Honda Super Cub стане першим транспортним засобом, яке отримає тривимірну торговельну марку в Японії.
Super Cub — жива легенда. Слоган з його реклами 60-х років минулого століття «Ви зустрінете відмінних людей на Honda» як і раніше не втрачає своєї актуальності, а Super Cub давно вже став найбільш продаваною моделлю двоколісного транспорту у світі. В 2008 році було продано 60 мільйонів одиниць, а в 2011-му ця цифра збільшилася ще на 50 мільйонів.
І ось, нарешті, заслуги легендарної скутеретты будуть відзначені належним чином — Honda Super Cub стане першою моделлю 2-х і 4-колісного транспорту, яка отримає тривимірну торгову марку на своїй батьківщині, в Японії. Тривимірна торгова марка — рідкісне явище у праві інтелектуальної власності і практично не зустрічається на ринку продуктів споживання, це зайвий раз підкреслює унікальність Super Cub.
В даний час складання Super Cub ведеться на п'ятнадцяти заводах у чотирнадцяти країнах світу. Як нескладно здогадатися, в основному це країни, що розвиваються третього світу, в цей список входять Таїланд, Індонезія, В'єтнам, Бразилія, Китай і Нігерія.
Причина, по якій Honda хоче запатентувати дизайн Super Cub — бажання захистити вигляд суперпопулярного скутера від плагіаторів. Отримання 3D-торговельної марки в Японії — перший крок по захисту інтелектуальної власності компанії Honda в усьому світі.
Раніше схожим шляхом спробували піти італійці, зробивши спробу захистити класичні лінії Vespa від копіювання численними маловідомими китайськими виробниками.
Super Cub — жива легенда. Слоган з його реклами 60-х років минулого століття «Ви зустрінете відмінних людей на Honda» як і раніше не втрачає своєї актуальності, а Super Cub давно вже став найбільш продаваною моделлю двоколісного транспорту у світі. В 2008 році було продано 60 мільйонів одиниць, а в 2011-му ця цифра збільшилася ще на 50 мільйонів.
І ось, нарешті, заслуги легендарної скутеретты будуть відзначені належним чином — Honda Super Cub стане першою моделлю 2-х і 4-колісного транспорту, яка отримає тривимірну торгову марку на своїй батьківщині, в Японії. Тривимірна торгова марка — рідкісне явище у праві інтелектуальної власності і практично не зустрічається на ринку продуктів споживання, це зайвий раз підкреслює унікальність Super Cub.
В даний час складання Super Cub ведеться на п'ятнадцяти заводах у чотирнадцяти країнах світу. Як нескладно здогадатися, в основному це країни, що розвиваються третього світу, в цей список входять Таїланд, Індонезія, В'єтнам, Бразилія, Китай і Нігерія.
Причина, по якій Honda хоче запатентувати дизайн Super Cub — бажання захистити вигляд суперпопулярного скутера від плагіаторів. Отримання 3D-торговельної марки в Японії — перший крок по захисту інтелектуальної власності компанії Honda в усьому світі.
Раніше схожим шляхом спробували піти італійці, зробивши спробу захистити класичні лінії Vespa від копіювання численними маловідомими китайськими виробниками.