Показати повідомлення
В цій темі публікуємо прогресивні та технічно правильні рішення
Реле - Регуляторів, ПЕРЕВІРЕНІ, підтверджені випробуваннями на реальній мото-техніці (цифрові показники в різних режимах роботы, схеми та фото виробів, по можливості відео випробувань).
Фото. 1, 2 - оригінальний регулятор напруги китайських мопедів Альфа/Дельта
(Honda Dio, Honda Cub) та подібних.
Фото. 3 - 11 - саморобні, перевірені схеми регуляторів напруги
(Ці схеми працездатні в бортовій мережі мото/мопеда/скутера при змінах, виконаних відповідно до фото №12)
Фото. 12 - Рекомендована схема підключення саморобного РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 13 - Один з вариантів стенду для перевірки РЕГУЛЯТОРА.
Фото. 14 - Стенд для перевірки РЕГУЛЯТОРА (варіант 2).
Фото. 15 - Схема бортової мережі Альфа-Дельта-подібних мопедів.
ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ: при розміщенні на інших ресурсах запозичених в цій темі схем, ОБОВ'ЯЗКОВО робіть посилання на дану тему і навпаки, при розміщенні будь яких схем з інших ресурсів, посилання на ці ресурси ОБОВ'ЯЗКОВЕ!
Перед тим як задати питання по схемі регулятора напруги її автору,
УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ:
Шановні дописувачі, це тема про конкретні електронні прилади на технічному форумі, а не шоу екстрасенсів, а отже для того щоб автор схеми, до якого Ви адресуєте своє повідомлення, не звертався за допомогою до шаманів з бубнами, а Ви отримали чітку кваліфіковану відповідь на ваші питання як мінімум БАЖАНО вказати:
1. Що у Вас за техніка, на якій конкретна схема використовується, а саме:
- тип двигуна;
- вид/тип генератора та його потужність;
- генератор штатний чи модернізований, якщо модернізований, то як?;
2. Аккумулятор:
- чи він взагалі є;
- його ємкість;
- його реальний стан (справність);
3. Конденсатор на виході регулятора напруги:
- чи він взагалі є;
- його характеристики (ємкість, тощо);
4. Наватаження (види і типи споживачів) на регулятор конкретно, а не типу "я нє помню сколько Ватт, прімєрно ХХ"...
5. Прикріпити до питання декілька якісних фото (бажано з максимальною роздільною здатністю), регулятора напруги щодо якого у Вас виникли питання, тим більше в теперішній час, з цим завданням може справитись любий, навіть дешевий китайський смартфон...
+ З метою меншого засмічування теми, для дрібних питань, до чи після основного, бажано використовувати можливості особистих повідомлень (лічки).
++ Дякуєм за порозуміння! З повагою!
УВАГА!
Повідомлення з інформацією, яка не відповідає темі, флуд та всілякого роду "лірика" будуть видалятись без попереджень!
Каждый заблуждается в меру своей убежденности.
Змінено: 26.03.2019 р., ed13hell
Ну тогда у нас всех изначально не рабочие регуляторы.
Перепрошую. Запитань би не було, якби в тому відеофрагменті окрім напруги на регуляторі без навантаження було показано ще й струм РР з навантаженням(акумулятор).
Эта альфа переведена на DC-CDI зажигание. Регулятор поднагружен током питания коммутатора, и током индикации номера указателя передач, но он мал и его можно не учитывать. Я замерял потребление такого комута, китайский прибор показал выше 0.3А при 14 вольтах на высоких оборотах. Думаю что эта цифра должна быть больше, если под рукой был бы нормальный прибор , лучше для этого стрелочный.
Так что на видео показано выход 23 вольта с РР, при токе нагрузки примерно до ампера. Так же проводил замеры напряжения реле на дэльте, показания на конденсаторе шунтированного резистором (номинал не помню уже), подымалось до 32 вольт...
Змінено: 05.03.2016 р., Akademik
Провів сьогодні виміри на штатному РР з однокотушечним генератором на три виводи: один на масу, два інші(жовтий і білий проводи) відповідно на світло і зарядку АКБ.
Акумулятор 4 А*год справний і заряджений, якщо на око, то відсотків на 80. Стартера крутить безвідмовно.
Всі споживачі електрики окрім АКБ не ввімкнуті.
При великих обертах двигуна(за 6000) струм зарядки був не більший ніж 1 А при напрузі на АКБ 14,8 В.
При від"єднанній АКБ і великих обертах напруга не піднімалась більш ніж до 8 В!!!?
При ввімкнутому головному світлі виміри на великих обертах такі ж самі, тільки нижні межі значень струму і напруги починаються в бік більших обертів двигуна.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
струм зарядки був не більший ніж 1 А при напрузі на АКБ 14,8 В.
Перезаряд на лицо. Есть смысл проверить на заряженом акуме или кондере на предмет максимальной напруги и ее стабильности.
При від"єднанній АКБ і великих обертах напруга не піднімалась більш ніж до 8 В!!!?
Амплитуда больше среднего значения.
Правильно замерять напряжение от регулятора со снятой АКБ не выйдет, только подключенный вместо нее конденсатор позволит более-менее провести оценку работоспособности регулятора.
А АКБ з напругою і струмом зарядки?
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Ток должен упасть до порядка 100мА. Тогда можно говорить о напруге.
Ага.
Заряджаю АКБ і контролюю заряд:
Напруга Сила струму
14,82В 40 мА
14,83В 39 мА
14,89В 36 мА
14,97В 35 мА
Хочу виначити струм саморозряду, по-моєму він настане тоді коли напруга досягне ЕРС.
Поки що можна робити висновок, що струм саморозряду не більший 35 мА, а ЕРС АКБ не менша за 14,97В.
Заряджаю далі ...
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Змінено: 06.03.2016 р., Oleksa
Пробовал я всякими приборами(у меня их туча по работе) мерить без АКБ,----БЕЗПОЛЕЗНО!Во первых все зависит даже от входного сопротивления прибора,не говоря о частоте,форме сигнала и т.д.не спасают и стрелочные приборы.
Только с накопителем и небольшой нагрузкой,как ты и делал!
Только тот народ в безопасности,у кого свободная пресса.
Ток не саморазряда, а электролиза воды.
А компенсація саморозряду?
Вона теж повинна бути присутня при досягненні напруги значень ЕРС.
Знаю з практики: танкові повністю заряджені акумулятори не знімаючи з машин ставлять на мікроструми на цілих пів-року тільки з метою компенсації саморозряду.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Подальші вимірювання:
Напруга Сила струму
15,08В 34мА
15,12В 33мА
Заряд акумулятора триває!
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?
Ось останні виміри, які практично вже не змінюються:
Напруга Сила струму
15,14В 32,5 мА
Вважаю, що АКБ повністю заряджена і завтра, якщо все складеться, то проведу тестування на мопеді такого РР.
Вы разговариваете на украинском? ... Зачем оно вам?