З початку липня працівники ДАІ м.Червоноград склали шість протоколів відносно водіїв скутерів та мопедів - два з них за керування у нетверезому стані, ще два транспортні засоби були незареєстровані. Зараз у нейрохірургічному відділенні червоноградської лікарні перебуває двоє водіїв скутерів, яких 6 та 7 липня доставили з черепно-мозковими травмами. Зараз пацієнти у задовільному стані, загрози їх життю немає.
Начальник відділу ДАІ з обслуговування адміністративної території Червонограда та автотехнічної інспекції при ГУ УМВС у Львівській області Віталій Марцинюк запропонував міському голові Ігорю Чудійовичу розглянути питання щодо запровадження спеціальних карток для водіїв скутерів та мопедів, які б слугували своєрідним реєстраційним документом при купівлі. І якщо такої картки не буде, автоінспектори матимуть право вилучити транспортний засіб. На його думку, такі нововведення допомогли б встановлювати особи порушників, бо транспортні засоби з об’ємом двигуна до 50 см куб не потрібно реєструвати, отже власник залишається інкогніто.
Представник Державтоінспекції розповів, що основна проблема полягає в тому, що водії скутерів та мопедів на вимогу ДАІ ніколи не зупиняються. Переслідувати юних байкерів інспектори не наважуються, бо в основному на скутерах їздять діти, які не знають правил дорожнього руху та не вміють керувати транспортним засобом, а під час погоні вони можуть потрапити в ДТП. Тому залишається виловлювати порушників на стоянках, заправках, біля будинків. Інша проблема - це мізерні штрафи, через які порушники відчувають повну безкарність. Так, порушення правил дорожнього руху особами, що керують скутерами, мопедами, велосипедами карається штрафом від 3,4 грн до 8,5 грн, а керування в нетверезому стані обійдеться від 34 до 68 грн.
Начальник відділу ДАІ з обслуговування адміністративної території Червонограда та автотехнічної інспекції при ГУ УМВС у Львівській області Віталій Марцинюк запропонував міському голові Ігорю Чудійовичу розглянути питання щодо запровадження спеціальних карток для водіїв скутерів та мопедів, які б слугували своєрідним реєстраційним документом при купівлі. І якщо такої картки не буде, автоінспектори матимуть право вилучити транспортний засіб. На його думку, такі нововведення допомогли б встановлювати особи порушників, бо транспортні засоби з об’ємом двигуна до 50 см куб не потрібно реєструвати, отже власник залишається інкогніто.
Представник Державтоінспекції розповів, що основна проблема полягає в тому, що водії скутерів та мопедів на вимогу ДАІ ніколи не зупиняються. Переслідувати юних байкерів інспектори не наважуються, бо в основному на скутерах їздять діти, які не знають правил дорожнього руху та не вміють керувати транспортним засобом, а під час погоні вони можуть потрапити в ДТП. Тому залишається виловлювати порушників на стоянках, заправках, біля будинків. Інша проблема - це мізерні штрафи, через які порушники відчувають повну безкарність. Так, порушення правил дорожнього руху особами, що керують скутерами, мопедами, велосипедами карається штрафом від 3,4 грн до 8,5 грн, а керування в нетверезому стані обійдеться від 34 до 68 грн.