резистора нормуль...
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Akademik  
answerview

 Правильно замерять напряжение от регулятора со снятой АКБ не выйдет, только подключенный вместо нее конденсатор позволит более-менее провести оценку работоспособности регулятора.

А АКБ з  напругою і струмом зарядки?
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
05.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview

 Правильно замерять напряжение от регулятора со снятой АКБ не выйдет, только подключенный вместо нее конденсатор позволит более-менее провести оценку работоспособности регулятора.

А АКБ з  напругою і струмом зарядки?

Если бы РР полноценный, то достаточно замера уровня напряжения при заряженной  батареи на высоких оборотах двигателя. А вот с таким недорегулятором   такой вариант проверки не объективен. Сильно разряженная батарея или емкостная , сперва покажет напряжение на клеммах в пределах  нормы, но спустя небольшого промежутка времени, пойдет  
рост уровня  по мере ее заряда. Ведь этот регулятор  не способен полноценно держать заданный параметр.
Я даже сам когда то давно , попался на такой "развод" от такого РР. Замеряю, вроде все норма, а электролит выкипает. Потом сообразил что к чему.
1
like
1
good
bad
shockingly
06.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview

 Правильно замерять напряжение от регулятора со снятой АКБ не выйдет, только подключенный вместо нее конденсатор позволит более-менее провести оценку работоспособности регулятора.

А АКБ з  напругою і струмом зарядки?

Ток должен упасть до порядка 100мА. Тогда можно говорить о напруге.
1
like
1
good
bad
shockingly
06.03.2016 р. відповів для PVP  
answerview
Ток должен упасть до порядка 100мА. Тогда можно говорить о напруге.

Ага.
Заряджаю АКБ і контролюю заряд:
Напруга   Сила струму
14,82В     40 мА
14,83В     39 мА
14,89В     36 мА
14,97В     35 мА

Хочу виначити струм саморозряду, по-моєму він настане тоді коли напруга досягне ЕРС.
Поки що можна робити висновок, що струм саморозряду не більший 35 мА, а ЕРС АКБ не менша за 14,97В.
Заряджаю далі ...
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Змінено: 06.03.2016 р., Oleksa
like
good
bad
shockingly
06.03.2016 р. відповів для Akademik  
answerview
Пробовал я всякими приборами(у меня их туча по работе)  мерить без АКБ,----БЕЗПОЛЕЗНО!Во первых все зависит даже от входного сопротивления прибора,не говоря о частоте,форме сигнала и т.д.не спасают и стрелочные приборы.
 Только с накопителем и небольшой нагрузкой,как ты и делал! 18_good
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
like
good
bad
shockingly
06.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
Ток не саморазряда, а электролиза воды.
like
good
bad
shockingly
06.03.2016 р. відповів для PVP  
answerview
А компенсація саморозряду?
Вона теж повинна бути присутня при досягненні напруги значень ЕРС.
Знаю з практики:  танкові  повністю заряджені  акумулятори   не знімаючи з машин  ставлять на мікроструми  на цілих  пів-року тільки з метою   компенсації  саморозряду.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
06.03.2016 р. відповів для PVP  
answerview
Подальші вимірювання:
Напруга   Сила струму
15,08В    34мА
15,12В    33мА
Заряд акумулятора триває!
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
like
good
bad
shockingly
07.03.2016 р. відповів для PVP  
answerview
Ось останні виміри, які практично вже не змінюються:
Напруга   Сила струму
15,14В    32,5 мА
Вважаю, що АКБ повністю заряджена і завтра, якщо все складеться, то проведу тестування на мопеді такого РР.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
07.03.2016 р. відповів для Oleksa  
answerview
А компенсація саморозряду?
Вона теж повинна бути присутня при досягненні напруги значень ЕРС.
Знаю з практики:  танкові  повністю заряджені  акумулятори   не знімаючи з машин  ставлять на мікроструми  на цілих  пів-року тільки з метою   компенсації  саморозряду.

Величина саморазряда на порядок-два меньше...
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин