Мотоцикл, скутер і мопед - одні із самих практичних засобів пересування. Вони допомагають нам уникати багатогодинного стояння в пробках, а витрат на обслуговування і ремонт, якщо порівняти з автомобілем, набагато менше.
Однак мотоциклів теж потрібно приділяти увагу, щоб підтримувати їх в найкращому стані, адже воно вплине на остаточну ціну при перепродажі (якщо вам коли-небудь захочеться це зробити). Ряд нескладних рекомендацій по догляду за мотоциклом, завдяки яким він прослужить довше, пропонує СТО DZigora Complex з Києва - офіційний сайт http://dzigoracomplex.kiev.ua/sto-na-levom-beregu.html - де фахівці професійно займаються обслуговуванням не тільки автомобілів, але і мототехніки.
1. Як і автомобілям, мотоциклам теж потрібно щорічна комплексна діагностика, так що вам варто знайти перевіреного механіка, який простежить за станом двигуна, шин і інших деталей.
2. Своєчасна заміна масла вкрай важлива, так що не забувайте про це. Перевіряйте його рівень кожні 5 або 10 тисяч кілометрів (залежно від моделі вашого мотоцикла). Зазвичай масло замінюється при щорічній діагностиці, але якщо ви зовсім недавно придбали мотоцикл, то ознайомтеся з інструкцією по експлуатації. Пам'ятайте, що влітку витрата масла вище, тоді як в зимовий період його можна міняти трохи рідше.
3. Обслуговування гальмівних колодок мотоцикла має першорядне значення, адже від їх стану може залежати ваше життя. Перевіряти їх радять кожні 10 або 15 тисяч кілометрів в залежності від стану доріг та вашої манери водіння. У містах з великою кількістю підвищень і спусків гальмівні колодки варто перевіряти кожні 10 тисяч кілометрів. Якщо товщина колодок становить менше 2 міліметрів, то саме час замінити їх.
4. Спостереження за станом шин є невід'ємною частиною догляду за мотоциклом. Рекомендується перевіряти шини перед початком тривалої поїздки, щоб переконатися у відсутності проколів, порізів, здуття і інших пошкоджень, які безпосередньо загрожують вашої безпеки. Як тільки шини зносилися, їх заміну не варто відкладати в довгий ящик.
5. Як мінімум кожні 10 тисяч кілометрів необхідно очищати повітряний фільтр, чиїм прямим завданням є запобігання потрапляння бруду в двигун. Якщо ви часто їздите по брудним і запорошеним вулицям, то повітряний фільтр доведеться чистити щотижня.
6. Потрібно замінювати раз в два роки охолоджуючу рідину, що захищає двигун від перегріву як жарким літом, так і холодною зимою. Але якщо ви часто користуєтеся мотоциклом або подорожуєте на великі відстані, то заміняти її, звичайно, потрібно частіше.
7. Масло для вилки допомагає мотоциклу уникнути наслідків їзди по нерівних дорогах, а ще змащує деталі транспортного засобу, коли воно знаходиться в русі, так що це засіб теж грає важливу роль. Перевіряти масло для вилки варто регулярно і не забувати про його заміну при проходженні щорічної перевірки.
8. Ланцюг мотоцикла, звичайно ж, завжди повинен бути добре змащений і правильно натягнутий, але він є дуже зносостійкого деталлю і зазвичай не вимагає заміни навіть після пробігу в 30 тисяч кілометрів. Під час щорічної перевірки потрібно звертати увагу на стан ланцюга, щоб при необхідності його вчасно замінити або підтягти.
9. Термін служби акумулятора мотоцикла складає два роки, після чого він потребує заміни, але перед покупкою нового не забудьте порадитися з механіком. Пам'ятайте, що взимку навантаження на акумулятор зростає, тому йому необхідна регулярна підзарядка. При пробігу між 6 і 12 тисячами кілометрів потрібно перевірити свічки запалювання, які часто стають причиною різних проблем.
10. Якщо ви є власником нового мотоцикла і прямуєте інструкції по його експлуатації, то він, швидше за все, надовго залишиться в хорошому стані. Не забувайте про необхідність щорічної діагностики, водите обережно і не нехтуйте допомогою механіка, якщо раптом помітите якісь неполадки або незвичайні шуми в роботі мотоцикла.