На індійському ринку відсутній електричний круїзний мотоцикл, і Mazout хоче змінити ситуацію, що склалася.
Індія знаходиться у розпалі переходу від двоколісних транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння до електричних мотоциклів, скутерів та іншій мототехниці. Держава активно стимулює місцевих виробників. Багато автовиробників також зайнялися виробництвом електромобілів та двоколісних засобів.
Компанія Mazout Electric заявила про свої наміри стати успішним стартапом в індійській індустрії електричних мотоциклів. В даний час компанія розробила електричний круїзний мотоцикл (круїзер), який може проїхати 350 км. без підзарядки. Мотоцикл розвиває максимальну швидкість 120 км/год.
Електричний мотоцикл Mazout був розроблений групою студентів-інженерів із Технічного університету Делі. Відео на YouTube, що демонструє мотоцикл, містить деякі подробиці про технічні та апаратні характеристики моделі, яка є їх другим прототипом.
Студенти є власниками стартапу Mazout Electric, а також працюють над програмною частиною електричного круїзера. Модель може значно покращити асортимент нинішніх електричних мотоциклів, доступних на ринку Індії. Якщо говорити точніше, на індійському ринку відсутній електричний круїзний мотоцикл, і Mazout хоче змінити ситуацію, що склалася.
Модель буде оснащена акумуляторною батареєю на 25 кВт•год, що забезпечує вказаний запас ходу. Ціна та інші характеристики поки що не повідомляються.
Індія знаходиться у розпалі переходу від двоколісних транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння до електричних мотоциклів, скутерів та іншій мототехниці. Держава активно стимулює місцевих виробників. Багато автовиробників також зайнялися виробництвом електромобілів та двоколісних засобів.
Компанія Mazout Electric заявила про свої наміри стати успішним стартапом в індійській індустрії електричних мотоциклів. В даний час компанія розробила електричний круїзний мотоцикл (круїзер), який може проїхати 350 км. без підзарядки. Мотоцикл розвиває максимальну швидкість 120 км/год.
Електричний мотоцикл Mazout був розроблений групою студентів-інженерів із Технічного університету Делі. Відео на YouTube, що демонструє мотоцикл, містить деякі подробиці про технічні та апаратні характеристики моделі, яка є їх другим прототипом.
Студенти є власниками стартапу Mazout Electric, а також працюють над програмною частиною електричного круїзера. Модель може значно покращити асортимент нинішніх електричних мотоциклів, доступних на ринку Індії. Якщо говорити точніше, на індійському ринку відсутній електричний круїзний мотоцикл, і Mazout хоче змінити ситуацію, що склалася.
Модель буде оснащена акумуляторною батареєю на 25 кВт•год, що забезпечує вказаний запас ходу. Ціна та інші характеристики поки що не повідомляються.