Компанія Honda офіційно представила мінібайк Honda CT125 Hunter Cub 2021, але тільки для японського ринку. Новинка коштує 440 000 йен (приблизно 3 950 доларів).
Новий мінібайк планували показати на виставці Осака 2020, але з-за коронавіруса презентацію проведуть в онлайн-режимі 27 березня.
Honda CT125 має багато спільного з Super Cub C125, але відрізняється як мінімум модифікованим шасі, яке краще підходить для позашляхового використання. Вилка Hunter Cub має хід 110 мм замість 90 мм у Super Cub. Інші важливі зміни - високий вихлоп у скремблеровському стилі, захист піддону одноциліндрового двигуна. Кліренс становить 165 мм.
Двигун - 124-кубовий, одноциліндровий, чотиритактний. Коробка 4-швидкісна, напівавтоматична з відцентровим зчепленням. На Hunter Cub встановлений трохи інший повітряний впуск, тому продуктивність трохи нижче, в цілому, але вище на низьких оборотах: 8.7 л. с. при 7000 об/хв та 11 Нм при 4500 об/хв. На Hunter Cub на відміну від Super Cub ззаду встановлений дискове гальмо. АБС йде в стандартній комплектації, але система контролює тільки передні гальма.
На Honda CT125 Hunter Cub встановлено кріплення для багажу, кік стартер (в доповнення до електро) і більший паливний бак 5.2 літрів (у Super Cub всього 3.8 л). Споряджена маса - 120 кг.
Для Японії Honda CT125 Hunter Cub випускається в двох кольорах (червоний або коричневий). Поставки в інші країни поки не плануються.
Новий мінібайк планували показати на виставці Осака 2020, але з-за коронавіруса презентацію проведуть в онлайн-режимі 27 березня.
Honda CT125 має багато спільного з Super Cub C125, але відрізняється як мінімум модифікованим шасі, яке краще підходить для позашляхового використання. Вилка Hunter Cub має хід 110 мм замість 90 мм у Super Cub. Інші важливі зміни - високий вихлоп у скремблеровському стилі, захист піддону одноциліндрового двигуна. Кліренс становить 165 мм.
Двигун - 124-кубовий, одноциліндровий, чотиритактний. Коробка 4-швидкісна, напівавтоматична з відцентровим зчепленням. На Hunter Cub встановлений трохи інший повітряний впуск, тому продуктивність трохи нижче, в цілому, але вище на низьких оборотах: 8.7 л. с. при 7000 об/хв та 11 Нм при 4500 об/хв. На Hunter Cub на відміну від Super Cub ззаду встановлений дискове гальмо. АБС йде в стандартній комплектації, але система контролює тільки передні гальма.
На Honda CT125 Hunter Cub встановлено кріплення для багажу, кік стартер (в доповнення до електро) і більший паливний бак 5.2 літрів (у Super Cub всього 3.8 л). Споряджена маса - 120 кг.
Для Японії Honda CT125 Hunter Cub випускається в двох кольорах (червоний або коричневий). Поставки в інші країни поки не плануються.