Напередодні Tokyo Motorcycle Show, Kymco представила свій новий електричний скутер Ionex, який, за їх словами, усуває всі перешкоди на шляху до зелених технологій в мотобудуванні. Які бар'єри, що потрібно подолати? В основному, їх чотири: зовнішній вигляд, час зарядки, дальність поїздки та інфраструктура. Як Кімко їх обійшов? Перше, це знімні батареї.
Незважаючи на всі переваги електрики, електричні байки ще не спіймали свою "хвилю". Кілька великих виробників вже почали свій шлях (наприклад, C-Evolution від BMW), а деякі вже готуються до анонсу (Harley-Davidson). Поки що жоден виробник не робить погоди на цьому ринку, у відмінності від автобудівників, але Кімко сподівається, що першими будуть вони. Протягом наступних трьох років Kymco випустить десять моделей електричних байків та мають намір продавати до 500 000 одиниць техніки по всьому світу, а почнуть з Ionex.
Ключовими елементами Ionex є легкі, знімні батареї. На скутері, який вони показали, є дві знімні батареї в підлозі під ногами. Відсік відкривається одним натисканням кнопки і акумулятори легко витягуються. Батареї важать 5 кг, тому перенесення їх буде дуже простим. Помістивши їх під підлогу, Кімко вдалося опустити центр тяжіння і в той же час звільнити місце для багажу або шолома під сидушкою.
Є кілька варіантів поповнити заряд батареї. Можна просто підключити скутер до домашньої електромережі і зарядити його. Також планується створити мережу зарядних станцій Power Outlet Network, схожих на великий торговий автомат, де власники зможуть заряджати свої батареї. Буде також доступна мережа Charge Point Network, призначена для невеликих підприємств, за допомогою якої можна зарядити акумулятори приблизно за годину. Там же буде можливість орендувати додаткові батареї, які можна зберігати під сидінням.
Але є ще одна цікава деталь, а саме вбудована третя батарея, яка дозволить ще їздити, поки заряджається основний комплект. Після зарядки знімних батарей і встановлення на скутер, вони автоматично заряджають вбудовану акумуляторну батарею, щоб вона була знову готова до роботи. Уявіть, що ви можете поїхати в місто з дому, зняти батареї в кафе, поїздити по магазинах, забрати свої заряджені батареї і поїхати додому. Звучить здорово, чи не так?
Щоб все це працювало, потрібно запустити інфраструктуру на місцях до того, як електробайки надійдуть у продаж. Чи впорається з цим завданням Кімко?
В Kymco заявляють, що вони мають намір створити мережі зарядки в 20 країнах і ведуть переговори з керівництвом на місцях для підтримки ідеї. Вони також сподіваються запустити у виробництво батареї Ionex іншими виробниками.
Поки немає ніяких даних про продуктивність, вагу, асортимент і ціну Ionex. Але ми стежимо за новинкою і найближчим часом надамо детальну інформацію.
Незважаючи на всі переваги електрики, електричні байки ще не спіймали свою "хвилю". Кілька великих виробників вже почали свій шлях (наприклад, C-Evolution від BMW), а деякі вже готуються до анонсу (Harley-Davidson). Поки що жоден виробник не робить погоди на цьому ринку, у відмінності від автобудівників, але Кімко сподівається, що першими будуть вони. Протягом наступних трьох років Kymco випустить десять моделей електричних байків та мають намір продавати до 500 000 одиниць техніки по всьому світу, а почнуть з Ionex.
Ключовими елементами Ionex є легкі, знімні батареї. На скутері, який вони показали, є дві знімні батареї в підлозі під ногами. Відсік відкривається одним натисканням кнопки і акумулятори легко витягуються. Батареї важать 5 кг, тому перенесення їх буде дуже простим. Помістивши їх під підлогу, Кімко вдалося опустити центр тяжіння і в той же час звільнити місце для багажу або шолома під сидушкою.
Є кілька варіантів поповнити заряд батареї. Можна просто підключити скутер до домашньої електромережі і зарядити його. Також планується створити мережу зарядних станцій Power Outlet Network, схожих на великий торговий автомат, де власники зможуть заряджати свої батареї. Буде також доступна мережа Charge Point Network, призначена для невеликих підприємств, за допомогою якої можна зарядити акумулятори приблизно за годину. Там же буде можливість орендувати додаткові батареї, які можна зберігати під сидінням.
Але є ще одна цікава деталь, а саме вбудована третя батарея, яка дозволить ще їздити, поки заряджається основний комплект. Після зарядки знімних батарей і встановлення на скутер, вони автоматично заряджають вбудовану акумуляторну батарею, щоб вона була знову готова до роботи. Уявіть, що ви можете поїхати в місто з дому, зняти батареї в кафе, поїздити по магазинах, забрати свої заряджені батареї і поїхати додому. Звучить здорово, чи не так?
Щоб все це працювало, потрібно запустити інфраструктуру на місцях до того, як електробайки надійдуть у продаж. Чи впорається з цим завданням Кімко?
В Kymco заявляють, що вони мають намір створити мережі зарядки в 20 країнах і ведуть переговори з керівництвом на місцях для підтримки ідеї. Вони також сподіваються запустити у виробництво батареї Ionex іншими виробниками.
Поки немає ніяких даних про продуктивність, вагу, асортимент і ціну Ionex. Але ми стежимо за новинкою і найближчим часом надамо детальну інформацію.