На прохання трудящих викладаю деякі фотки , щодо модернізації моєї вісти.
1 - схема електронного запалювання CDI
2 - Готове CDI
3 1 - Перед заміною поршневої заміряв усе, що можна.
3 2 - Хондовські рекомендації по установці кілець
4 - Полірував поршень і камеру
5 - Пружинка від перемикача П2К вставляється під гвинт. Тоді коромисло завжди
притиснуте до ексцентрика і не баламбається (актуально якщо китайці схалтурили і
наробили люфтів)
6 1 - чотири зелених світлодіода зі спиляними лінзами припаяні послідовно. При
напрузі менше 12 вольт гаснуть - досить точний "вольтметр".
6 2 - лампочка на стрілці
6 3 - підсилювач 2х22Вата - змонтований в приборній панелі (в приборній панелі в мене
підсилювач, пищалка для поворотів)
6 4 - замість штатного габарита використовую пару велосипедних фар - по дизайну
підходять.
6 5 - полоски світлодіодів в задній фарі і продубльовано під декоративною
пластмаскою кофра. Економія електрики + надійність якщо правильно зпаяти(не
перегорають). Вартість такої полоски на ліпучці - скільки сантиметрів, стільки і гривень.
7 - на мотоциклі видно: задній кофр, динаміки, колесо, нову коробку акумулятора з
гелевим 6а/ч всередині, саморобне сідло, теплоізоляцію впускного патрубка, бобіну від
жигуля, кріплення вітрового скла і захист для рук (рекомендую спробувати), передні
габарити. В такому стані пройшов реєстрацію.
8 - Бензошланги розтріскались через 3 місяці після покупки і бензом залило
акумулятора. "Совєтскі" не допомогли. На базарі купив маслобензостойкий прозорий. І
проблем більше не було.
Раз вже зачепив тему бензину, то скажу, що поставив карб
від сузукі сепії - його достоїнства - автоматичне збагачення(більше не треба лазити
пальцями чорті куди) і вакуумний клапан - бензин відкривається тільки тоді, коли
крутиться мотор, тобто прийшов, сів і поїхав. Тільки його геморно настроювати - не просто гвинтики покрутити, а з
підбором жиклерів, бо донор був двохтактний. Але є сенс спробувати карб від 4тактної хонди.
Щастя всім і даром.