Японська компанія подала заявку на патент триколісного електричного скутера в США. Сама ідея не нова – в модельному ряду Yamaha вже є триколісний Tricity з подвійними колесами задньої частини скутера, кожне з яких керується власним електродвигуном.
Тепер же Yamaha буде працювати над аналогічним транспортним засобом для Європи. В американській заявці на патент новий електричний трицикл був описаний, як «електричний транспортний засіб з двома задніми колесами, нахиляючий раму на поворотах».
Про потужності електродвигунів поки немає ніякої інформації. Проте, очікується, що технічне оснащення буде схожим з електричним скутером Yamaha EC-03, який вже доступний в Європі. Він використовує електродвигун, що виробляє 1,9 л. с. і 9,6 Нм максимального крутного моменту. Вага його становить усього 56 кг.
Згідно з додатком до заявки на патент і реєстрацію товарних знаків, Yamaha вже працює над концепцією протягом декількох років. Тим не менш, заявка була подана лише в кінці серпня.
Тепер же Yamaha буде працювати над аналогічним транспортним засобом для Європи. В американській заявці на патент новий електричний трицикл був описаний, як «електричний транспортний засіб з двома задніми колесами, нахиляючий раму на поворотах».
Про потужності електродвигунів поки немає ніякої інформації. Проте, очікується, що технічне оснащення буде схожим з електричним скутером Yamaha EC-03, який вже доступний в Європі. Він використовує електродвигун, що виробляє 1,9 л. с. і 9,6 Нм максимального крутного моменту. Вага його становить усього 56 кг.
Згідно з додатком до заявки на патент і реєстрацію товарних знаків, Yamaha вже працює над концепцією протягом декількох років. Тим не менш, заявка була подана лише в кінці серпня.