Як повідомляє AUTO-Consulting, на тлі обвалу продажів на ринку нових легкових і вантажних автомобілів, ситуація в сегменті мототехніки виглядає набагато оптимістичніше. Так, кількість реалізованої мототехніки в січні знизилося на 24%. На тлі спаду в 75% на ринку легкових авто – це майже успіх.
І хоча січень – це зовсім не показовий місяць для ринку мототехніки, де сезон починають рахувати з березня, такі показники вселяють оптимізм. Однак, за даними AUTO-Consulting, ситуація в різних сегментах моторинку дуже різнопланова.
Істотний спад зафіксований класі початкових скутерів з об'ємом двигуна до 50 см3. Тут недорахувалися 70% минулорічних покупців. Падають продажі в елітному класі Custom (-70%), touring (-50%). А от реалізація скутерів 125 см3, класичних мотобайків просіла не так суттєво. Продажи спортбайків взагалі показали зростання (+134%), збільшується реалізація мотоциклів ендуро (+22%), є попит на вантажні версії і квадроцикли.
Відзначимо, що на тлі 24%-ого спаду є навіть виробники, які збільшують свої торішні показники. Так, Honda зуміла наростити збут на 122%, індійський Bajaj додав у 5 разів, зростають продажі КТМ, Lifan.
На тлі девальвації гривні мотодилери обрали різноманітну тактику роботи з клієнтами. Хтось розпродає мотоцикли 2013 року за курсом долара на сьогодні і не соромиться називати показники міжбанку, хоча техніка вже встигла поржавіти. Частина дилерів фіксує ціни за курсом 16 грн. за долар або робить спецціни, що відразу ж знаходило відгук у покупців навіть у засніженому січні.
За інформацією AUTO-Consulting, український ринок в цьому році залишить ряд китайських брендів, які не витримали кризи або стали заручниками своєї цінової політики, але всі основні гравці залишаються і готують безліч новинок.
Така активність і результати продажів говорять про те, що моторинок в сезоні 2015 буде непростим, але й не найгіршим. За нашою інформацією замовлення на мототехніку навіть почали отримувати з окупованих ДНР та ЛНР.
І хоча січень – це зовсім не показовий місяць для ринку мототехніки, де сезон починають рахувати з березня, такі показники вселяють оптимізм. Однак, за даними AUTO-Consulting, ситуація в різних сегментах моторинку дуже різнопланова.
Істотний спад зафіксований класі початкових скутерів з об'ємом двигуна до 50 см3. Тут недорахувалися 70% минулорічних покупців. Падають продажі в елітному класі Custom (-70%), touring (-50%). А от реалізація скутерів 125 см3, класичних мотобайків просіла не так суттєво. Продажи спортбайків взагалі показали зростання (+134%), збільшується реалізація мотоциклів ендуро (+22%), є попит на вантажні версії і квадроцикли.
Відзначимо, що на тлі 24%-ого спаду є навіть виробники, які збільшують свої торішні показники. Так, Honda зуміла наростити збут на 122%, індійський Bajaj додав у 5 разів, зростають продажі КТМ, Lifan.
На тлі девальвації гривні мотодилери обрали різноманітну тактику роботи з клієнтами. Хтось розпродає мотоцикли 2013 року за курсом долара на сьогодні і не соромиться називати показники міжбанку, хоча техніка вже встигла поржавіти. Частина дилерів фіксує ціни за курсом 16 грн. за долар або робить спецціни, що відразу ж знаходило відгук у покупців навіть у засніженому січні.
За інформацією AUTO-Consulting, український ринок в цьому році залишить ряд китайських брендів, які не витримали кризи або стали заручниками своєї цінової політики, але всі основні гравці залишаються і готують безліч новинок.
Така активність і результати продажів говорять про те, що моторинок в сезоні 2015 буде непростим, але й не найгіршим. За нашою інформацією замовлення на мототехніку навіть почали отримувати з окупованих ДНР та ЛНР.