Дизельні апарати – досить рідкісна річ у світі дво - і триколісних моторизованих транспортних засобів. А вже мотоцикли, які їздять на рафінованованому свинячому салі, зустрічаються і того рідше.
Фактично, зараз відомо про одну подібну машину, і вона стала, мабуть, самим креативним способом прорекламувати новий свинячий продукт від виробника під назвою Hormel Foods.
Мотоцикл був наданий рекламним агентством BBDO Чарлі Смитсону з CS Engineering, який працював для команд «Формули-1», включаючи BMW, Red Bull, Williams і Ferrari. Будучи справжнім майстром рішень в стилі «зроби сам», Чарлі доклав усі зусилля, щоб створити незвичайний і підходячий під рекламні завдання мотоцикл.
Байк виглядає трохи схожим на KTM 950/990 Adventure – з тієї причини, що він зроблений на базі рідкого дизельного апарату EVA Track T800CDI, мотоцикла родом з Нідерландів, риси якого дійсно нагадують різкі ламані лінії, які так любить австрійський виробник.
Голландський Track приводиться в рух за допомогою такого ж мотора, який можна виявити в автомобілі Smart ForTwo – трициліндрового 800-кубового турбірованного двигуна, що видає близько 45 л. с. і крутний момент в 100,4 Нм (для мотоцикла – однак!). В CS Engineering трохи попрацювали над цим мотоциклом, трохи змінивши посадку і перетворивши спортивне створення в café-racer, залишивши при цьому карданний привід.
Раму занизили на 75 мм, встановили нові елементи підвіски, байк також отримав стильне сидіння з свинячої шкіри, шкіряні накладки на ручки у ретро-стилі і таку ж ретроспективну круглу фару головного світла. Однак у той же час на мотоцикл була поставлена сучасна цифрова панель приладів – для легкого збирання різноманітних даних.
Новий бак, і все таке – ну і найголовніше, в плані палива, Чарлі Смітсон за допомогою Дена Кейдерабека з Bio-Blend Fuels взяв 113 кг свинячого сала і перетворив його в 200 галонів (757 літрів) біодизеля типу В100. Електронний блок управління мотоцикла перенастроювали на новий вид палива, якого мотоцикл витрачає близько 2,4-3,1 літра на сто кілометрів. Зараз апарат знаходиться на шляху до Сан-Дієго (США), де його будуть демонструвати під час 2-го міжнародного беконного кінофестивалю (2nd Annual International Bacon Film Festival), який відбудеться 29 серпня.
Фактично, зараз відомо про одну подібну машину, і вона стала, мабуть, самим креативним способом прорекламувати новий свинячий продукт від виробника під назвою Hormel Foods.
Мотоцикл був наданий рекламним агентством BBDO Чарлі Смитсону з CS Engineering, який працював для команд «Формули-1», включаючи BMW, Red Bull, Williams і Ferrari. Будучи справжнім майстром рішень в стилі «зроби сам», Чарлі доклав усі зусилля, щоб створити незвичайний і підходячий під рекламні завдання мотоцикл.
Байк виглядає трохи схожим на KTM 950/990 Adventure – з тієї причини, що він зроблений на базі рідкого дизельного апарату EVA Track T800CDI, мотоцикла родом з Нідерландів, риси якого дійсно нагадують різкі ламані лінії, які так любить австрійський виробник.
Голландський Track приводиться в рух за допомогою такого ж мотора, який можна виявити в автомобілі Smart ForTwo – трициліндрового 800-кубового турбірованного двигуна, що видає близько 45 л. с. і крутний момент в 100,4 Нм (для мотоцикла – однак!). В CS Engineering трохи попрацювали над цим мотоциклом, трохи змінивши посадку і перетворивши спортивне створення в café-racer, залишивши при цьому карданний привід.
Раму занизили на 75 мм, встановили нові елементи підвіски, байк також отримав стильне сидіння з свинячої шкіри, шкіряні накладки на ручки у ретро-стилі і таку ж ретроспективну круглу фару головного світла. Однак у той же час на мотоцикл була поставлена сучасна цифрова панель приладів – для легкого збирання різноманітних даних.
Новий бак, і все таке – ну і найголовніше, в плані палива, Чарлі Смітсон за допомогою Дена Кейдерабека з Bio-Blend Fuels взяв 113 кг свинячого сала і перетворив його в 200 галонів (757 літрів) біодизеля типу В100. Електронний блок управління мотоцикла перенастроювали на новий вид палива, якого мотоцикл витрачає близько 2,4-3,1 літра на сто кілометрів. Зараз апарат знаходиться на шляху до Сан-Дієго (США), де його будуть демонструвати під час 2-го міжнародного беконного кінофестивалю (2nd Annual International Bacon Film Festival), який відбудеться 29 серпня.