
Електромобілі славляться своєю високотехнологічністю. Однак це не скасовує той факт, що у таких авто є свої недоліки, як дрібні, так і недопустимі. Наприклад, в Tesla забули врахувати дощ при виробництві Model 3, тобто при відкритті кришки багажника вся вода стікає в багажний відсік. Погодьтеся, це безглуздо, але все ж не критично. Можна сказати, що аналогічною "хворобою" страждає і настільки популярний серед українців Passat CC, концерну Volkswagen. Але що говорити про розробки функцій безпеки багатьох виробників, які зовсім забули про водіїв, які проїжджають поряд? Ось це вже серйозно.

Європейська асоціація виробників мотоциклів опублікувала дані, в яких йдеться про те, що сенсорні датчики в безпілотних авто не стежать за рухом мотоциклів належним чином.
Серед “вразливих учасників дорожнього руху”, таких як пішоходи, велосипедисти та ін., "мотоциклісти є єдиними, які поділяють з автомобілями всі види дорожніх умов пересування, включаючи повний діапазон швидкостей, що підвищує ризик виникнення ДТП".
Виходить, що ці сенсори, як і люди-водії, досить непогано виявляють великі об'єкти, але не завжди здатні виявити невеликі транспортні засоби, як мотоцикли. У документі наводиться дослідження 2016 року, проведене в Нідерландах, яке показало, що деякі адаптивні системи круїз-контролю не змогли виявити і зіставити швидкість з мотоциклами, які їх випереджали.
“У деяких випадках, - кажуть експерти, - сучасні автомобілі не мають достатньо надійного обладнання для виявлення мотоциклів. Кілька аварій в Європі і США з автомобілями на автопілоті говорять про те, що ці авто не змогли виявити водіїв на мотоциклах в різних ситуаціях.”

Безумовно, це не відноситься до кожної марки і моделі з системами допомоги водієві, але в деяких посібниках-рекомендаціях для водіїв можна навіть знайти наступне твердження “система може не виявляти невеликі транспортні засоби, такі як мотоцикли”. Це просто неприйнятно з точки зору безпеки. Є надія, що активісти змусять виробників звернути увагу на цю проблему, а ті, в свою чергу, усунуть її найближчим часом.
Зараз найкраще, що можуть зробити мотоциклісти - дотримуватися дистанції на дорозі, навіть будучи найбезпечнішими водіями в світі. Особливо пильним треба бути, якщо ви бачите, що безпілотник здійснює маневр.