З огляду на те, що в майбутньому такі схеми, як ULEZ, лише розширюватимуться, ідея Honda Motocompo 42-річної давності - скутера, який можна скласти і помістити в багажник автомобіля, - виглядає такою, що далеко випередила свій час.
Motocompo, ціна якого на ринку вживаної техніки стає дедалі вищою, був випущений у 1981 р. в Японії як 50-кубовий двотактний скутер, що продавався разом з автомобілем Honda City. Він прекрасно поміщався в багажник, але був знятий з виробництва всього через два роки.
Тепер Honda знову намагається повторити цю концепцію, створивши Motocompacto. Він став меншим, важить удвічі менше, легше складається і тепер є електричною моделлю.
За довжини 74 см, висоти 54 см і ширини менше ніж 10 см Motocompacto можна скласти, засунути під стіл, засунути в багажник автомобіля або провезти в поїзді.
У такому стані заднє колесо можна зрушити назад, збільшивши довжину до 97 см, а поперечини - до 89 см заввишки і 44 см завширшки. Підніжки і підставка відкидаються, а сидіння, що зберігається всередині разом із зарядним пристроєм, дістається і закріплюється.
Щоб зробити все це "орігамі" можливим, Motocompacto пішов незвичним шляхом: він передньопривідний, зі ступичним двигуном усередині колеса, що видає максимальну потужність 490 Вт. Це 0,66 к.с., хоча крутний момент більш вражаючий - 16 Ньютон-метрів (Нм). Максимальна швидкість становить 25 кілометрів на годину - трохи менше, ніж в оригінального Motocompo (30 кілометрів на годину), а запас ходу на акумуляторі ємністю 6,8 А.ч. становить 20 кілометрів.
Зарядка займає 3,5 години, але це за американської слабкострумової 110-вольтової електромережі, у нас же 220 вольт можуть прискорити процес. Маса Motocompacto становить лише 18,7 кг, включно з акумулятором.
Спочатку Motocompacto буде продатися в Америці через автомобільних дилерів за ціною всього 995 дол.
Motocompo, ціна якого на ринку вживаної техніки стає дедалі вищою, був випущений у 1981 р. в Японії як 50-кубовий двотактний скутер, що продавався разом з автомобілем Honda City. Він прекрасно поміщався в багажник, але був знятий з виробництва всього через два роки.
Тепер Honda знову намагається повторити цю концепцію, створивши Motocompacto. Він став меншим, важить удвічі менше, легше складається і тепер є електричною моделлю.
За довжини 74 см, висоти 54 см і ширини менше ніж 10 см Motocompacto можна скласти, засунути під стіл, засунути в багажник автомобіля або провезти в поїзді.
У такому стані заднє колесо можна зрушити назад, збільшивши довжину до 97 см, а поперечини - до 89 см заввишки і 44 см завширшки. Підніжки і підставка відкидаються, а сидіння, що зберігається всередині разом із зарядним пристроєм, дістається і закріплюється.
Щоб зробити все це "орігамі" можливим, Motocompacto пішов незвичним шляхом: він передньопривідний, зі ступичним двигуном усередині колеса, що видає максимальну потужність 490 Вт. Це 0,66 к.с., хоча крутний момент більш вражаючий - 16 Ньютон-метрів (Нм). Максимальна швидкість становить 25 кілометрів на годину - трохи менше, ніж в оригінального Motocompo (30 кілометрів на годину), а запас ходу на акумуляторі ємністю 6,8 А.ч. становить 20 кілометрів.
Зарядка займає 3,5 години, але це за американської слабкострумової 110-вольтової електромережі, у нас же 220 вольт можуть прискорити процес. Маса Motocompacto становить лише 18,7 кг, включно з акумулятором.
Спочатку Motocompacto буде продатися в Америці через автомобільних дилерів за ціною всього 995 дол.
Honda Motocompacto в деталях
- Мобільний рекламний щит: Honda розраховує як на приватних, так і на комерційних користувачів - порожні боковини чудово підходять для розміщення реклами, а в розкладеному вигляді внутрішній простір можна використовувати для багажу.
- Переднє колесо виконує свою роботу: Двигун, встановлений у маточині переднього колеса, зводить до мінімуму кількість дротів і дає змогу без зусиль переміщати заднє колесо вперед і назад.
- Поїздка по вибоїнах: На задньому колесі встановлено просте барабанне гальмо з тросовим приводом, з'єднане з важелем на лівій частині керма, а рама скутера зроблена з алюмінію для зниження ваги. Амортизаційна підвіска відсутня.
- Налаштуйте функції: Управління швидкістю здійснюється за допомогою великого важеля на правій частині керма, а не твістгріпа, і мінімалістичних приладів. Додаток для телефону дає змогу керувати іншими функціями, включно з освітленням і двома режимами їзди.