Американський винахідник Кріс Маллой займається розробкою власного ховербайка
Ми вже писали про проекти літаючих мотоциклів, побудованих за принципом дабл-коптеров, наприклад, ховербайк фірми «Aeroflex», але далі прототипів справа не заходила. Однак ситуація починає змінюватися.
Американський винахідник Кріс Маллой займається розробкою власного Са (саме таку назву отримали літаючі мотоцикли). Майже три роки тому Кріс вже представляв свій прототип — двугвинтовий апарат з двигуном BMW. І ось зараз Кріс представив новий апарат і запустив програму збору коштів для запуску виробництва на ресурсі kickstarter.org. Потрібно відзначити, що з необхідних $1,1 млн Кріс зібрав поки що всього $83,5 тис.
Новий прототип був розроблений з чистого аркуша — замість «звичної» вже схеми з двома несучими гвинтами, Кріс звернувся до чотирьохгвинтовій схемі. Така конструкція володіє більшою підйомною силою і набагато більш високою стабільністю, а стрімко розвиваючися системи контролю коптерів дозволили втілити таку схему в реальність. Ще кілька років тому це було неможливо.
Ховербайк може стати не просто розважальним транспортом. Він може стати невід'ємним інструментом для фермерів, єгерів, геологів і, звичайно ж, військових. На даний момент на сайті виробника є фото та відео матеріали з демонстрацією польотів моделі ховербайка в натуральну величину.
Що ж, залишається тільки чекати. Від зухвалих проектів до серійних виробів інколи проходить не так багато часу. І, прощавайте, пробки!
Ми вже писали про проекти літаючих мотоциклів, побудованих за принципом дабл-коптеров, наприклад, ховербайк фірми «Aeroflex», але далі прототипів справа не заходила. Однак ситуація починає змінюватися.
Американський винахідник Кріс Маллой займається розробкою власного Са (саме таку назву отримали літаючі мотоцикли). Майже три роки тому Кріс вже представляв свій прототип — двугвинтовий апарат з двигуном BMW. І ось зараз Кріс представив новий апарат і запустив програму збору коштів для запуску виробництва на ресурсі kickstarter.org. Потрібно відзначити, що з необхідних $1,1 млн Кріс зібрав поки що всього $83,5 тис.
Новий прототип був розроблений з чистого аркуша — замість «звичної» вже схеми з двома несучими гвинтами, Кріс звернувся до чотирьохгвинтовій схемі. Така конструкція володіє більшою підйомною силою і набагато більш високою стабільністю, а стрімко розвиваючися системи контролю коптерів дозволили втілити таку схему в реальність. Ще кілька років тому це було неможливо.
Ховербайк може стати не просто розважальним транспортом. Він може стати невід'ємним інструментом для фермерів, єгерів, геологів і, звичайно ж, військових. На даний момент на сайті виробника є фото та відео матеріали з демонстрацією польотів моделі ховербайка в натуральну величину.
Що ж, залишається тільки чекати. Від зухвалих проектів до серійних виробів інколи проходить не так багато часу. І, прощавайте, пробки!