Стартап XIDEA був заснований у 2009 році вихідцями з великих виробників мототехніки. Компанія спеціалізується на дизайні та співпрацює з найбільшими гравцями ринку. Перспектива появи мотоциклів з силовими установками, що працюють на водневих паливних елементах, спонукала XIDEA розробити концепт такого байка.
XIDEA — один із багатьох стартапів, створених колишніми співробітниками великих компаній транспортної промисловості, які хочуть застосувати інший підхід і використовувати свій досвід і знання, щоб створити щось справді інноваційне. Засновник і головний дизайнер Люк Лу є вихідцем з Honda.
Китайський стартап представив свій концептуальний мотоцикл на 19-й Китайській міжнародній мотоциклетній виставці, яка відбулася в Чунцині. Байк під назвою XCELL може похвалитися двома ключовими особливостями – він працює від водневих паливних елементів і дозволяє змінювати положення сидіння на ходу на будь-якій швидкості.
Концепт XIDEA XCELL передбачає оснащення чотирма резервуарами для зберігання водню спереду, “електронне регулювання посадки” для налаштування керма, педалей і сидіння. Завдяки цьому райдер у будь-який момент швидко та легко може перейти на більш зручне положення.
Крім того, XCELL також має бути оснащений “інтелектуальною системою активної безпеки”, призначеною для розширення поля зору водія, передбачення сліпих поворотів і попередження про потенційні перешкоди на ранній стадії, залежно від дорожніх умов.
Люк Лу, головний дизайнер XIDEA, сказав, що шасі й підвіска мотоцикла повинні діяти як продовження водія і що вони повинні бути “гнучкими та міцними, як кістка”.
Компанія не розкрила більше деталей про двигуни на водневих паливних елементах і резервуари для зберігання, але XCELL чи щось схоже на нього в найближчі роки може випустити один з нинішніх чи новий партнер XIDEA.
XIDEA — один із багатьох стартапів, створених колишніми співробітниками великих компаній транспортної промисловості, які хочуть застосувати інший підхід і використовувати свій досвід і знання, щоб створити щось справді інноваційне. Засновник і головний дизайнер Люк Лу є вихідцем з Honda.
Китайський стартап представив свій концептуальний мотоцикл на 19-й Китайській міжнародній мотоциклетній виставці, яка відбулася в Чунцині. Байк під назвою XCELL може похвалитися двома ключовими особливостями – він працює від водневих паливних елементів і дозволяє змінювати положення сидіння на ходу на будь-якій швидкості.
Концепт XIDEA XCELL передбачає оснащення чотирма резервуарами для зберігання водню спереду, “електронне регулювання посадки” для налаштування керма, педалей і сидіння. Завдяки цьому райдер у будь-який момент швидко та легко може перейти на більш зручне положення.
Крім того, XCELL також має бути оснащений “інтелектуальною системою активної безпеки”, призначеною для розширення поля зору водія, передбачення сліпих поворотів і попередження про потенційні перешкоди на ранній стадії, залежно від дорожніх умов.
Люк Лу, головний дизайнер XIDEA, сказав, що шасі й підвіска мотоцикла повинні діяти як продовження водія і що вони повинні бути “гнучкими та міцними, як кістка”.
Компанія не розкрила більше деталей про двигуни на водневих паливних елементах і резервуари для зберігання, але XCELL чи щось схоже на нього в найближчі роки може випустити один з нинішніх чи новий партнер XIDEA.