Успіх інноваційного проекту, результатом якого став електричний ендуро КТМ Freeride-E, змусила інженерів з Матигхоффена рухатися далі. На цей раз до випуску готується скутер з електричним двигуном.
Новинка отримає назву E-Speed, а автором її вигляду став відомий дизайнер Геральд Кицька. Новий КТМ має незвичайний для скутерів дизайн — чого тільки коштує консольне кріплення коліс і привід на заднє колесо зубчастим ременем. Коротко дизайн новинки можна охарактеризувати як раціональний, але в той же час досить стильний.
Максимальна потужність електродвигуна концепту — 15 кінських сил, ємність батареї, яку можна буде зарядити всього за пару годин від звичайної розетки, становить 4,36 КВт/год. Також за підзарядку відповідає система рекуперації, яка заповнює ємність акумулятора при гальмуванні. Максимальна швидкість E-Speed — 85 км/год, заряду акумулятора вистачить всього на годину їзди. Виробник попереджає, що після однієї тисячі циклів перезаряду — це приблизно три роки експлуатації — батарею доведеться замінити.
Як і «великі» австрійські мотоцикли, КТМ E-Speed отримав передню і задню підвіску WP, систему АБС і гальмівні диски діаметром 220 міліметрів спереду і ззаду.
Технічні характеристики КТМ E-Speed:
Новинка отримає назву E-Speed, а автором її вигляду став відомий дизайнер Геральд Кицька. Новий КТМ має незвичайний для скутерів дизайн — чого тільки коштує консольне кріплення коліс і привід на заднє колесо зубчастим ременем. Коротко дизайн новинки можна охарактеризувати як раціональний, але в той же час досить стильний.
Максимальна потужність електродвигуна концепту — 15 кінських сил, ємність батареї, яку можна буде зарядити всього за пару годин від звичайної розетки, становить 4,36 КВт/год. Також за підзарядку відповідає система рекуперації, яка заповнює ємність акумулятора при гальмуванні. Максимальна швидкість E-Speed — 85 км/год, заряду акумулятора вистачить всього на годину їзди. Виробник попереджає, що після однієї тисячі циклів перезаряду — це приблизно три роки експлуатації — батарею доведеться замінити.
Як і «великі» австрійські мотоцикли, КТМ E-Speed отримав передню і задню підвіску WP, систему АБС і гальмівні диски діаметром 220 міліметрів спереду і ззаду.
Технічні характеристики КТМ E-Speed:
- Ходова частина: несучий корпус блока акумуляторів, передній підрамник із сталевих труб
- Двигун: синхронний, на постійних магнітах, з водяним охолодженням, максимальна потужність — 15 кВт, максимальний крутний момент — 36 Нм
- Привід ведучого колеса: зубчастий ремінь
- Джерело живлення: Літій-іонні акумулятори ємністю 4,36 кВт/год, з повітряним охолодженням, інтегрована BMS
- Гальмівна система: Гальмівні диски діаметром 220 мм спереду і ззаду + система рекуперації енергії
- Передня покришка: 120/70-14
- Задня покришка: 160/60-14
- Колісна база (мм): 1395
- Висота до сідла (мм): 830
- Споряджена маса (кг): 140 (маса акумуляторів — 60)
- Максимальна дальність автономного пробігу (км): 60
- Максимальна швидкість (км/год): 85