Близько тисячі порушень правил дорожнього руху виявлено інспекторами Державтоінспекції у ході проведення оперативно–профілактичного відпрацювання «Мотоцикліст» на Кіровоградщині.
Статистика дорожньо–транспортних пригод за участю мототранспорту, як в Україні загалом, так і на Кіровоградщині зокрема – невтішна. Саме мотоциклами і скутерами нерідко керують люди, знання правил дорожнього руху якими дуже далеке від ідеального. Часто саме вони є винуватцями аварійних ситуацій на дорозі і, як наслідок, стають пацієнтами травматологічних відділень у лікарнях. І, що найстрашніше, у ДТП за участі двоколісного транспорту найчастіше гинуть люди.
Хоч якось покращити цю ситуацію, покликана операція «Мотоцикліст», що проводиться Державтоінспекцією. Співробітники ДАІ говорять, що їх завдання - не покарати всіх і кожного, а по мірі можливості зробити усе аби попередити дорожньо–транспортні пригоди. Вдається це далеко не завжди. Особливо складно з водіями скутерів. Батьки купують їх навіть 8–10-річним дітям, а от за те, чи знає дитина, як поводитися на дорозі, чомусь ніхто не переживає.
Ще одна проблема – мотоцикли, зібрані руками «народних умільців», які не зареєстровані і не проходили техогляд. Що і коли у них вийде з ладу, невідомо нікому. Таких транспортних засобів наразі вилучено вже чимало. Звичайно, їх власники не у захваті, але інспектори ДАІ вважають, що краще багато ображених, ніж один загиблий у ДТП.
Взагалі ж з початку відпрацювання виявлено близько тисячі порушень правил дорожнього руху. З них найбільше поширені - керування мототранспортом у стані алкогольного сп»яніння та порушення правил обгону.
Статистика дорожньо–транспортних пригод за участю мототранспорту, як в Україні загалом, так і на Кіровоградщині зокрема – невтішна. Саме мотоциклами і скутерами нерідко керують люди, знання правил дорожнього руху якими дуже далеке від ідеального. Часто саме вони є винуватцями аварійних ситуацій на дорозі і, як наслідок, стають пацієнтами травматологічних відділень у лікарнях. І, що найстрашніше, у ДТП за участі двоколісного транспорту найчастіше гинуть люди.
Хоч якось покращити цю ситуацію, покликана операція «Мотоцикліст», що проводиться Державтоінспекцією. Співробітники ДАІ говорять, що їх завдання - не покарати всіх і кожного, а по мірі можливості зробити усе аби попередити дорожньо–транспортні пригоди. Вдається це далеко не завжди. Особливо складно з водіями скутерів. Батьки купують їх навіть 8–10-річним дітям, а от за те, чи знає дитина, як поводитися на дорозі, чомусь ніхто не переживає.
Ще одна проблема – мотоцикли, зібрані руками «народних умільців», які не зареєстровані і не проходили техогляд. Що і коли у них вийде з ладу, невідомо нікому. Таких транспортних засобів наразі вилучено вже чимало. Звичайно, їх власники не у захваті, але інспектори ДАІ вважають, що краще багато ображених, ніж один загиблий у ДТП.
Взагалі ж з початку відпрацювання виявлено близько тисячі порушень правил дорожнього руху. З них найбільше поширені - керування мототранспортом у стані алкогольного сп»яніння та порушення правил обгону.