Бренд Lambretta представив першу модель скутера під своїм ім'ям, випущену в XXI столітті, після відродження старовинної італійської марки – це модель V-Special.
Після довгих років асоціацій цієї італійської назви швидше з кремом для гоління і майками, ніж з товаром, який у неї колись виходив краще всього, «Ламбретта» нарешті розродилася скутером. Звичайно, в стилі нео-ретро.
«Нова Lambretta V-Special – це як раз те, що ви шукаєте, якщо ви чоловік, люблячий стиль ретро і скутери у цьому стилі, але думає, що Vespa більше підходить для дівчаток» – саме так характеризують новий скутер в оглядових матеріалах італійської преси.
Дизайн створений знаменитим ательє Kiska (від неї ж КТМ та Husqvarna) у співпраці з фахівцями з італійської спільноти Lambretta. Вийшов синтез класичного дизайну з поруч сучасних інтерпретацій. Версії машини отримали назви V50, V125 і V200.
Це, відповідно, 50-кубова версія з двигуном з повітряним охолодженням на 3,5 л. с. (максимальна швидкість 45 км/год), 125-кубовий варіант з мотором на 10 л. с. і 200-кубова версія з мотором на 12 л. с. Всі моделі використовують варіатор.
При цьому у V50 ззаду стоять барабанні гальма, а у двох інших версій – дискові на обох осях. В наявності – світлодіодні фари, розетка 12В, ящик для рукавичок, багажний бокс, бічна і нижня підніжки і РК-панель приладів з функцією Bluetooth.
Базові кольори – помаранчевий і чорний.
У той же час компанія відзначає, що зараз, через тривалу відсутність на ринку нових «Ламбретт», у світі по вулицях їздить повно підроблених скутерів, які користуються цим ім'ям – родом з Китаю, Індії і Таїланду.
Компанія Innocenti SA, батьківська компанія бренду Lambretta, що базується в Лугано, недавно оголосила, що буде приймати заходи відносно всіх нелегальних копій скутерів з її ім'ям і дистриб'юторів цієї техніки.
Після довгих років асоціацій цієї італійської назви швидше з кремом для гоління і майками, ніж з товаром, який у неї колись виходив краще всього, «Ламбретта» нарешті розродилася скутером. Звичайно, в стилі нео-ретро.
«Нова Lambretta V-Special – це як раз те, що ви шукаєте, якщо ви чоловік, люблячий стиль ретро і скутери у цьому стилі, але думає, що Vespa більше підходить для дівчаток» – саме так характеризують новий скутер в оглядових матеріалах італійської преси.
Дизайн створений знаменитим ательє Kiska (від неї ж КТМ та Husqvarna) у співпраці з фахівцями з італійської спільноти Lambretta. Вийшов синтез класичного дизайну з поруч сучасних інтерпретацій. Версії машини отримали назви V50, V125 і V200.
Це, відповідно, 50-кубова версія з двигуном з повітряним охолодженням на 3,5 л. с. (максимальна швидкість 45 км/год), 125-кубовий варіант з мотором на 10 л. с. і 200-кубова версія з мотором на 12 л. с. Всі моделі використовують варіатор.
При цьому у V50 ззаду стоять барабанні гальма, а у двох інших версій – дискові на обох осях. В наявності – світлодіодні фари, розетка 12В, ящик для рукавичок, багажний бокс, бічна і нижня підніжки і РК-панель приладів з функцією Bluetooth.
Базові кольори – помаранчевий і чорний.
У той же час компанія відзначає, що зараз, через тривалу відсутність на ринку нових «Ламбретт», у світі по вулицях їздить повно підроблених скутерів, які користуються цим ім'ям – родом з Китаю, Індії і Таїланду.
Компанія Innocenti SA, батьківська компанія бренду Lambretta, що базується в Лугано, недавно оголосила, що буде приймати заходи відносно всіх нелегальних копій скутерів з її ім'ям і дистриб'юторів цієї техніки.
я плакав. через 50 років в ніх з'явиться USB. один.