Компанія Thrustcycle розробила електричний мотоцикл GyroCycle, що володіє самостійною функцією балансування.
Як і інші самобалансуючі транспортні засоби, GyroCycle залишається у вертикальному положенні завдяки встановленим всередині корпусу маховикам, які створюють гіроскопічний ефект при обертанні. Це означає, що двоколісний засіб пересування буде не тільки автоматично повертати себе у вертикальне положення на поворотах, але і під час звичайних стоянок мотоцикл буде неможливо упустити, поки включено обертання маховиків.
Раніше компанією Thrustcycle було створено два прототипу мотоциклів закритого типу, які не вимагали від водіїв виставляти ноги під час зупинок. Це, як вважають розробники, є одним з головних плюсів самобалансуючих мотоциклів. У новому прототипі компанія вирішила відмовитися від закритої кабіни для водіїв, однак функція самостійного балансування була тільки покращена.
Представники компанії говорять, що остаточна версія GyroCycle буде використовувати електродвигун з 8,5 кВт системою акумуляторних батарей, які дозволяють проїжджати на повному заряді близько 130 км. При цьому максимальна швидкість електричного мотоцикла GyroCycle становитиме 120 км/ч.
Як заявляють в компанії, вони вже почали співробітництво з заводами-виробниками, що дозволить їм вийти на ринок з новим продуктом вже в 2017 році. Співзасновник Thrustcycle Клайд Ігарасі (Clyde Igarashi) зазначив, що ціна на GyroCycle не повинна перевищувати 20 тисяч доларів.
Як і інші самобалансуючі транспортні засоби, GyroCycle залишається у вертикальному положенні завдяки встановленим всередині корпусу маховикам, які створюють гіроскопічний ефект при обертанні. Це означає, що двоколісний засіб пересування буде не тільки автоматично повертати себе у вертикальне положення на поворотах, але і під час звичайних стоянок мотоцикл буде неможливо упустити, поки включено обертання маховиків.
Раніше компанією Thrustcycle було створено два прототипу мотоциклів закритого типу, які не вимагали від водіїв виставляти ноги під час зупинок. Це, як вважають розробники, є одним з головних плюсів самобалансуючих мотоциклів. У новому прототипі компанія вирішила відмовитися від закритої кабіни для водіїв, однак функція самостійного балансування була тільки покращена.
Представники компанії говорять, що остаточна версія GyroCycle буде використовувати електродвигун з 8,5 кВт системою акумуляторних батарей, які дозволяють проїжджати на повному заряді близько 130 км. При цьому максимальна швидкість електричного мотоцикла GyroCycle становитиме 120 км/ч.
Як заявляють в компанії, вони вже почали співробітництво з заводами-виробниками, що дозволить їм вийти на ринок з новим продуктом вже в 2017 році. Співзасновник Thrustcycle Клайд Ігарасі (Clyde Igarashi) зазначив, що ціна на GyroCycle не повинна перевищувати 20 тисяч доларів.