Японська Honda Motor представила нову розробку – мотоцикл для мотокросу на електротязі.
Новинку під назвою E. Rex показали на 44-му мотосалоні в Токіо. Апарат в оригінальному скелетезированном вигляді, трохи нагадує маленького динозавра, був придуманий і втілений «Хондою» разом з тюнінг-ательє Mugen.
Кросовий електромотоцикл зроблений на базі стандартного бензинового Honda CRF250R. Тільки замість чвертьлітрового двигуна внутрішнього згоряння тут встановлений електромотор і набір батарей.
При цьому всі складові частини електричної силової установки максимально точно підігнані так, щоб поміститися в місце, спочатку відведене для ДВЗ – щоб габарити байка не змінилися.
Про динамічні і інші технічні характеристики такого мотоцикла нічого не говориться. Як не повідомляється і про його перспективи потрапити в серію або хоча б бути випущеними обмеженим тиражем.
Правда, і самі творці, і мотоексперти, підкреслюють, що мотоцикл насправді – швидше послання, заявка про наміри, ніж реальний апарат – ясно, що з подібними пластиковими деталями (дизайнерський хід) він не протримається на кросовій трасі і одного кола.
У заяві обох компаній, Mugen і Honda, правда, побіжно сказано, що вони «продовжать спільну роботу над вивченням потенціалу електричних мотоциклів для мотокросу».
Новинку під назвою E. Rex показали на 44-му мотосалоні в Токіо. Апарат в оригінальному скелетезированном вигляді, трохи нагадує маленького динозавра, був придуманий і втілений «Хондою» разом з тюнінг-ательє Mugen.
Кросовий електромотоцикл зроблений на базі стандартного бензинового Honda CRF250R. Тільки замість чвертьлітрового двигуна внутрішнього згоряння тут встановлений електромотор і набір батарей.
При цьому всі складові частини електричної силової установки максимально точно підігнані так, щоб поміститися в місце, спочатку відведене для ДВЗ – щоб габарити байка не змінилися.
Про динамічні і інші технічні характеристики такого мотоцикла нічого не говориться. Як не повідомляється і про його перспективи потрапити в серію або хоча б бути випущеними обмеженим тиражем.
Правда, і самі творці, і мотоексперти, підкреслюють, що мотоцикл насправді – швидше послання, заявка про наміри, ніж реальний апарат – ясно, що з подібними пластиковими деталями (дизайнерський хід) він не протримається на кросовій трасі і одного кола.
У заяві обох компаній, Mugen і Honda, правда, побіжно сказано, що вони «продовжать спільну роботу над вивченням потенціалу електричних мотоциклів для мотокросу».