Першим плодом нещодавно стартувавшого співробітництва між молодою індійською маркою Vardenchi і прославленим брендом з італійської Болоньї Moto Morini став харизматичний родстер Vardenchi T5. Мотоцикл отримав могутній двигун солідної кубатури 1187сс, багатий перелік компонентів від іменитих виробників і цілком «дорослу» ціну.
Компанія Vardenchi, дизайн-студія і виробничі потужності якої розташовані в Мумбаї (раніше Бомбей, Індія), побачила світ у 2005 році, розповідає портал Motoblog.it з посиланням на індійський MotorBeam.com. Спочатку її діяльність обмежувалася випуском різноманітних кастомних байків на базі підкреслено класичних мотоциклів Royal Enfield — славної в минулому британської марки, що почила на батьківщині й згодом відродженої в Індії з максимальним збереженням традицій оригіналу. Однак «дитячі штанці» кастомайзера за неповні 10 років стали тісні для Vardenchi, і компанія вирішила взятися за розробку власної моделі. Тут-то і стала в нагоді співпраця з італійськими партнерами, які надали свій 1187-кубовий V-Twin потужністю 118 к. с.
Мотоцикл Vardenchi T5 чудово поєднує в собі ретро-стиль вигляду і сучасні технічні рішення. Чого варта одна тільки задня світлотехніка, невидима при побіжному огляді новинки. Насправді група світлодіодів вбудована в корпус заднього крила мотоцикла. Перелік компонентів моделі включає в себе передню вилку Marzocchi, задню підвіску Ohlins, гальма Brembo, густо спицовані колеса різного діаметру (переднє 17, а заднє — 15 дюймів), що нагадують своїм виглядом не мотоциклетні, а швидше колеса автомобіля-родстера родом з першої третини минулого століття.
Комбінація приладів заявлена повністю цифрова, в дусі часу. Саме заявлена: на виставковому примірнику Vardenchi T5, вперше показане публіці в ході 12-го мотор-шоу Auto Expo у Нью-Делі в лютому нинішнього року, ознак приладової панелі виявити не вдалося. Також не проглядаються і покажчики поворотів, які на серійної моделі зобов'язані з'явитися. Втім, зразок на стенді був явно сирий, на що звертає увагу і Motoblog.it: ланцюг мотоцикла в двох місцях «прилег відпочити» на потужні поперечки сталевого маятника, ефектного зовні, але до експлуатації в такому вигляді непридатного. Безумовно, цей недолік конструкторам доведеться виправляти, перш ніж запускати в серійне виробництво родстера.
Компанія планує поставляти мотоцикл Vardenchi T5 в такому ж варіанті розмальовки, як і представлені на стенді Auto Expo: основний білий колір у поєднанні з оранжево-червониною гратчастою рамою і заднім маятником, звареними з сталевих труб. Класичний образ доповнять фарбований чорним двигун і коричневе шкіряне сідло. Чи можливі в перспективі інші колірні поєднання, не повідомляється.
Виробник розраховує реалізувати протягом першого року випуску 600 одиниць Vardenchi T5, а в наступні п'ять років довести щорічні продажі до 2 тисяч штук. При цьому ціна складе орієнтовно 13 тисяч євро — на рівні і навіть дешевше інших моделей цього класу, представлених на світовому ринку, але все ж неймовірно багато за індійськими мірками.
Компанія Vardenchi, дизайн-студія і виробничі потужності якої розташовані в Мумбаї (раніше Бомбей, Індія), побачила світ у 2005 році, розповідає портал Motoblog.it з посиланням на індійський MotorBeam.com. Спочатку її діяльність обмежувалася випуском різноманітних кастомних байків на базі підкреслено класичних мотоциклів Royal Enfield — славної в минулому британської марки, що почила на батьківщині й згодом відродженої в Індії з максимальним збереженням традицій оригіналу. Однак «дитячі штанці» кастомайзера за неповні 10 років стали тісні для Vardenchi, і компанія вирішила взятися за розробку власної моделі. Тут-то і стала в нагоді співпраця з італійськими партнерами, які надали свій 1187-кубовий V-Twin потужністю 118 к. с.
Мотоцикл Vardenchi T5 чудово поєднує в собі ретро-стиль вигляду і сучасні технічні рішення. Чого варта одна тільки задня світлотехніка, невидима при побіжному огляді новинки. Насправді група світлодіодів вбудована в корпус заднього крила мотоцикла. Перелік компонентів моделі включає в себе передню вилку Marzocchi, задню підвіску Ohlins, гальма Brembo, густо спицовані колеса різного діаметру (переднє 17, а заднє — 15 дюймів), що нагадують своїм виглядом не мотоциклетні, а швидше колеса автомобіля-родстера родом з першої третини минулого століття.
Комбінація приладів заявлена повністю цифрова, в дусі часу. Саме заявлена: на виставковому примірнику Vardenchi T5, вперше показане публіці в ході 12-го мотор-шоу Auto Expo у Нью-Делі в лютому нинішнього року, ознак приладової панелі виявити не вдалося. Також не проглядаються і покажчики поворотів, які на серійної моделі зобов'язані з'явитися. Втім, зразок на стенді був явно сирий, на що звертає увагу і Motoblog.it: ланцюг мотоцикла в двох місцях «прилег відпочити» на потужні поперечки сталевого маятника, ефектного зовні, але до експлуатації в такому вигляді непридатного. Безумовно, цей недолік конструкторам доведеться виправляти, перш ніж запускати в серійне виробництво родстера.
Компанія планує поставляти мотоцикл Vardenchi T5 в такому ж варіанті розмальовки, як і представлені на стенді Auto Expo: основний білий колір у поєднанні з оранжево-червониною гратчастою рамою і заднім маятником, звареними з сталевих труб. Класичний образ доповнять фарбований чорним двигун і коричневе шкіряне сідло. Чи можливі в перспективі інші колірні поєднання, не повідомляється.
Виробник розраховує реалізувати протягом першого року випуску 600 одиниць Vardenchi T5, а в наступні п'ять років довести щорічні продажі до 2 тисяч штук. При цьому ціна складе орієнтовно 13 тисяч євро — на рівні і навіть дешевше інших моделей цього класу, представлених на світовому ринку, але все ж неймовірно багато за індійськими мірками.