У літній період ситуацію з аварійністю на дорогах ускладнює поява скутерів та мопедів. Аналіз дорожньо-транспортних пригод показав: з вини скутеристів цьогоріч скоєно 26 аварій, в яких три людини загинули, 27 – отримали тяжкі травми. "Рекордсменами" у цій невтішній статистиці є Виноградівський, Хустський, Берегівський, Тячівський райони та місто Ужгород. На них припадає майже 80 % від усіх пригод, скоєних в області за участю скутеристів.
Скутер – зручний, економний двоколісний транспортний засіб (двигун з робочим об'ємом до 50 куб.см), дуже популярний серед сучасної молоді. Однак проблема в тому, що дітям до 16-ти років їздити на них по дорогах заборонено. Потребує негайного вирішення, причому, в законодавчому порядку, й інше питання. Через малий об'єм двигуна скутери державній реєстрації не підлягають, отож не потрібно мати посвідчення водія. А раз так, не треба й навчатися в автошколах. Це в свою чергу, тягне за собою незнання елементарних правил дорожнього руху. А до чого це приводить, красномовно свідчать такі випадки...
...Ще на початку травня в чергову частину Рахівського РВ УМВС надійшло повідомлення, що в одному з сіл району сталася аварія. 23-річний місцевий житель Іван та його 19-річний односільчанин Василь під вечір поверталися додому з Рахова на мопеді марки "Сузукі". У селі на вул.Довбуша Іван, не впоравшись з керуванням, перетнув смугу зустрічного руху і наїхав на автомобіль "Фіат-Додіо-Комбі", припаркований на узбіччі дороги. Внаслідок зіткнення водій мопеда від отриманих тілесних ушкоджень помер на місці ДТП. Його пасажир із тяжкими травмами голови потрапив у лікарню...
...Через кілька днів, теж під вечір, до чергової частини Перечинського райвідділу зателефонували з тамтешньої лікарні: до медзакладу із закритою черепно-мозковою травмою, переломом кісток черепа лобної долі та переломом основи черепа доставили 19-річного Василя. Хлопець їхав на мотоциклі "Восход". Не впоравшись з керуванням, він урізався в дерево. Рівно через три години лікарі знову зателефонували в міліцію і повідомили: молодий хлопець, на жаль, помер...
Отож, аби попередити подібні трагедії, знизити ріст рівня аварійності на дорогах та зменшити кількість випадків порушення правил дорожнього руху з боку водіїв мопедів та запобігти незаконним заволодінням цим транспортом, в області вже двічі проводилася оперативно-профілактична операція під назвою "Скутер". Результати заходів -- невтішні. Працівники державтоінспекції, приміром, виявили 730 випадків порушень правил дорожнього руху, скоєних водіями скутерів. 208 скутеристів керували транспортом у нетрезвому стані. До того ж майже кожен їздить без шолома. Про інші частини екіпірування годі й говорити. У більшості мопедів чи скутерів співробітники ДАІ виявили різні поломки, зокрема несправні гальма. Багато двоколісних транспортних засобів не оснащені звуковим сигналом. У темну пору чи в туман водії забувають вмикати фару та задній ліхтар. Навіть більше, скутеристи часто їздять по тротуарах та пішохідних доріжках, умудряючись при цьому возити позаду себе ще двох-трьох пасажирів. До того ж кожен другий водій мопеда чи скутера керує цим транспортом без документів (Наразі 443 так званих "безгоспних залізних коней" знаходяться на арештмайданчиках, а співробітники ДАІ з'ясовують, чи вони, бува, не крадені).
Скутер – зручний, економний двоколісний транспортний засіб (двигун з робочим об'ємом до 50 куб.см), дуже популярний серед сучасної молоді. Однак проблема в тому, що дітям до 16-ти років їздити на них по дорогах заборонено. Потребує негайного вирішення, причому, в законодавчому порядку, й інше питання. Через малий об'єм двигуна скутери державній реєстрації не підлягають, отож не потрібно мати посвідчення водія. А раз так, не треба й навчатися в автошколах. Це в свою чергу, тягне за собою незнання елементарних правил дорожнього руху. А до чого це приводить, красномовно свідчать такі випадки...
...Ще на початку травня в чергову частину Рахівського РВ УМВС надійшло повідомлення, що в одному з сіл району сталася аварія. 23-річний місцевий житель Іван та його 19-річний односільчанин Василь під вечір поверталися додому з Рахова на мопеді марки "Сузукі". У селі на вул.Довбуша Іван, не впоравшись з керуванням, перетнув смугу зустрічного руху і наїхав на автомобіль "Фіат-Додіо-Комбі", припаркований на узбіччі дороги. Внаслідок зіткнення водій мопеда від отриманих тілесних ушкоджень помер на місці ДТП. Його пасажир із тяжкими травмами голови потрапив у лікарню...
...Через кілька днів, теж під вечір, до чергової частини Перечинського райвідділу зателефонували з тамтешньої лікарні: до медзакладу із закритою черепно-мозковою травмою, переломом кісток черепа лобної долі та переломом основи черепа доставили 19-річного Василя. Хлопець їхав на мотоциклі "Восход". Не впоравшись з керуванням, він урізався в дерево. Рівно через три години лікарі знову зателефонували в міліцію і повідомили: молодий хлопець, на жаль, помер...
Отож, аби попередити подібні трагедії, знизити ріст рівня аварійності на дорогах та зменшити кількість випадків порушення правил дорожнього руху з боку водіїв мопедів та запобігти незаконним заволодінням цим транспортом, в області вже двічі проводилася оперативно-профілактична операція під назвою "Скутер". Результати заходів -- невтішні. Працівники державтоінспекції, приміром, виявили 730 випадків порушень правил дорожнього руху, скоєних водіями скутерів. 208 скутеристів керували транспортом у нетрезвому стані. До того ж майже кожен їздить без шолома. Про інші частини екіпірування годі й говорити. У більшості мопедів чи скутерів співробітники ДАІ виявили різні поломки, зокрема несправні гальма. Багато двоколісних транспортних засобів не оснащені звуковим сигналом. У темну пору чи в туман водії забувають вмикати фару та задній ліхтар. Навіть більше, скутеристи часто їздять по тротуарах та пішохідних доріжках, умудряючись при цьому возити позаду себе ще двох-трьох пасажирів. До того ж кожен другий водій мопеда чи скутера керує цим транспортом без документів (Наразі 443 так званих "безгоспних залізних коней" знаходяться на арештмайданчиках, а співробітники ДАІ з'ясовують, чи вони, бува, не крадені).