При виборі мотоциклетного акумулятора водію можуть стати на заваді маса факторів та технічних особливостей, які слід враховувати. Звісно, до будь-якої техніки можна купити запчастини по ВІН-коду, у тому числі й акумулятор. Проте сучасна техніка має масу модифікацій, до того ж з'являються і акумулятори з покращеними характеристиками.
Як і акумулятори автомобільні, мотоциклетні батареї мають декілька надважливих характеристик, нехтувати якими не можна. Ось декілька з них:
Тепер варто розглянути технології батарей для мотоциклів, оскільки свинцево-кислотні моделі, що зазвичай ідуть у комплекті з байком, можуть суттєво відставати від деяких моделей.
Сухозаряджені AGM-батареї, гелеві та літієві мотоциклетні акумулятори мають свої переваги, які комусь будуть важливими, а хтось не стане переплачувати та обійдеться класичною свинцево-кислотною АКБ.
Вони перевершують свинцево-кислотні акумулятори за всіма параметрами: надійністю, ефективністю та безпекою. Мало того, літієві мотоциклетні батареї повністю сумісні з будь-яким мотоциклом, для зарядження підійде будь-який зарядний пристрій.
Служить до шести разів довше за кислотний, дуже легкий, герметичний та не потребує обслуговування. Має надзвичайно низький саморозряд, може працювати у будь-якому положенні, навіть догори дном.
Проте ці акумулятори коштують дорожче на 20-30% за класичні свинцево-кислотні, тому перед купівлею варто враховувати свої фінансові можливості.
Загальні характеристики мотоакумуляторів
Як і акумулятори автомобільні, мотоциклетні батареї мають декілька надважливих характеристик, нехтувати якими не можна. Ось декілька з них:
- Розмір АКБ. Залежно від моделі мотоцикла, виділений простір під акумулятор може бути обмеженим. Тому нова батарея не має бути більшою за стару.
- Полярність. А саме — розташування плюсової та мінусової клем. Аби не вийшло так, що довжини дроту не вистачає, краще обирати батарею саме з такою полярністю, яка була на старій.
- Пускова потужність, або пусковий струм. Якщо грубо, то це кількість ампер, які може віддати акумулятор протягом 30 секунд. Зазвичай цього достатньо, аби двигун запустився навіть у холодну пору року. Під час вибору важливо враховувати саме пусковий струм, а не ємність акумулятора в ампер-годинах.
- Технологія генерації струму. Зараз у доступі є достатньо акумуляторів як з новітніми технологіями, так і з класичною рідко кислотною. Проте всі вони потребують різних умов зарядження та обслуговування. Як і різні розміри та корисні характеристики.
Тепер варто розглянути технології батарей для мотоциклів, оскільки свинцево-кислотні моделі, що зазвичай ідуть у комплекті з байком, можуть суттєво відставати від деяких моделей.
Технології мотобатарей
Сухозаряджені AGM-батареї, гелеві та літієві мотоциклетні акумулятори мають свої переваги, які комусь будуть важливими, а хтось не стане переплачувати та обійдеться класичною свинцево-кислотною АКБ.
Батареї LiFePO4
Вони перевершують свинцево-кислотні акумулятори за всіма параметрами: надійністю, ефективністю та безпекою. Мало того, літієві мотоциклетні батареї повністю сумісні з будь-яким мотоциклом, для зарядження підійде будь-який зарядний пристрій.
Служить до шести разів довше за кислотний, дуже легкий, герметичний та не потребує обслуговування. Має надзвичайно низький саморозряд, може працювати у будь-якому положенні, навіть догори дном.
Проте ці акумулятори коштують дорожче на 20-30% за класичні свинцево-кислотні, тому перед купівлею варто враховувати свої фінансові можливості.