Вироблений для країн Південно-Східної Азії і дуже там популярний скутер Honda Activa, досі випускався у версії 110сс, з нинішнього року отримав 125-кубовий двигун. Виробництво додавшого в потужності моторолера почалося в Індії зовсім недавно — у квітні, а в дилерських центрах його слід чекати в червні, повідомляє місцевий автомотопортал MotorBeam.com.
Прем'єра скутера Honda Activa 125 відбулася наприкінці зими, на помпезному і дійсно багатому новинками мотор-шоу Auto Expo 2014 в Нью-Делі. Візуальних відмінностей 125-кубовою Activa від більш слабкою попередниці практично не існує, якщо не придивлятися до колісним дискам, які тут легкосплавні, та не заглядати на приладову панель. Остання, як і раніше, по-бюджетного скромна, проте істотно додала в інформативності завдяки застосуванню трисекційного РК-дисплея. Індійську Honda відрізняє цікава і вельми показова деталь: у противагу звичній «червоній» зоні тахометров, частина шкали спідометра (тахометр тут відсутня як клас) пофарбована зеленим кольором. І означає це межі найбільш економічного режиму руху, про що свідчить зелена же напис: «economy». Скутер зберігає від зайвих потрясінь кишеню свого власника!
Моторолер Honda Activa 125 приводиться в рух одноциліндровим чотиритактним 124,9-кубовим двигуном з повітряним охолодженням. Він розвиває максимальну потужність 8,6 л. с. (6,4 кВт) при 6500 об/хв Крутний момент досягає 10,12 Нм при 5500 об/хв. Скутер отримав телескопічну гідравлічну вилку в передній підвісці (для версії 110сс виробник анонсує таку ж у найближчому майбутньому). Про впевнений запуск двигуна інженери подбали, забезпечивши моторолер як електростартером, так і старим добрим кік-стартер.
Гальмівна система тут очікувано бюджетна, складається з 190-мм переднього дискового гальма і заднього барабана діаметром 130 мм Оптимальну взаємодію механізмів при гальмуванні забезпечує фірмова хондовская CBS (Combined braking system).
Двомісний компактний міський скутер, яким є Honda Activa 125, має цілком традиційна для свого класу колісну базу 1260 мм і досить середньостатистичні габаритні розміри. Його довжина становить 1814 мм, ширина 704 мм, висота по верхньому краю обтічника на кермі 1151 мм.
Новому скутеру відверто не вистачає потужності, зауважує MotorBeam.com. Особливо виразно це буде відчуватися в наступному році, коли індійський мотогігант Hero MotoCorp запустить у серійне виробництво свою найсвіжішу розробку — моторолер Hero Zir, здатний при робочому обсязі 150сс видавати 14 л. с. потужності і 12,7 Нм крутного моменту. Щоб не спасувати перед ним, крилатому японському бренду варто було б вже зараз потурбуватися можливістю випуску Activa 150 з відповідними технічними параметрами, радить MotorBeam.com.
Поки ж скутер Honda Activa 125, як передбачається, буде гідно конкурувати на індійському ринку з однокласниками Suzuki Swish і Piaggio Vespa LX, також виробленими на суб-континенті. Передбачувана ціна складе близько 60 тисяч індійських рупій, що відповідає 710 євро або 980 доларам США по актуальному обмінному курсу. Про перспективи експорту новинки, зокрема, в країнах Європи не повідомляється.
Прем'єра скутера Honda Activa 125 відбулася наприкінці зими, на помпезному і дійсно багатому новинками мотор-шоу Auto Expo 2014 в Нью-Делі. Візуальних відмінностей 125-кубовою Activa від більш слабкою попередниці практично не існує, якщо не придивлятися до колісним дискам, які тут легкосплавні, та не заглядати на приладову панель. Остання, як і раніше, по-бюджетного скромна, проте істотно додала в інформативності завдяки застосуванню трисекційного РК-дисплея. Індійську Honda відрізняє цікава і вельми показова деталь: у противагу звичній «червоній» зоні тахометров, частина шкали спідометра (тахометр тут відсутня як клас) пофарбована зеленим кольором. І означає це межі найбільш економічного режиму руху, про що свідчить зелена же напис: «economy». Скутер зберігає від зайвих потрясінь кишеню свого власника!
Моторолер Honda Activa 125 приводиться в рух одноциліндровим чотиритактним 124,9-кубовим двигуном з повітряним охолодженням. Він розвиває максимальну потужність 8,6 л. с. (6,4 кВт) при 6500 об/хв Крутний момент досягає 10,12 Нм при 5500 об/хв. Скутер отримав телескопічну гідравлічну вилку в передній підвісці (для версії 110сс виробник анонсує таку ж у найближчому майбутньому). Про впевнений запуск двигуна інженери подбали, забезпечивши моторолер як електростартером, так і старим добрим кік-стартер.
Гальмівна система тут очікувано бюджетна, складається з 190-мм переднього дискового гальма і заднього барабана діаметром 130 мм Оптимальну взаємодію механізмів при гальмуванні забезпечує фірмова хондовская CBS (Combined braking system).
Двомісний компактний міський скутер, яким є Honda Activa 125, має цілком традиційна для свого класу колісну базу 1260 мм і досить середньостатистичні габаритні розміри. Його довжина становить 1814 мм, ширина 704 мм, висота по верхньому краю обтічника на кермі 1151 мм.
Новому скутеру відверто не вистачає потужності, зауважує MotorBeam.com. Особливо виразно це буде відчуватися в наступному році, коли індійський мотогігант Hero MotoCorp запустить у серійне виробництво свою найсвіжішу розробку — моторолер Hero Zir, здатний при робочому обсязі 150сс видавати 14 л. с. потужності і 12,7 Нм крутного моменту. Щоб не спасувати перед ним, крилатому японському бренду варто було б вже зараз потурбуватися можливістю випуску Activa 150 з відповідними технічними параметрами, радить MotorBeam.com.
Поки ж скутер Honda Activa 125, як передбачається, буде гідно конкурувати на індійському ринку з однокласниками Suzuki Swish і Piaggio Vespa LX, також виробленими на суб-континенті. Передбачувана ціна складе близько 60 тисяч індійських рупій, що відповідає 710 євро або 980 доларам США по актуальному обмінному курсу. Про перспективи експорту новинки, зокрема, в країнах Європи не повідомляється.