Студенти університету в місті Чан'ань отримали патент на конструкцію мотоцикла для екстрених служб, що пересувається на одній гусениці.
Британський мотоциклетний портал Visordown звернув увагу на оригінальну конструкцію байка, патент на яку отримали студенти університету в китайському місті Чан'ань. На прикладеному малюнку зображений звичайний мотоцикл з телескопічною передньою вилкою і маятниковою підвіскою позаду. Однак замість звичних двох коліс китайський винахід повинен пересуватися з допомогою однієї гусениці, що проходить через кілька ковзанок різного розміру.
У цьому зв'язку Visordown нагадує, що спроби зробити масовим мотоцикли на гусеничному ходу здійснювалися ще до Другої світової війни, і жодна з них не увінчалася особливим успіхом. Зокрема, труднощі тоді виникали із-за незручності зміни напрямку руху таких всюдиходів.
Так і зараз, не зовсім ясно, як буде рулитися китайська версія, так як через передні і задні катки проходить одна гусениця. Видання припускає, що ймовірно, невеликі зміни положення керма дозволять китайському вездеходу – на концепті є напис «служба порятунку» і знак червоного хреста — в деякій мірі підрулювати в потрібну сторону.
Британський мотоциклетний портал Visordown звернув увагу на оригінальну конструкцію байка, патент на яку отримали студенти університету в китайському місті Чан'ань. На прикладеному малюнку зображений звичайний мотоцикл з телескопічною передньою вилкою і маятниковою підвіскою позаду. Однак замість звичних двох коліс китайський винахід повинен пересуватися з допомогою однієї гусениці, що проходить через кілька ковзанок різного розміру.
У цьому зв'язку Visordown нагадує, що спроби зробити масовим мотоцикли на гусеничному ходу здійснювалися ще до Другої світової війни, і жодна з них не увінчалася особливим успіхом. Зокрема, труднощі тоді виникали із-за незручності зміни напрямку руху таких всюдиходів.
Так і зараз, не зовсім ясно, як буде рулитися китайська версія, так як через передні і задні катки проходить одна гусениця. Видання припускає, що ймовірно, невеликі зміни положення керма дозволять китайському вездеходу – на концепті є напис «служба порятунку» і знак червоного хреста — в деякій мірі підрулювати в потрібну сторону.