Незабаром на ринку України з'явиться Geon Scrambler 250 - це незвичайна новинка сподобається дуже багатьом.
Ми звикли до того, що ексклюзивні і незвичайні мотоцикли - це обов'язково дорого і не доступно. Але команда GEON любить руйнувати стереотипи. Тому в цьому році ми представляємо безпрецедентну в Україні модель - GEON Scrambler 250. Цей концепт-байк можна назвати серійним кастомом, як би це парадоксально не звучало. Тобто, тут все готово для того, щоб зробити свій унікальний і неповторний мотоцикл.
Вам не доведеться міняти раму, підвіску та інші фундаментальні деталі, а залишається тільки зробити косметичний тюнінг, глибина якого залежить від ваших уподобань, і Ви отримуєте власний кастом.
Крім унікальності та брутальної краси, мотоцикл так само як будь який скрамблер поєднує в собі такі якості, як простота і надійність, як у танка. Нічого зайвого. Ви можете його однаково успішно використовувати як в міському режимі, так і на пересіченій місцевості.
Новий байк оснащується вже добре знайомим двигуном CR6, який отримав широку популярність в Україні і успішно «переселився» на інші нові моделі – Geon TerraX-road і X-road Light 200. Це легкий та надійний агрегат з масляним охолодженням і 6-ступінчастою КПП.
Двигун вбудований в сталеву дюплексную раму, яка своїм виглядом відразу говорить про спартанський характер мотоцикла: жорстка і надійна. Двигун в рамі імплантований високо і забезпечує мотоциклу солідний дорожній просвіт – 260мм. Майже як у деяких мотоциклів ендуро.
На відміну від міського побратима CR6, на скрамблері встановлена телескопічна вилка перевернутого типу з пристойним діаметром - ще один плюс в скарбничку «всеїдності» мотоцикла. Задня підвіска проста - сталевий маятник і моноамортизатор.
Гальма і передні, і задні дискові, з діаметром 270мм і 210мм відповідно, з гідравлічним приводом.
Колісна формула – 17/17, але це не звичайні стритові колеса, а масивні широкі «катки» з великими вседорожними «бубликами» близькими по співвідношенню до 50/50 дорога і бездоріжжя відповідно.
З цікавого
GEON Scrambler обладнаний LED світлотехнікою з усіх боків. Це, звичайно, плюс не тільки до зовнішнього вигляду, але і до безпеки на дорозі. До того ж, фара, скомпонована з великої кількості LED-елементів не тільки світить добре, але і виглядає дуже круто і стильно.
Ще, здавалося б, не значна деталь – крила, не залишать байдужими нікого. Вони зроблені дуже добротно з товстого шліфованого алюмінію і перегукуються зовнішнім виглядом з сучасною тенденцією оформлення стильних ультрабуків.
В базовій комплектації GEON Scrambler 250 оснащений дзеркалами з незвичайним методом установки – з торця. Це не тільки надає ексклюзивності вигляду, але і дозволяє варіювати метод увстановлення. Можна встановити у верхньому положенні, як звичайні дзеркала, або піти на хитрість і встановити в нижнє положення – як це раніше часто робили творці кафе-рейсерів. Це на Ваш розсуд.
Як і Geon Bullet – цю модель можна спокійно використовувати, як в її стоковому виконанні, так і в іншої сутності – як основу для подальшої кастомізації та/або тюнінга.
Технічні характеристики
Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження: повітряно-масляну
Робочий об'єм (см3): 224
Макс. потужність (л. с /при об/хв): 18/8500
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв): 18/6000
Ступінь стиснення: 9.2:1
Система живлення: карбюратор
Система запалювання: CDI
Система пуску: електростартер
КПП/головна передача: 6 ступінчаста механічна
Рама: сталева трубчаста
Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
Задня підвіска: сталевий маятник, моноамортизатор
Гальма, передні/задні: дискові, 270мм, 2-х поршневий супорт/дискові, 210мм, однопоршневий супорт
Шини, передня/задня: 110/90-17 / 130/80-17
ДхШхВ (мм) : 2100х800х1380
Колісна база (мм): 1360
Висота по сидінню (мм): 820
Дорожній просвіт (мм): 260
суха вага (кг): 135
Обсяг паливного бака (л): 12,5
Максимальна швидкість (км/год): 130
Про вартість і терміни надходження новинки в наші салони будемо повідомляти окремо.
Слідкуйте за новинами.
Ми звикли до того, що ексклюзивні і незвичайні мотоцикли - це обов'язково дорого і не доступно. Але команда GEON любить руйнувати стереотипи. Тому в цьому році ми представляємо безпрецедентну в Україні модель - GEON Scrambler 250. Цей концепт-байк можна назвати серійним кастомом, як би це парадоксально не звучало. Тобто, тут все готово для того, щоб зробити свій унікальний і неповторний мотоцикл.
Вам не доведеться міняти раму, підвіску та інші фундаментальні деталі, а залишається тільки зробити косметичний тюнінг, глибина якого залежить від ваших уподобань, і Ви отримуєте власний кастом.
Крім унікальності та брутальної краси, мотоцикл так само як будь який скрамблер поєднує в собі такі якості, як простота і надійність, як у танка. Нічого зайвого. Ви можете його однаково успішно використовувати як в міському режимі, так і на пересіченій місцевості.
Новий байк оснащується вже добре знайомим двигуном CR6, який отримав широку популярність в Україні і успішно «переселився» на інші нові моделі – Geon TerraX-road і X-road Light 200. Це легкий та надійний агрегат з масляним охолодженням і 6-ступінчастою КПП.
Двигун вбудований в сталеву дюплексную раму, яка своїм виглядом відразу говорить про спартанський характер мотоцикла: жорстка і надійна. Двигун в рамі імплантований високо і забезпечує мотоциклу солідний дорожній просвіт – 260мм. Майже як у деяких мотоциклів ендуро.
На відміну від міського побратима CR6, на скрамблері встановлена телескопічна вилка перевернутого типу з пристойним діаметром - ще один плюс в скарбничку «всеїдності» мотоцикла. Задня підвіска проста - сталевий маятник і моноамортизатор.
Гальма і передні, і задні дискові, з діаметром 270мм і 210мм відповідно, з гідравлічним приводом.
Колісна формула – 17/17, але це не звичайні стритові колеса, а масивні широкі «катки» з великими вседорожними «бубликами» близькими по співвідношенню до 50/50 дорога і бездоріжжя відповідно.
З цікавого
GEON Scrambler обладнаний LED світлотехнікою з усіх боків. Це, звичайно, плюс не тільки до зовнішнього вигляду, але і до безпеки на дорозі. До того ж, фара, скомпонована з великої кількості LED-елементів не тільки світить добре, але і виглядає дуже круто і стильно.
Ще, здавалося б, не значна деталь – крила, не залишать байдужими нікого. Вони зроблені дуже добротно з товстого шліфованого алюмінію і перегукуються зовнішнім виглядом з сучасною тенденцією оформлення стильних ультрабуків.
В базовій комплектації GEON Scrambler 250 оснащений дзеркалами з незвичайним методом установки – з торця. Це не тільки надає ексклюзивності вигляду, але і дозволяє варіювати метод увстановлення. Можна встановити у верхньому положенні, як звичайні дзеркала, або піти на хитрість і встановити в нижнє положення – як це раніше часто робили творці кафе-рейсерів. Це на Ваш розсуд.
Як і Geon Bullet – цю модель можна спокійно використовувати, як в її стоковому виконанні, так і в іншої сутності – як основу для подальшої кастомізації та/або тюнінга.
Технічні характеристики
Тип двигуна: 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом
Охолодження: повітряно-масляну
Робочий об'єм (см3): 224
Макс. потужність (л. с /при об/хв): 18/8500
Макс. крутний момент (Нм /при об/хв): 18/6000
Ступінь стиснення: 9.2:1
Система живлення: карбюратор
Система запалювання: CDI
Система пуску: електростартер
КПП/головна передача: 6 ступінчаста механічна
Рама: сталева трубчаста
Передня підвіска: телескопічна вилка перевернутого типу
Задня підвіска: сталевий маятник, моноамортизатор
Гальма, передні/задні: дискові, 270мм, 2-х поршневий супорт/дискові, 210мм, однопоршневий супорт
Шини, передня/задня: 110/90-17 / 130/80-17
ДхШхВ (мм) : 2100х800х1380
Колісна база (мм): 1360
Висота по сидінню (мм): 820
Дорожній просвіт (мм): 260
суха вага (кг): 135
Обсяг паливного бака (л): 12,5
Максимальна швидкість (км/год): 130
Про вартість і терміни надходження новинки в наші салони будемо повідомляти окремо.
Слідкуйте за новинами.