Баварська компанія BMW провела презентацію своїх нових мотоциклів, родзинкою якої став унікальний HP4 Race. Західні журналісти вже охрестили його мотоциклом майбутнього — настільки сильно він випередив свій час з точки зору дизайну і технічного оснащення.
BMW HP4 Race — це не концепт, а повністю готовий до серійного виробництва спортбайк, пише портал Motor1. Двоколісний транспортний засіб виділяється серед конкурентів буквально відразу, вже навіть за рахунок однієї тільки повністю карбонової рами. Даний факт вже говорить про те, що на масовий випуск і доступну ціну можна навіть не сподіватися — мотоцикл вийде в другій половині наступного року, і кожен його примірник буде зібраний вручну, що зробить його ще більш ексклюзивним і дорогим. Ймовірно, не обійдеться без таблички з порядковим номером на корпусі.
Апаратні специфікації байка BMW HP4 Race поки не розкриваються — за цієї моделі буде проведено окремий захід, де і будуть повідомлені всі найдрібніші деталі. Поки відомо лише про наявність глибоко переробленого силового агрегату від BMW S1000RR, який після адаптації зможе видати понад 200 л. с. потужності. З урахуванням невеликої ваги мотоцикла, байк виявиться надшвидким. Щоб якось втихомирити такий табун породистих баварських жеребців, BMW HP4 Race екіпірують гальмівною системою від Brembo, а для поліпшення керованості на нього встановлять підвіску Ohlins. Вартість мотоцикла стане відома ближче до дати релізу.
2017 модельний рік також не обійдеться без оновлених BMW F800R і F800GT — спортивних мотоциклів середнього класу від німецького бренду. Зміни торкнуться візуальної і технічної складової та торкнуться вихлопної системи, гальм і колірної схеми корпусу. Обидва мотоцикла видають тепер по 90 л. с. потужності на 8000 оборотах свого 798-кубового 2-циліндрового мотора. Для кожної з моделей передбачений опціональний режим Dynamic Mode, який розкриває весь потенціал двигуна.
У сегменті компактних мотоциклів початкового рівня BMW теж знайшла що показати: новий G310GS. Байк укомплектований 313-кубовим мотором від моделі G310R, оснащеним рідинною системою охолодження. ДВС генерує 34 л. с. потужності на 9500 оборотів, а максимальний крутний момент в розмірі 28 Нм досягається на 7500 обертів на хвилину.
BMW HP4 Race — це не концепт, а повністю готовий до серійного виробництва спортбайк, пише портал Motor1. Двоколісний транспортний засіб виділяється серед конкурентів буквально відразу, вже навіть за рахунок однієї тільки повністю карбонової рами. Даний факт вже говорить про те, що на масовий випуск і доступну ціну можна навіть не сподіватися — мотоцикл вийде в другій половині наступного року, і кожен його примірник буде зібраний вручну, що зробить його ще більш ексклюзивним і дорогим. Ймовірно, не обійдеться без таблички з порядковим номером на корпусі.
Апаратні специфікації байка BMW HP4 Race поки не розкриваються — за цієї моделі буде проведено окремий захід, де і будуть повідомлені всі найдрібніші деталі. Поки відомо лише про наявність глибоко переробленого силового агрегату від BMW S1000RR, який після адаптації зможе видати понад 200 л. с. потужності. З урахуванням невеликої ваги мотоцикла, байк виявиться надшвидким. Щоб якось втихомирити такий табун породистих баварських жеребців, BMW HP4 Race екіпірують гальмівною системою від Brembo, а для поліпшення керованості на нього встановлять підвіску Ohlins. Вартість мотоцикла стане відома ближче до дати релізу.
2017 модельний рік також не обійдеться без оновлених BMW F800R і F800GT — спортивних мотоциклів середнього класу від німецького бренду. Зміни торкнуться візуальної і технічної складової та торкнуться вихлопної системи, гальм і колірної схеми корпусу. Обидва мотоцикла видають тепер по 90 л. с. потужності на 8000 оборотах свого 798-кубового 2-циліндрового мотора. Для кожної з моделей передбачений опціональний режим Dynamic Mode, який розкриває весь потенціал двигуна.
У сегменті компактних мотоциклів початкового рівня BMW теж знайшла що показати: новий G310GS. Байк укомплектований 313-кубовим мотором від моделі G310R, оснащеним рідинною системою охолодження. ДВС генерує 34 л. с. потужності на 9500 оборотів, а максимальний крутний момент в розмірі 28 Нм досягається на 7500 обертів на хвилину.