Пам'ятайте мотоцикли Дніпро? Їх робили на Київському мотоциклетному заводі (КМЗ) з 1951 року, а в якості прототипу, як і у випадку з Уралом, був використаний німецький мотоцикл BMW R71. Але якщо Урали поки ще випускають, то останні серійні Дніпро побачили світ ще десять років тому. Після цього КМЗ провалився в штопор фінансових проблем і в 2012 році був проданий приватному інвестору, а випуск мотоциклів тут так і не відновили. Зараз завод разкомплектований і про яке-небудь виробництво мови бути не може. Однак група ентузіастів вирішила відродити мотоцикл Дніпро, нехай і у форматі невеликої серії.
Провідну роль у проекті Dnepr Vintage взяла інформаційно-аналітична група AutoConsulting, а збіркою мотоциклів займаються кілька спеціалізованих майстернях Києва. Для виготовлення використані запчастини заводського виробництва, які вдалося знайти і викупити, хоча деякі деталі довелося робити наново. В цілому Dnepr Vintage копіює оригінальні мотоцикли цієї марки, але є і відмінності.
Двигун об'ємом 650 «кубиків» видає 32 л. с. і має систему змащення збільшеного об'єму. Встановлено електричний стартер і мікропроцесорне запалювання, причому можна вибрати один з трьох режимів роботи: економічний, спортивний і позашляховий, які відрізняються кутом випередження запалювання.
Встановлений більш потужний генератор (700 Вт), який необхідний для забезпечення всіх нових електроприладів: це додаткові фари, світлодіодне підсвічування знизу мотоцикла, аудіосистема з mp3-програвачем (вона вбудована в дзеркала заднього виду), а також опціонні лебідка, підігрів ручок на кермі і сидіння у візку. Нарешті, серія Vintage відрізняється особливим забарвленням і набором хромованих елементів.
Мотоцикли Dnepr Vintage пропонуються як з приводом на одне колесо, так і з колісною формулою 3х2 (з додатковим приводом колеса коляски). Початкова ціна — 7200 доларів, а за версію з усіма опціями потрібно віддати 8000 доларів. Як повідомляє видання АвтоЦентр, два мотоцикли (червоний і зелений) вже відправлено замовникам в Одесу і Львів. На підході ще один примірник фіолетового кольору. Термін виготовлення — близько чотирьох місяців.
Провідну роль у проекті Dnepr Vintage взяла інформаційно-аналітична група AutoConsulting, а збіркою мотоциклів займаються кілька спеціалізованих майстернях Києва. Для виготовлення використані запчастини заводського виробництва, які вдалося знайти і викупити, хоча деякі деталі довелося робити наново. В цілому Dnepr Vintage копіює оригінальні мотоцикли цієї марки, але є і відмінності.
Двигун об'ємом 650 «кубиків» видає 32 л. с. і має систему змащення збільшеного об'єму. Встановлено електричний стартер і мікропроцесорне запалювання, причому можна вибрати один з трьох режимів роботи: економічний, спортивний і позашляховий, які відрізняються кутом випередження запалювання.
Встановлений більш потужний генератор (700 Вт), який необхідний для забезпечення всіх нових електроприладів: це додаткові фари, світлодіодне підсвічування знизу мотоцикла, аудіосистема з mp3-програвачем (вона вбудована в дзеркала заднього виду), а також опціонні лебідка, підігрів ручок на кермі і сидіння у візку. Нарешті, серія Vintage відрізняється особливим забарвленням і набором хромованих елементів.
Мотоцикли Dnepr Vintage пропонуються як з приводом на одне колесо, так і з колісною формулою 3х2 (з додатковим приводом колеса коляски). Початкова ціна — 7200 доларів, а за версію з усіма опціями потрібно віддати 8000 доларів. Як повідомляє видання АвтоЦентр, два мотоцикли (червоний і зелений) вже відправлено замовникам в Одесу і Львів. На підході ще один примірник фіолетового кольору. Термін виготовлення — близько чотирьох місяців.