Honda представила новий малолітражний мотоцикл Honda CB125F. 125-кубова новинка розроблялася виключно для європейського ринку.
Мотоцикл є продовженням лінійки серії СВ, при цьому нова модель стала ще більш схожою на СВ500F і CB650F. Розробники японського концерну повідомляють, про поліпшення якості CB125F. За їх словами мотоцикл розроблявся спеціально для холодного європейського клімату.
Honda СВ отримав нову ходову частину, в першу чергу була повністю перероблена сталева хребтова рама. Крім того, задні амортизатори отримали п'ятиступінчасте регулювання жорсткості пружин. Колісна база мотоцикла склала 1292 міліметрів, а маса — 129 кг. Колеса залишилися вісімнадцятидюймовими литими і алюмінієвими.
Об'єм мотора Honda CB125F склав 125 кубічних сантиметрів. Він має одновальний двоклапанний повітровідвідник з балансирним валом. Агрегат розвиває десять кінських сил при 7750 об/хв. Двигун працює в парі з п'ятиступінчатою коробкою передач.
Мотоцикл є продовженням лінійки серії СВ, при цьому нова модель стала ще більш схожою на СВ500F і CB650F. Розробники японського концерну повідомляють, про поліпшення якості CB125F. За їх словами мотоцикл розроблявся спеціально для холодного європейського клімату.
Honda СВ отримав нову ходову частину, в першу чергу була повністю перероблена сталева хребтова рама. Крім того, задні амортизатори отримали п'ятиступінчасте регулювання жорсткості пружин. Колісна база мотоцикла склала 1292 міліметрів, а маса — 129 кг. Колеса залишилися вісімнадцятидюймовими литими і алюмінієвими.
Об'єм мотора Honda CB125F склав 125 кубічних сантиметрів. Він має одновальний двоклапанний повітровідвідник з балансирним валом. Агрегат розвиває десять кінських сил при 7750 об/хв. Двигун працює в парі з п'ятиступінчатою коробкою передач.