Новий концепт Vision Next 100 від Motorrad, відділу з розробки мотоциклів компанії БМВ, – це не прогноз, а скоріше мрія про те, якими стануть мотоцикли не в найближчому майбутньому. Швидше, через три покоління або більше того. І так, концепт походить на мотоцикл з фільму “Трон”, – пише Popular Mechanics.
Композитна еластична рама дозволить обійтися без підвіски і керма, самобалансуючі гіроскопи, візори доповненої реальності і система безпеки з штучним інтелектом дозволять забути про шолом. Усередині такого мотоцикла буде ще невідомий електродвигун із нульовим вихлопом, і ті циліндри, які ви бачите, це система охолодження. Мотоцикліст носить “гнучку біонічну структуру”, або ж підтримуючий костюм, який рухається разом із людиною, знижуючи втому, а також дозволяє керувати машиною. Ніяких датчиків або циферблатів: вся необхідна інформація буде відразу проектуватися на багатошаровий тривимірний візор, картинка на якому буде змінюватися залежно від напрямку погляду самого мотоцикліста. Подивіться вниз і побачите швидкість або рівень заряду, або карту, вгору – і на візорі з’явиться схема дороги, очищена від туману або дощу, з прокладеними маршрутом, яка до того ж буде показувати, що відбувається за наступним поворотом.
Команда головного дизайнера Motorrad, Едварда Гайнріха, опитала мотоциклістів, чого вони хочуть, і, як виявилося, найбільше вони хочуть їздити як раніше, без громіздких шоломів і захисних костюмів. Саме тому БМВ представила настільки розумний мотоцикл, що його водій може обійтися тонким комбінезоном, так як про баланс подбають гіроскопи, а зіткнення запобіжить штучний інтелект.
Ще одним нововведенням буде “гнучка рама”, композитна монорама, яка буде одночасно гнучкою і жорсткою, коли треба. Гайнріх сказав, що уявити і спроектувати щось подібне вони можуть вже зараз, але ось зібрати поки не вистачає технологічної потужності.
Композитна еластична рама дозволить обійтися без підвіски і керма, самобалансуючі гіроскопи, візори доповненої реальності і система безпеки з штучним інтелектом дозволять забути про шолом. Усередині такого мотоцикла буде ще невідомий електродвигун із нульовим вихлопом, і ті циліндри, які ви бачите, це система охолодження. Мотоцикліст носить “гнучку біонічну структуру”, або ж підтримуючий костюм, який рухається разом із людиною, знижуючи втому, а також дозволяє керувати машиною. Ніяких датчиків або циферблатів: вся необхідна інформація буде відразу проектуватися на багатошаровий тривимірний візор, картинка на якому буде змінюватися залежно від напрямку погляду самого мотоцикліста. Подивіться вниз і побачите швидкість або рівень заряду, або карту, вгору – і на візорі з’явиться схема дороги, очищена від туману або дощу, з прокладеними маршрутом, яка до того ж буде показувати, що відбувається за наступним поворотом.
Команда головного дизайнера Motorrad, Едварда Гайнріха, опитала мотоциклістів, чого вони хочуть, і, як виявилося, найбільше вони хочуть їздити як раніше, без громіздких шоломів і захисних костюмів. Саме тому БМВ представила настільки розумний мотоцикл, що його водій може обійтися тонким комбінезоном, так як про баланс подбають гіроскопи, а зіткнення запобіжить штучний інтелект.
Ще одним нововведенням буде “гнучка рама”, композитна монорама, яка буде одночасно гнучкою і жорсткою, коли треба. Гайнріх сказав, що уявити і спроектувати щось подібне вони можуть вже зараз, але ось зібрати поки не вистачає технологічної потужності.