Турбіна підвищує потужність двигуна, а отже, і автомобіля. При її використанні у двигун надходить повітря під тиском, що дає можливість досягти такого результату. При наявності турбіни потрібно дотримуватись простих правил, однак навіть це не вбереже від поступового зносу. У певний момент знадобиться ремонт. Коли він потрібен і як це відбувається, розберемося далі.
Цей вузол вашого транспорту також зношується, як і всі, тому потрібно знати, які ознаки вказують на проблему. Вони доволі яскраві. Отже, поширені
прояви:
Що стосується причин, то турбіна – це агрегат, який із часом зношується. На тривалість його «життя» впливає також обслуговування, а точніше, те, наскільки воно правильне. Отже, одним із найпоширеніших факторів поламання стає неякісне/забруднене мастило. Його потрібно вчасно міняти, адже наслідки можуть бути доволі серйозними. Також погано відбивається на функціонуванні турбіни недостатня кількість мастила та потрапляння стороннього тіла, що здатне спричинити перегрів.
Насамперед варто розуміти, що ремонт краще довірити спеціалізованому сервісу, – майстри мають необхідне устаткування, запасні частини та досвід. Варто поцікавитись, чи є на СТО потрібне обладнання, а ще краще звернутися до спеціалізованого, яке займається саме турбінами. Загалом при зверненні з проблемою цього агрегату відбувається наступне:
Ознаки виходу з ладу турбіни та причини поламання
Цей вузол вашого транспорту також зношується, як і всі, тому потрібно знати, які ознаки вказують на проблему. Вони доволі яскраві. Отже, поширені
прояви:
- різка втрата потужності двигуна. Як правило, це відчутно в момент розгону. Якщо такі прояви є, то варто якнайшвидше провести ремонт турбіни. Це можна зробити, наприклад, тут: https://turbosto.com.ua/ua/remonted-turbin/;
- вихлопи чорного, темно-синього або білого кольору. Найімовірніше, тут проблема з герметичністю маслопроводу. Відкрийте капот, на негаразди вказують сліди на корпусі турбокомпресора;
- шум, свист, металеве брязкання. Якщо у вас бензиновий двигун, то це проблема з підшипниками. Для дизельних у процесі розгону це нормальне явище, зазвичай після переходу на середні оберти звук зникає.
Що стосується причин, то турбіна – це агрегат, який із часом зношується. На тривалість його «життя» впливає також обслуговування, а точніше, те, наскільки воно правильне. Отже, одним із найпоширеніших факторів поламання стає неякісне/забруднене мастило. Його потрібно вчасно міняти, адже наслідки можуть бути доволі серйозними. Також погано відбивається на функціонуванні турбіни недостатня кількість мастила та потрапляння стороннього тіла, що здатне спричинити перегрів.
Ремонт турбін: як це відбувається
Насамперед варто розуміти, що ремонт краще довірити спеціалізованому сервісу, – майстри мають необхідне устаткування, запасні частини та досвід. Варто поцікавитись, чи є на СТО потрібне обладнання, а ще краще звернутися до спеціалізованого, яке займається саме турбінами. Загалом при зверненні з проблемою цього агрегату відбувається наступне:
- діагностика. Вона проводиться без зняття деталі, за допомогою датчиків та програми на комп’ютері. Це дає змогу перевірити функціональність і мати уявлення, що саме не так з турбокомпресором;
- зняття агрегату, якщо були виявлені проблеми саме з ним. Надалі здійснюється розбирання з використанням спеціальних інструментів;
- миття. Застосовується піскоструменева та ультразвукова технології. Дуже важливо прибрати всі забруднення, які лишень можуть бути на вузлі, у тому числі масляні;
- огляд компонентів. Це допомагає розібратись, яка деталь вийшла з ладу. Надалі здійснюється заміна. Зазвичай вони виходять із ладу комплектом, тому так само і встановлюються під час ремонту. Попередньо і вже після встановлення всі нові деталі тестуються, щоб визначити, чи немає в них заводського браку;
- збірка й надалі балансування на стенді. Остання процедура необхідна для коректної роботи.