Виробники автомобілів працюють над створенням екологічно чистих автомобілів, в яких в якості палива будуть використовуватися водневі паливні елементи і "зеленого" електрика, але три винахідника-любителя придумали паровий велосипед, який використовує в якості палива тирсу.
Трійця з Корнуолл, Великобританія, тестує свій велосипед на місцевих болотах і сподівається, що в один прекрасний день їх двигун може бути використаний для харчування будинків та інших машин, повідомляють Новини України Vesti-ua.net з посиланням на Федпост.
За словами винахідників, це щось середнє між велосипедом і мотодельтапланом. В основі принципу роботи двигуна лежить процес спалювання тирси всередині нього. Під час горіння виділяється газ, що конденсується в пар.
Замість того, щоб крутити педалі, вершник використовує свої ноги, щоб накачати повітря в камери згоряння двигуна, який здатний генерувати одну кінську силу. Це робить машину в три рази більш потужною, ніж у середньому велосипедиста.
Винахідник майстер Грем Валдрен спроектував і побудував велосипед з друзями, один з яких працює у сфері охорони здоров'я.
В даний час чоловіки перевіряють свою нову технологію на болотах і сподіваються в майбутньому побачити масове використання свого дітища.
"Ніхто не удосконалював парові технології протягом 200 років, - сказав Валдрен. - Виробники автомобілів працюють над іншими проектами, не бажаючи розглядати варіант парових машин, а тому подібні проекти не фінансуються".
Велосипед може долати близько 40 кілометрів на одному кілограмі деревної тріски, і для того, щоб рушити, потрібно близько п'яти хвилин.
"Наш велосипед не замінить автомобіль і не буде використовуватися велосипедистами, - зізнається Томпсон – Втім, наша технологія може бути використана в електрогенераторах. У нас трохи дерев в Корнуоллі, але є країни, які могли б використовувати цю технологію".
Винахідники кажуть, що експерти з Університету поновлюваних джерел енергії Ексетера вже висловили зацікавленість в їх конструкції.
Трійця з Корнуолл, Великобританія, тестує свій велосипед на місцевих болотах і сподівається, що в один прекрасний день їх двигун може бути використаний для харчування будинків та інших машин, повідомляють Новини України Vesti-ua.net з посиланням на Федпост.
За словами винахідників, це щось середнє між велосипедом і мотодельтапланом. В основі принципу роботи двигуна лежить процес спалювання тирси всередині нього. Під час горіння виділяється газ, що конденсується в пар.
Замість того, щоб крутити педалі, вершник використовує свої ноги, щоб накачати повітря в камери згоряння двигуна, який здатний генерувати одну кінську силу. Це робить машину в три рази більш потужною, ніж у середньому велосипедиста.
Винахідник майстер Грем Валдрен спроектував і побудував велосипед з друзями, один з яких працює у сфері охорони здоров'я.
В даний час чоловіки перевіряють свою нову технологію на болотах і сподіваються в майбутньому побачити масове використання свого дітища.
"Ніхто не удосконалював парові технології протягом 200 років, - сказав Валдрен. - Виробники автомобілів працюють над іншими проектами, не бажаючи розглядати варіант парових машин, а тому подібні проекти не фінансуються".
Велосипед може долати близько 40 кілометрів на одному кілограмі деревної тріски, і для того, щоб рушити, потрібно близько п'яти хвилин.
"Наш велосипед не замінить автомобіль і не буде використовуватися велосипедистами, - зізнається Томпсон – Втім, наша технологія може бути використана в електрогенераторах. У нас трохи дерев в Корнуоллі, але є країни, які могли б використовувати цю технологію".
Винахідники кажуть, що експерти з Університету поновлюваних джерел енергії Ексетера вже висловили зацікавленість в їх конструкції.