Електричний байк, який на одній батареї без додаткової зарядки зміг подолати відстань, яка не по силам навіть не всім моделям електрокарів найвідомішого бренду "Тесла". Ідея зібрати такий байк належить двом українцям, і прийшла вона випадково.
Зі швидкістю 25 кілометрів на годину їде по колу столичного велотреку. Проїхати має 400 кілометрів. За ним уважно спостерігають представники книги рекордів і винахідники байку.
За кермом Віталій Архіпкін. Пять років тому він вже потрапив у книгу Гіннеса – найдовше у світі простояв балансуючи на велосипеді без руху. Нині працює велокурєром, тому і погодився на черговий рекорд.
Все почалося зі зламаного мобільного. Чотири роки тому Данило Тонкопій замовив в інтернет-магазині собі новий телефон.
«Я замовив у оператора, а він каже, що доставка за два дні. Я не можу стільки чекати, в мене немає телефону. От так і народилася ідея доставляти телефони з інтернет-магазину зі швидкістю піци», - каже один з розробликів Даніл Тонкопій.
Так разом з Сергієм Денисенко вони і вирішили започаткувати експрес-доставку гаджетів і закупили партію електро-велосипедів. Китайських. Проте з обіцяних 80 кілометрів, він проїжджав лише - 35.
Щоби був потужнішими, зручнішими та придатними до українського клімату, велосипеди постійно удосконалювали, навіть сконструювали зимову гуму. Але китайський транспорт все одно не витримував українських доріг. Спроби, помилки, різні корпуси, різної потужності акумулятори - так друзі зібрали електробайк, на якому можна проїхати, наприклад, від Києва до Умані і назад.
«Рама українська, повністю розроблена в Україні. Сідло теж українське. Колеса від мотоциклу «Ява». Чому б не показати світу, що ми круті, що ми зробили ще більш модернову модель», - кажуть розробники.
Саме модернізована модель і йде на рекорд. Годинами Віталій кружляє треком, не п’є, їсть лише енергетичні батончики. Після 16 годин диво велосипед зупиняється, бо сів акумулятор.
До заявлених чотирьохсот кілометрів він не доїхав, але світовий рекорд все одно встановлено – понад 367 кілометрів.
Зі швидкістю 25 кілометрів на годину їде по колу столичного велотреку. Проїхати має 400 кілометрів. За ним уважно спостерігають представники книги рекордів і винахідники байку.
За кермом Віталій Архіпкін. Пять років тому він вже потрапив у книгу Гіннеса – найдовше у світі простояв балансуючи на велосипеді без руху. Нині працює велокурєром, тому і погодився на черговий рекорд.
Все почалося зі зламаного мобільного. Чотири роки тому Данило Тонкопій замовив в інтернет-магазині собі новий телефон.
«Я замовив у оператора, а він каже, що доставка за два дні. Я не можу стільки чекати, в мене немає телефону. От так і народилася ідея доставляти телефони з інтернет-магазину зі швидкістю піци», - каже один з розробликів Даніл Тонкопій.
Так разом з Сергієм Денисенко вони і вирішили започаткувати експрес-доставку гаджетів і закупили партію електро-велосипедів. Китайських. Проте з обіцяних 80 кілометрів, він проїжджав лише - 35.
Щоби був потужнішими, зручнішими та придатними до українського клімату, велосипеди постійно удосконалювали, навіть сконструювали зимову гуму. Але китайський транспорт все одно не витримував українських доріг. Спроби, помилки, різні корпуси, різної потужності акумулятори - так друзі зібрали електробайк, на якому можна проїхати, наприклад, від Києва до Умані і назад.
«Рама українська, повністю розроблена в Україні. Сідло теж українське. Колеса від мотоциклу «Ява». Чому б не показати світу, що ми круті, що ми зробили ще більш модернову модель», - кажуть розробники.
Саме модернізована модель і йде на рекорд. Годинами Віталій кружляє треком, не п’є, їсть лише енергетичні батончики. Після 16 годин диво велосипед зупиняється, бо сів акумулятор.
До заявлених чотирьохсот кілометрів він не доїхав, але світовий рекорд все одно встановлено – понад 367 кілометрів.