Модель Kawasaki Ninja H2R потужністю в запаморочливі 300 л. с. є до того ж одним з рідкісних прикладів мотоциклів, оснащених приводним нагнітачем, повідомляє «Популярна механіка».
В сталевий гратчастотій рамі «Ніндзя» ховає 998-кубовий рядний чотирициліндровий двигун, механічний нагнітач якого розроблений інженерами Kawasaki. На мотоциклі відсутні фари, дзеркала і поворотники, а 17-дюймові колеса взуті в гоночні сліки. Технічні характеристики, ціни і дата початку виробництва поки не повідомляються, можливо, пізніше з'явиться і дорожня версія Ninja H2R. Проте вже зараз навряд чи хтось засумнівається в тому, що управління супербайком потребує воістину неабияких здібностей.
В сталевий гратчастотій рамі «Ніндзя» ховає 998-кубовий рядний чотирициліндровий двигун, механічний нагнітач якого розроблений інженерами Kawasaki. На мотоциклі відсутні фари, дзеркала і поворотники, а 17-дюймові колеса взуті в гоночні сліки. Технічні характеристики, ціни і дата початку виробництва поки не повідомляються, можливо, пізніше з'явиться і дорожня версія Ninja H2R. Проте вже зараз навряд чи хтось засумнівається в тому, що управління супербайком потребує воістину неабияких здібностей.