Легкий моторолер, або скутер - коштовна іграшка чи джерело підвищеної небезпеки? Звичайно, останнє - наполягають співробітники Державтоінспекції і на підтвердження цього наводять невтішні факти: лише протягом суботи, 19 травня, на чернігівських вулицях сталися 6 дорожньо-транспортних пригод з вини та за участю двоколісних транспортних засобів.
Показовими є аварії, що трапилися вдень на околиці Чернігова, і майже вночі - в самісінькому його центрі. В обох випадках на одномісних скутерах їхали по двоє людей, і хоч водії були тверезі, проте через брак підготовки та спеціального досвіду в критичних ситуаціях не впоралися з керуванням. Як наслідок, зіткнення з автомобілями, і - лише дивом! - не загибель, а тільки травмування як водіїв, так і пасажирів легких моторолерів.
Настав час радикально вплинути на ситуацію. І нинішнього тижня до усвідомлення цього факту відділ Державтоінспекції Управління МВС в Чернігівській області додав активні дії. На вулиці вийшли всі, хто носить форму співробітника ДАІ, навіть одвічно кабінетні працівники.
Крім значної кількості нетверезих наїзників (а таких лише впродовж одного вечора і тільки в центральній частині міста було виявлено 11), існує й інша неабияка проблема. Власники моторолерів, здебільшого поїздивши рік або два на транспорті з мінімальним об'ємом двигуна, до 50-ти кубічних сантиметрів, прагнуть придбати більш потужну цяцьку - фактично легкий мотоцикл. Але ж тут і швидкість, і потужність, і споряджена маса зовсім інші! А відтак, інші й вимоги до власника, чітко окреслені Правилами дорожнього руху. Та практично ніхто не поспішає оті вимоги виконувати.
Надалі проблему скутерів ігнорувати просто не можна. Звикнувши до безкарності, водії мопедів просто намагалися виділитися в таку собі окрему касту, для якої, мовляв, ні правила не писані, ні документів не існує, сама тільки швидкість і драйв. Звідси і нечувана динаміка дорожнього травматизму серед "скутеристів".
Акції, проведені ДАІ, стали тим холодним душем, який протверезив занадто гарячі голови. Причому автоінспектори не готові втішити учасників руху, що заходи, мовляв, тиждень побудуть та й припиняться. Не виключено, що жорсткий контроль триватиме впродовж усього сезону їзди на двох колесах. А перші результати "терору", чи пак простого наведення порядку, вже обнадійливі: крива ДТП різко впала, водії мопедів стали набагато акуратнішими та більш уважними на дорозі. Як кажуть самі ДАІшники, на те і щука, щоб карась не дрімав.
Показовими є аварії, що трапилися вдень на околиці Чернігова, і майже вночі - в самісінькому його центрі. В обох випадках на одномісних скутерах їхали по двоє людей, і хоч водії були тверезі, проте через брак підготовки та спеціального досвіду в критичних ситуаціях не впоралися з керуванням. Як наслідок, зіткнення з автомобілями, і - лише дивом! - не загибель, а тільки травмування як водіїв, так і пасажирів легких моторолерів.
Настав час радикально вплинути на ситуацію. І нинішнього тижня до усвідомлення цього факту відділ Державтоінспекції Управління МВС в Чернігівській області додав активні дії. На вулиці вийшли всі, хто носить форму співробітника ДАІ, навіть одвічно кабінетні працівники.
Крім значної кількості нетверезих наїзників (а таких лише впродовж одного вечора і тільки в центральній частині міста було виявлено 11), існує й інша неабияка проблема. Власники моторолерів, здебільшого поїздивши рік або два на транспорті з мінімальним об'ємом двигуна, до 50-ти кубічних сантиметрів, прагнуть придбати більш потужну цяцьку - фактично легкий мотоцикл. Але ж тут і швидкість, і потужність, і споряджена маса зовсім інші! А відтак, інші й вимоги до власника, чітко окреслені Правилами дорожнього руху. Та практично ніхто не поспішає оті вимоги виконувати.
Надалі проблему скутерів ігнорувати просто не можна. Звикнувши до безкарності, водії мопедів просто намагалися виділитися в таку собі окрему касту, для якої, мовляв, ні правила не писані, ні документів не існує, сама тільки швидкість і драйв. Звідси і нечувана динаміка дорожнього травматизму серед "скутеристів".
Акції, проведені ДАІ, стали тим холодним душем, який протверезив занадто гарячі голови. Причому автоінспектори не готові втішити учасників руху, що заходи, мовляв, тиждень побудуть та й припиняться. Не виключено, що жорсткий контроль триватиме впродовж усього сезону їзди на двох колесах. А перші результати "терору", чи пак простого наведення порядку, вже обнадійливі: крива ДТП різко впала, водії мопедів стали набагато акуратнішими та більш уважними на дорозі. Як кажуть самі ДАІшники, на те і щука, щоб карась не дрімав.