У компанії BMW поділилися подробицями про нову систему безпеки SVA (Side View Assist), призначеної для мотоциклів і максі-скутерів. Першої серійною моделлю, яка отримала дану систему, став новий максі-скутер BMW C650 GТ.
Принцип роботи нової системи Side View Assist полягає в оповіщенні мотоцикліста про наближення до нього в суміжній смузі іншого транспортного засобу. Іншими словами, система Side View Assist працює по аналогії з системою контролю «мертвих» зон, що застосовується в автомобілях.
У новій системі від БМВ застосовані ультразвукові датчики з діапазоном дії до 5 метрів. В передню і задню частини мотоцикла або скутера оснащеного системою Side View Assist встановлюється два датчика. У разі наближення транспортного засобу в «мертвій» зоні, зі швидкістю, що перевищує рух мотоцикла або скутера на 10 кілометрів на годину, система сповістить про небезпеку при перестроюванні.
Система SVA працює в автоматичному режимі в діапазоні швидкостей від 25 до 80 кілометрів на годину.
Принцип роботи нової системи Side View Assist полягає в оповіщенні мотоцикліста про наближення до нього в суміжній смузі іншого транспортного засобу. Іншими словами, система Side View Assist працює по аналогії з системою контролю «мертвих» зон, що застосовується в автомобілях.
У новій системі від БМВ застосовані ультразвукові датчики з діапазоном дії до 5 метрів. В передню і задню частини мотоцикла або скутера оснащеного системою Side View Assist встановлюється два датчика. У разі наближення транспортного засобу в «мертвій» зоні, зі швидкістю, що перевищує рух мотоцикла або скутера на 10 кілометрів на годину, система сповістить про небезпеку при перестроюванні.
Система SVA працює в автоматичному режимі в діапазоні швидкостей від 25 до 80 кілометрів на годину.