Компанія Yamaha активно інвестує в американські стартапи, що працюють в області автономних транспортних засобів. Японці вважають, що це допоможе їм прискорити створення мотоциклів з елементами автономного управління. Раніше компанія представила концепт робота Motobot, який може керувати мотоциклом.
Глава Yamaha Хіроюкі Янагі повідомив в інтерв'ю The Financial Times, що його компанія активно працює з американськими стартапами, що розвивають технології автономного водіння. І хоча інвестиції Yamaha в ці стартапи — $2 млн, поки непорівнянні з інвестиціями японських автоконцернів в розробку самокерованих автомобілів (наприклад, в Toyota — $1 млрд), виробник мотоциклів вважає, що у нього є всі шанси домогтися результатів. У минулому році Yamaha вже представила концепт робота Motobot, який може керувати мотоциклом. Таким чином, японська компанія доводить здійсненність впровадження штучного інтелекту в систему управління мотоциклом.
Глава Yamaha заявляє, що метою компанії є не створення повністю самоврядного мотоцикла, а розробка системи управління з широкими можливостями автономного управління і допомоги водієві. В деякі моделі компанія вже вбудовує сенсори, що дозволяють контролювати проходження віражів і роботу гальм. «Наша мета — допомогти водієві,— зазначає японський топ-менеджер.— Якщо управління стане більш автономним і штучний інтелект може бути використаний для вибору траєкторії, водій може більше зосередитися на безпеці».
Глава Yamaha Хіроюкі Янагі повідомив в інтерв'ю The Financial Times, що його компанія активно працює з американськими стартапами, що розвивають технології автономного водіння. І хоча інвестиції Yamaha в ці стартапи — $2 млн, поки непорівнянні з інвестиціями японських автоконцернів в розробку самокерованих автомобілів (наприклад, в Toyota — $1 млрд), виробник мотоциклів вважає, що у нього є всі шанси домогтися результатів. У минулому році Yamaha вже представила концепт робота Motobot, який може керувати мотоциклом. Таким чином, японська компанія доводить здійсненність впровадження штучного інтелекту в систему управління мотоциклом.
Глава Yamaha заявляє, що метою компанії є не створення повністю самоврядного мотоцикла, а розробка системи управління з широкими можливостями автономного управління і допомоги водієві. В деякі моделі компанія вже вбудовує сенсори, що дозволяють контролювати проходження віражів і роботу гальм. «Наша мета — допомогти водієві,— зазначає японський топ-менеджер.— Якщо управління стане більш автономним і штучний інтелект може бути використаний для вибору траєкторії, водій може більше зосередитися на безпеці».