Італійська Ducati офіційно представила нову моторну технологію DVT – Desmodromic Variable Timing, яку компанія вже зробила свій двигун Testastretta.
Нова технологія DVT для моторів Ducati Yamaha Bolt - натхненний минулим, створений для майбутнього Новий мотор Ducati Testastretta DVТ забезпечує неймовірний момент, що веде в своєму класі потужність, м'якість і плавність роботи і низьке споживання палива.
Технологія була запозичена у Volkswagen і доведена до досконалості саме в призначенні для мотоциклів.
Вона забезпечує регульовані фази газорозподілу в системах як впускання, так і випуску.
Новий мотор типу V-Twin, який будуть ставити спочатку на мотоцикли Ducati Multistrada 2015 модельного року, здатен незалежно змінювати час роботи клапанів впуску і випуску у всьому діапазоні оборотів двигуна.
Це означає, що новий двигун можна оптимізувати для отримання максимальної потужності на високих оборотах і зберігати м'якість і плавність роботи на низьких обертах.
В результаті вдалося знизити споживання палива двигуном на 8% у порівнянні з нинішньою версією, а потужність 1198-кубового двигуна зросла до 160 л. с.
Нова технологія DVT для моторів Ducati Yamaha Bolt - натхненний минулим, створений для майбутнього Новий мотор Ducati Testastretta DVТ забезпечує неймовірний момент, що веде в своєму класі потужність, м'якість і плавність роботи і низьке споживання палива.
Технологія була запозичена у Volkswagen і доведена до досконалості саме в призначенні для мотоциклів.
Вона забезпечує регульовані фази газорозподілу в системах як впускання, так і випуску.
Новий мотор типу V-Twin, який будуть ставити спочатку на мотоцикли Ducati Multistrada 2015 модельного року, здатен незалежно змінювати час роботи клапанів впуску і випуску у всьому діапазоні оборотів двигуна.
Це означає, що новий двигун можна оптимізувати для отримання максимальної потужності на високих оборотах і зберігати м'якість і плавність роботи на низьких обертах.
В результаті вдалося знизити споживання палива двигуном на 8% у порівнянні з нинішньою версією, а потужність 1198-кубового двигуна зросла до 160 л. с.