MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
21.11, 17:01
44
+2 °С
Вітер: 0 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Новини

Тайванець Хорас Люк вирішив випускати електроскутери по $2000

Тайванець Хорас Люк вирішив випускати електроскутери по $2000
Наш стартап створений для 18-28-літніх шанувальників Tesla, які не можуть собі дозволити «електромобіль», - жартує Хорас Люк, який заснував компанію Gogoro (вимовляється як «Гогоpо») на сторінках сайту Re/code. Електромобілі зробили величезний стрибок у розвитку. Model S компанії Tesla, заснованої Ілоном Маском, може на одній зарядці проїхати 500 км, розігнатися до сотні за 4,4 с і зарядити батарею до половини за 20 хв на станції Supercharger. Audi, Porsche і Aston Martin кинулися підкорювати своїми електрокарами ринок, на якому працює Tesla. Але всі вони, міркує Люк, націлені в кращому випадку на 1% споживачів. А Gogoro, як пише Financial Times (FT), бажає завоювати всі 50%, особливо середній клас країн, що розвиваються, за допомогою екологічного електроскутера за $ 2000, на якому можна мотатися по місту.

«До 2030 р в світі буде 41 місто-гігант, більшість - в країнах, що розвиваються», - пояснює Люк інтернет-виданню The Verge, показуючи на карту, в центрі якої розташована Південно-Східна Азія. Цей регіон останнім часом асоціюється з високим рівнем забруднення повітря, поступово посилюються екологічним законодавством і зростаючої прошарком середнього класу. Крім того, тут дуже популярні скутери. Але вихлоп у деяких моделей більш токсичніше, ніж викиди сучасного седана.

Скутер Gogoro розганяється до 50 км/год за 4,2 с. Максимальна швидкість - понад 90 км/год. Проїхати без підзарядки може до 100 км, розповідає блог TechCrunch. У скутера два акумулятора ємністю 1,3 кВт год. Вага кожного - трохи важче кулі для боулінгу, близько 9 кг, розмір - як у м'яча для регбі. Люк використовує ті ж самі акумулятори виробництва Panasonic, що і Tesla. Ось тільки на відміну від машин Маска користувачі Gogoro акумуляторами фактично не володіють і не можуть зарядити їх від будь-якої розетки.

Люк розраховує заробити на заміні акумуляторів. Люди купують не тільки скутер, а й абонемент на послуги станцій GoStations, пояснює він. Як тільки енергія починає підходити до кінця, додаток на смартфоні прокладає шлях до найближчої GoStations, бронюючи на 10 хв нові батареї. Станція розміром з торговий автомат містить вісім гнізд для акумуляторів. Таких «автоматів» можна поставити поруч відразу кілька штук. Користувач сам виймає обидві батареї з скутера. Чіп всередині акумулятора зв'язується зі станцією, встановлюється номер абонемента користувача - і не пізніше ніж через 6 с можна робити заміну.

Станції підзарядки об'єднані в хмару, пише The Verge. Найбільш популярні працюють на швидку зарядку батарей, а маловикористовувані можуть зволікати з підзарядкою до ночі, коли нижчі тарифи і навантаження на електромережі. Чим старше батарея, тим менше вона тримає заряд. Так що станції будуть видавати такі батареї тим, хто їздить не поспішаючи, а агресивні водії отримають акумулятор новіше. Люк визнає, що рано чи пізно на кожній станції складеться неприємна ситуація, коли не залишиться заряджених батарей. Але через продуманої системи планування таке буде відбуватися не частіше ніж раз-два на рік, сподівається він.

Досвід попередників
Принцип заміни, а не підзарядки акумуляторів вже намагалася втілити в життя американо-ізраїльська мережа заправок Better Place, пише FT. Мережа змогла залучити близько $ 1 млрд від інвесторів, а в 2013 р збанкрутувала. Better Place працювала з електромобілями Renault Fluence, продажі яких йшли не дуже успішно. Самі заправки виявилися теж занадто дорогими - більше $ 2 млн. Будівництво бензозаправки, за даними Goldman Sachs, обійшлося б в $ 800 000. Замислювався про бізнес по заміні акумуляторів і Маск. У 2013 р він продемонстрував прототип робота, який за лічені секунди замінює акумулятори на Tesla Model S, і передрік цій технології велике майбутнє. Але ще через два роки взяв свої слова назад.

Зараз схема обкатується на домашньому ринку, в Тайвані. У цій країні їздить вже більше 3000 двоколісних машин Gogoro і працює 125 GoStation в Тайбеї і Таоюань, пише FT. А в цьому році Gogoro повинні з'явитися в Амстердамі і звідти поширитися по Європі.

Ключове питання - чи вдасться Gogoro побудувати розгалужену мережу підзарядок, вважає TechCrunch. «Одна станція на милю - це те, що треба», - говорить сам Люк. На руку компанії їх розмір. Апарат для заміни батарей коштує $ 10 000, живиться від звичайної розетки і легко вміщається в магазинчиках. Наприклад, мережі 7-Eleven.

Поки що ознаки добрі. До минулого року практично ніхто не знав, що саме розробляє стартап. Gogoro розкрила карти тільки в січні 2015 року на виставці Consumer Electronics Show в Лас-Вегасі. Але зараз, за ​​даними FT, на частку Gogoro доводиться вже 5% реєстрації нових скутерів в Тайбеї, місті, котре поставило світовий рекорд за кількістю двоколісних машин на душу населення. Можливо, користувачів приваблює не тільки ідея електродвигуна, а й сама незвичайність технологій скутера. «Вважайте нас смартфоном на колесах», - говорив Люк на сторінках сайту Re/code.

Скутер управляється зі смартфона. Спеціальний додаток повідомляє, якщо скутер намагаються викрасти, шукає його на парковці, включає, відкриває батарейний відсік і т. п. Більш 30 сенсорів встановлено на всіх вузлах, розповідає сайт Cnet.com. Сенсори відстежують і стиль їзди. Якщо при їзді в гору ви невиправдано сильно тисніть на газ, скутер попередить, що енергія витрачається даремно, пише TechCrunch.

Крім того, через додаток можна вибрати або встановити свій звуковий сигнал і порядок миготіння фар при включенні скутера. Засновники Gogoro не з чуток знають, що рингтони - це дуже серйозний бізнес. Люк працював в таких компаніях, як Nike, Microsoft, а перед засновуванням в 2011 р Gogoro - в HTC. Звідти і прийшло ядро ​​команди. Наприклад, технологічний директор Gogoro Метт Тейлор був головним технологом HTC, операційний директор Грейс Лей - генеральним юрисконсультом HTC. Більш того, коли в 2011 р Люк і Тейлор зібрали $ 50 млн інвестицій від пулу азіатських бізнесменів, в їх число ввійшла голова ради директорів HTC Шер Вон. У 2014 р Gogoro привернула ще $ 100 млн, а в листопаді минулого року оголосила, що група інвесторів, включаючи Panasonic, вкладає ще $ 130 млн.
2
like
2
good
bad
shockingly
Фото 1/1
Джерело: vedomosti
27.01.2016 р., переглядів: 3095
Подібні новини

Моторолери Čezeta повертаються на ринок Моторолери Čezeta повертаються на ринок

Майбутнє засобів пересування: чого чекати в 2016? Майбутнє засобів пересування: чого чекати в 2016?

Британці створили електроскутер, який заряджається від сонячної енергії Британці створили електроскутер, який заряджається від сонячної енергії

Suzuki створила «вантажний» скутер Suzuki створила «вантажний» скутер

Gogoro Smartscooter — перший електричний скутер Тайваню за ціною звичайного Gogoro Smartscooter — перший електричний скутер Тайваню за ціною звичайного

Коментарі2
Avatar vaclav
vaclav 28.01.2016 р.
> Кроме того, через приложение можно выбрать или установить свой звуковой
> сигнал и порядок мигания фар при включении скутера. Основатели Gogoro не
> понаслышке знают, что рингтоны – это очень серьезный бизнес.

Avatar MDV
MDV відповів для vaclav 02.02.2016 р.
Не кипешуй, дядька, и ты себетакой купишь!
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин