Показати повідомлення
Обсуждения китайских скутеров класса Honda SH:
Жидкостное охлаждение двигателя:
1.
Keeway Outlook, Stels Outlander (один скутер под разными названиями) (фото №3)
2.
Альфамото E-Charm (фото №7)
Воздушное охлаждение двигателя:
1.
Viper Omega, Kanuni Aspire (один скутер под разными названиями) (фото №6) (см. данную ветку)
2.
Skymoto Asia (фото №1)
3.
Viper Fly 150 (фото №9)
4.
Baotian Citibike (фото №5)
5.
G-Max SH, Ракета-мото Diamond ZN150T-18 (один скутер под разными названиями) (фото №2)
6.
Stingear XY200T-7 (фото №8)
7.
KYMCO Agility City R16 (фото №4)
8.
KYMCO People (фото №10)
9.
KYMCO People S (фото №11)
Размеры ремня вариатора:
906-22.5 мм
См. также ветку:
Сравнение китайских копий SH 150 Змінено: 18.01.2015 р., tsinik
Привіт!Запропонували такий ось скутер VIPER FLY 150 рік випуску 2007,прикол в тому що хазяїн скутера мені доказує що там корейський чи японський мотор
на карбюраторі написано Made in Japan але китайози напишуть все що завгодно аби тільки продавалось!Мені цікаво який я там дійсно стоїть мотор?Китайський чи смішно навіть казати якийсь інший?І взагалі чомусь про цю модель дуже мало інформації
Змінено: 21.05.2015 р., romario79
..Что касаемо кубатуры. Переход с 150 на 200 или 250 кубиков тебя сильно разочарует. На 250 кубов хорошо переходить с полтинника. А со 150 прямой путь на 400 - 500 - 650.. Ну да,я с сш150 пересел на сш 300 разница очень ощутима!Остался в том же размере а мощности в два раза больше почти,даже нет смысла дальше,что то искать,все остальное диваны.
Итальянский самолет рулит.
http://m.zk.fm/song/1535636
Так в твоем видео и показано,что диван хорошо чувствует себя за городом.В городе нужна компактность+больший радиус колес и хорошие динамические показатели.У меня кофр на 35 литров вполне достаточно.Да и тема же ведь про большие колеса.И нет ни какой признанной философии скутериста о максимуме комфорта,есть скутер и есть максискутер в котором комфорта больше.
Итальянский самолет рулит.
http://m.zk.fm/song/1535636
Змінено: 21.05.2015 р., odessa
Так же пересел с СИМ Симфони 150, на Сильвер Винг 600. Что Вам сказать, - ощущения весьма разные. На Сильвере - очень комфортно ехать, а вот ползать по пробкам Киева - сподручней на Симфонии. Между светофорами - все равно на какой кубатуре соваться, главное - что б аппарат не тяжелым был и юрким. Симфони - и по ямам лучше скачет,- сказывается малый вес и 16 колеса. Так что кубатура в городе - ой как спорный вопрос.
SW 600, MINI MOKIK RIGA.
Друзі цікавить таке запитання чи можна на 150 куб.китайському скутері з повітряним охолодженням поїхати на відстань 100км в одну сторону з пасажиром?.Не важко буде йому?.
Також цікавить через який інтервал міняти ремінь варіатора?.В мене стоїть Gates Powerlink 906x22.5мм де можна такий придбати?.
На даний момент пробіг в мене 5600км.
Буду вдячний за відповідь!.
Змінено: 04.06.2015 р., Vetal19893
До 10 тисяч пробігу можеш їхати хоч на тисячу головне що попа витримала
Вчора їздили на рибалку за 90 км, напарник був на китайському 2009 року скутері 72 куб - дві години і на місці
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Змінено: 04.06.2015 р., User
Gates Powerlink вважаються хорошими ремнями. Я не знаю який у мене стоїть (до варіатора не лазив), але майже 8 тисяч і проблем не відчуваю. На запас купив Bando- теж хвалили.
век живи-век учись
Я на 125 скутері їздив всього кілька раз, 70 то малувато для 150 кубів, можна 80 без проблем, 90 то тільки тимчасово бо перегріється по спеці мені здається. Взагалі найкращі оберти в районі 5,5-6 тисяч.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Не спорю ремні ремні Gates особливо на автомобілях рахуються одні з найкращих.
Думаю провести інспекцію ремня на 6тис.км інтересно скільки міліметрів зносу повино бути щоб міняти ремінь?.
Знайшов свій ремінь тут http://scooterhouse.com.ua/powerlink-gates-china/7763-remen-variatora-906-225-honda-sh125150-powerlink.html але щось підозріло низька ціна напевно шо не оригінал?.
Що хто скаже?.
наверняка хороший ремень HONDA-BANDO,но дешевым небывает
http://www.moto.ks.ua/work/bando.php
хотя сам езжу на таком
http://yurimota.com.ua/remen-variatora/athena-remni-variatora/22-1-918-athena.html
[URL=http://pr-cy.ru/speed_test_internet/]http://s.pr-cy.ru/speedtest/AAE1rgAAxqUABlem8ow.png
Змінено: 06.06.2015 р., loki3185
угол наклона 10 ,а третья без понятия
[URL=http://pr-cy.ru/speed_test_internet/]http://s.pr-cy.ru/speedtest/AAE1rgAAxqUABlem8ow.png
Максимальний крутящий момент по характеристикам при 6000 об. От і їдь на таких обертах. А яка вийде швидкість залежить від ширини ремня варіатора. Як трошки підтертий то швидкість трохи менша.
век живи-век учись
Та ну при 6тис.обертів мотор жужить так пристойно шкода скутера.Я знаю крейсерська швидкість визначається так 2/3 від максимальної тобто їде він в мене 90-95,получається крейсер 60км до речі при такій швидкості дуже приємно працює мотор.
А наприклад якщо їхати проти сильного вітру більше 6000 обертів він в мене не набирає і швидкість 85км.Швидкість тримається на тому самому рівні що й після обкатки получається що ширина ремня залишилася на тому самому рівні?.Скоро проведу інспекцію тоді відпишусь!.