Арлен Несс народився в 1939 році в Міннесоті (США), а в 1970-х захопився мотоциклетним кастомайзингом. За наступні сорок років він придбав славу мото-кастомайзера №1 як в Америці, так і в світі. Ручної роботи мотоцикли марки Arlen Ness яскраво виділяються з ряду побратимів завдяки нестандартному підходу майстра до своєї справи.
2005 рік. Jet Bike. Протягом багатьох років Несс хотів побудувати реактивний мотоцикл. Отриманий в результаті Jet Bike приводиться в рух купленої на розпродажу і відновленої старої вертолітного турбіною.
[img1]
2004 рік. Top Banana.Величезний мотоцикл зроблений Нессом практично з нуля, без використання існуючої бази. Такі байки кастомайзеры роблять досить рідко, оскільки це вимагає серйозних трудовитрат.
[img2]
1999 рік. Arrow Bike — байк в стилі арт-деко; Арлен надихався автомобілями 1930-х років.
[img3]
1999 рік. Avon Bike. А ось це вже рекламний байк, покликаний продемонструвати переваги широкої задньої покришки нового форм-фактора, як раз в тому році представленої компанією Avon.
[img4]
1999 рік. Half & Half. Ностальгічний мотоцикл, який Арлен побудував у пам'ять про перші кастоми, створені ним у 1970-ті роки.
[img5]
1995 рік. Ness-Stalgia. Ретро-байк в стилі 50-х років. Візуальної базою дизайну послужив автомобіль Chevvrolet Bel Air 1957 року.
[img6]
1995 рік. Smooth-Ness став алюзією на класичні Bugatti епохи арт-деко.
[img7]
1990 рік. Ness Cafe. У назві мотоцикла використовується гра слів, але це не рекламний трюк, а ініціатива творця. Основа байка — Harley-Davidson XR 1000.
[img8]
1990 рік. Ferrari Bike. У середині 1980-х Несс відвідав завод Ferrari і за три роки, з 1987 по 1990-й створив мотоцикл, який могла б виробляти знаменита італійська фірма, якщо б взагалі робила двоколісні транспортні засоби.
[img9]
1977 рік. Untouchable — перший кастом-байк Арлена Несса. Заснований на Harley-Davidson Knucklehead 1963 року, купленому Арленом за $300.
[img10]
Цікаво, що значну частину мотоциклів своєї роботи Несс не продав, а залишив собі — сьогодні на базі його кастом-майстерні працює невеликий музей, де виставлені найбільш відомі машини. Сьогодні бізнесом керує син Арлена — Кору Несс. Крім виготовлення кастомов, сім'я Нессов торгує мотоекіпіровкою, запчастинами і готовими мотоциклами Victory і Indian.
2005 рік. Jet Bike. Протягом багатьох років Несс хотів побудувати реактивний мотоцикл. Отриманий в результаті Jet Bike приводиться в рух купленої на розпродажу і відновленої старої вертолітного турбіною.
[img1]
2004 рік. Top Banana.Величезний мотоцикл зроблений Нессом практично з нуля, без використання існуючої бази. Такі байки кастомайзеры роблять досить рідко, оскільки це вимагає серйозних трудовитрат.
[img2]
1999 рік. Arrow Bike — байк в стилі арт-деко; Арлен надихався автомобілями 1930-х років.
[img3]
1999 рік. Avon Bike. А ось це вже рекламний байк, покликаний продемонструвати переваги широкої задньої покришки нового форм-фактора, як раз в тому році представленої компанією Avon.
[img4]
1999 рік. Half & Half. Ностальгічний мотоцикл, який Арлен побудував у пам'ять про перші кастоми, створені ним у 1970-ті роки.
[img5]
1995 рік. Ness-Stalgia. Ретро-байк в стилі 50-х років. Візуальної базою дизайну послужив автомобіль Chevvrolet Bel Air 1957 року.
[img6]
1995 рік. Smooth-Ness став алюзією на класичні Bugatti епохи арт-деко.
[img7]
1990 рік. Ness Cafe. У назві мотоцикла використовується гра слів, але це не рекламний трюк, а ініціатива творця. Основа байка — Harley-Davidson XR 1000.
[img8]
1990 рік. Ferrari Bike. У середині 1980-х Несс відвідав завод Ferrari і за три роки, з 1987 по 1990-й створив мотоцикл, який могла б виробляти знаменита італійська фірма, якщо б взагалі робила двоколісні транспортні засоби.
[img9]
1977 рік. Untouchable — перший кастом-байк Арлена Несса. Заснований на Harley-Davidson Knucklehead 1963 року, купленому Арленом за $300.
[img10]
Цікаво, що значну частину мотоциклів своєї роботи Несс не продав, а залишив собі — сьогодні на базі його кастом-майстерні працює невеликий музей, де виставлені найбільш відомі машини. Сьогодні бізнесом керує син Арлена — Кору Несс. Крім виготовлення кастомов, сім'я Нессов торгує мотоекіпіровкою, запчастинами і готовими мотоциклами Victory і Indian.
Здається, те, що зараз роблять Матвєєв з Болдирєвим покрутіше буде, а можливо і виглядатиме лаконічніше. А ці авторські мотики якийсь суцільний гламур - перформанс є, а мотоцикла для їзди нема. Хоча слід віддати належне - це не такий угар, як часом випльовують "перспективні" творці з турції та іншого сходу.