BMW Motorrad представила маятник з вуглецевого волокна, який був розроблений з метою ефективно і масово виробляти цей компонент, що дасть можливість збирати мотоцикли високого класу не тільки з карбоновими рамою і колесами, але також і маятником.
Фірма вже масово використовує легкі матеріали і вуглецеве волокно для побудови рами на електромобілях i3. І тільки в минулому році ця технологія була передана в Motorrad, коли вона з'явилася на BMW HP4 Race, який оснастили карбоновими рамою і колесами.
«Ми вибрали компоненти підвіски саме для того, що вони піддані високим навантаженням. У той час як автомобільна підвіска прихована, мотоциклетна завжди на виду і ідеально підходить для нашого проекту, так як її роботу добре видно», - сказав д-р Йоахім Старке, який відповідає за фінансування легких композитних проектів BMW.
Також Йоахім Старке додав, що масове виробництво деталей з вуглецевого волокна в найближчому майбутньому чекати не варто. «Масове виробництво означає приблизно 200 байків в день, - сказав він, - що теоретично можна зробити, додавши багато виробничих ліній для вуглецевих частин, але це величезні інвестиції, і тому для дорожніх мотоциклів великого об'єму ми не бачимо. Такою підвіскою будуть оснащуватися спортивні моделі з обмеженим тиражем у кілька тисяч одиниць в рік»
Здається, що, як і Ducati з їх Superleggera, BMW бачить майбутнє вуглецю в обмеженому тиражі на елітних мотоциклах.
Фірма вже масово використовує легкі матеріали і вуглецеве волокно для побудови рами на електромобілях i3. І тільки в минулому році ця технологія була передана в Motorrad, коли вона з'явилася на BMW HP4 Race, який оснастили карбоновими рамою і колесами.
«Ми вибрали компоненти підвіски саме для того, що вони піддані високим навантаженням. У той час як автомобільна підвіска прихована, мотоциклетна завжди на виду і ідеально підходить для нашого проекту, так як її роботу добре видно», - сказав д-р Йоахім Старке, який відповідає за фінансування легких композитних проектів BMW.
Також Йоахім Старке додав, що масове виробництво деталей з вуглецевого волокна в найближчому майбутньому чекати не варто. «Масове виробництво означає приблизно 200 байків в день, - сказав він, - що теоретично можна зробити, додавши багато виробничих ліній для вуглецевих частин, але це величезні інвестиції, і тому для дорожніх мотоциклів великого об'єму ми не бачимо. Такою підвіскою будуть оснащуватися спортивні моделі з обмеженим тиражем у кілька тисяч одиниць в рік»
Здається, що, як і Ducati з їх Superleggera, BMW бачить майбутнє вуглецю в обмеженому тиражі на елітних мотоциклах.