MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 03:09
31
-1 °С
Вітер: 3 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Коп - поиск того, что скрывает от нас земля при помощи металло-детектора

Переглядів: 270288
20.05.2011 р.
answerview
Показати повідомлення
Кто есть любитель этой страшной болезни  01_smile Кто давно,кто не давно .Может кудась соберемся по вскапываем  01_smile Или просто поделимся находками 20_drinks Для тех кто не в теме-(Коп-поиск того что скрывает от нас земля при помощи металла детектора).
http://yaroslav-petrishhev.ya.ru/index_fotki.xml Почта:yaroslav-petrishhev@yandex.ru
like
good
bad
shockingly
1••19202122232425••33
Риболов видалений
30.03.2013 р. відповів для Lexeich  
answerview
С магнитом тюкается однозначно и автоматически. И чем сильнее магнит тем мощнее тюк.


Только с магнитом тюк происходит вдали от человека,а тюк лопатой происходит в непосредственной близости.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
30.03.2013 р.
answerview
Вчерашние находки,водой с мылом только промыл.

Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
30.03.2013 р. відповів для Vervet  
answerview
Вчерашние находки,водой с мылом только промыл.

ни чё так , находка . Завтра и я в бой , буду деревушку раскапывать , вот только от нее горбики по земле да и метка на карте , что мол была здесь такая . Ух завтра клад найду . Магнит не взял , знакомый тот уехал , а я на бум святых поехал .
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
30.03.2013 р. відповів для Zorro  
answerview
Вчерашние находки,водой с мылом только промыл.

ни чё так , находка . Завтра и я в бой , буду деревушку раскапывать , вот только от нее горбики по земле да и метка на карте , что мол была здесь такая . Ух завтра клад найду . Магнит не взял , знакомый тот уехал , а я на бум святых поехал .


Давай раскапывай, удачи.
Завтра  тоже планировали на хуторок с мельницей выскочить, но сейчас вон дождь зарядил, фиг знает какая погода завтра будет.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
Змінено: 01.04.2013 р., Vervet
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
01.04.2013 р. відповів для Zorro  
answerview
Вчерашние находки,водой с мылом только промыл.
ни чё так , находка . Завтра и я в бой , буду деревушку раскапывать , вот только от нее горбики по земле да и метка на карте , что мол была здесь такая . Ух завтра клад найду . Магнит не взял , знакомый тот уехал , а я на бум святых поехал .

Ну чё там боец,клад выковырял???Давай, хвастайся находками.
Мы сегодня с камерадом часика четыре походили по битому хуторку,находок не много, но есть.
Порадовала меня царская пуга и царский билон.Ну а камерад поднял гильзу зачётную,интересные надписи на ней и гренаду.Крестик тоже он поднял, на распятие утеряно.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
Змінено: 01.04.2013 р., Vervet
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
01.04.2013 р. відповів для Vervet  
answerview
а у нас на Львовщине снега и потому огорчение с етим делом  12_cray
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
01.04.2013 р. відповів для YUROK  
answerview
а у нас на Львовщине снега и потому огорчение с етим делом  12_cray


У нас хоть снега практически не осталось, но на скутере к месту копа добираться по полевым дорогам проблематично.Не хочет скут ехать по таким направлениям,нужно наверное для копа в такую погоду прикупить чёто типа старенького Ижа.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
01.04.2013 р.
answerview
Что скажите искатели ?
Янукович зажадав активізації боротьби з "чорною археологією"
http://ua.korrespondent.net/ukraine/115 ... heologieyu

Янукович и археология
http://video.bigmir.net/show/182897/

Вот и приходит п... приборному поиску

http://hvylya.org/news/exclusive/grabit ... torov.html

Проект

вносять народні депутати України

Кириленко В.А.
Матіос М.В.
Доній О.С.
Бенюк Б.М.

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо протидії нелегальним розкопкам
та обмеження цивільного обігу археологічних предметів

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:

1. Закон України «Про охорону культурної спадщини» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, № 39, ст.333) доповнити новим Розділом VІІ та відповідними статтями 38 – 43:
«РОЗДІЛ VІІ. Особливості недержавної власності на археологічні предмети
Стаття 38. Археологічні предмети недержавної форми власності
Археологічними предметами вважаються рухомі предмети, атрибуція та інтерпретація яких потребує застосування чи використання методів або знань археології. Не вважаються археологічними предметами предмети, вік яких менше 300 років на час проведення атрибуції та інтерпретації, а також предмети живопису, друкарства та рукописи.
Археологічними предметами недержавної форми власності вважаються предмети випадково знайдені (за виключенням археологічного скарбу), або набуті власником на законних підставах. Власником археологічних предметів недержавної форми власності, за виключенням ввезених на територію України на законних підставах, можуть бути виключно фізичні особи.
Археологічні предмети недержавної форми власності, за виключенням ввезених на територію України на законних підставах, підлягають державній реєстрації на підставі державної археологічної експертизи, проведеної органами охорони культурної спадщини. Особи, що володіють археологічними предметами, не заявленими до державної реєстрації, вважаються недобросовісними набувачами (володільцями).
Археологічні предмети недержавної форми власності підлягають грошовій оцінці за нормативами і методиками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, та оподаткуванню, відповідно до законодавства України. Археологічні предмети недержавної форми власності не можуть бути предметом застави.

Стаття 39. Державна археологічна експертиза
Державна археологічна експертиза здійснюється щодо всіх археологічних предметів недержавної форми власності, за виключенням ввезених на територію України на законних підставах.
Головним завданням державної археологічної експертизи є атрибуція та інтерпретація предмету, з’ясування обставин та умов його знахідки, зв’язку з вірогідним культурним шаром або археологічним об’єктом чи пам’яткою, доведення законності та правомірності дій або об’єктивності процесів, що призвели до знахідки (у тому числі, доведення, що поява знахідки не була пов’язана з пошуком археологічних предметів). Якщо можливість випадковості знахідки не доведена або не може бути доведена експертним дослідженням, предмети підлягають вилученню на користь держави. Висновок державної археологічної експертизи повинен містити дані про предмет експертизи, підстави для її проведення, метод експертизи, опис аналітичних досліджень та висновок експерта або експертів. Висновок державної експертизи щодо порядку її проведення може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Стаття 40. Реєстрація археологічних предметів недержавної форми власності
Реєстрація археологічних предметів недержавної форми власності здійснюється державними музейними установами, що мають у своєму складі археологічні профілі за переліком, що затверджує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв.
Реєстрація здійснюється шляхом атрибуції та інтерпретації предметів і складання на них державної облікової документації. Облікова документація повинна відповідати вимогам до облікової документації правил з обліку, охорони і зберігання музейних предметів і музейних колекцій Державної частини музейного фонду України. Один примірник облікової документації залишається в музейному закладі, який проводив експертизу, ще по одному передається власникові предметів та центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв.
Проведення державної реєстрації та державної археологічної експертизи здійснюється за рахунок власника предметів, якщо угодою між власником та музейним закладом, що здійснює реєстрацію, не передбачено інше.

Стаття 41. Особливості державної реєстрації щодо терміну дії закону
Археологічні предмети недержавної форми власності (у тому числі випадково знайдені), отримані власником до набуття чинності цим Законом, підлягають державній реєстрації протягом п’ятьох років від дня набрання чинності цим Законом. Археологічні предмети, заявлені на реєстрацію протягом року з дня набрання чинності цим Законом, не підлягають державній археологічній експертизі. Випадково знайдені археологічні предмети підлягають заявці на державну реєстрацію протягом місяця від дати виявлення. Не підлягають державній експертизі та реєстрації археологічні предмети, ввезені на територію України на законних підставах, якщо власник має документальне підтвердження такого ввезення.

Стаття 42. Обов’язки власників археологічних предметів недержавної форми власності
Особи, яким належать зареєстровані археологічні предмети недержавної форми власності, зобов’язані укласти з музейними закладами, що мають право проведення державної археологічної експертизи, охоронні договори. Порядок укладання, форма договорів та порядок перевірки виконання умов договору затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв. Археологічні предмети недержавної форми власності рішенням суду можуть бути відчужені на користь держави у випадку незабезпечення режиму утримання або зберігання.
Зміна власника археологічних предметів недержавної форми власності потребує обов’язкової перереєстрації і укладання нових охоронних договорів.
У разі зміни власника археологічних предметів недержавної форми власності про це письмово повідомляється державний музейний заклад, який здійснював реєстрацію. Якщо зміна власника відбувається шляхом продажу, держава має пріоритетне право на придбання археологічних предметів. Продаж іншим особам дозволяється виключно за умови письмової відмови державного музейного закладу, де здійснено реєстрацію, на придбання.

Стаття 43. Обмеження фізичних осіб щодо недержавної форми власності на археологічні предмети
Не можуть бути власниками археологічних предметів співробітники органів охорони культурної спадщини, співробітники державних музеїв та заповідників, у складі яких є археологічний напрямок, працівники наукових, науково-дослідницьких установ та навчальних закладів, діяльність яких передбачає проведення археологічних досліджень, реставратори археологічних предметів, співробітники правоохоронних органів та прямі родичі зазначених осіб.
Вивезення археологічних предметів недержавної форми власності за межі України забороняється, крім випадків тимчасового перебування за кордоном для експонування в складі державних виставок, аналітичних досліджень або реставрації, якщо останні здійснюються через відповідні державні установи, або якщо археологічні предмети недержавної форми власності були ввезені на територію України на законних підставах».
У зв’язку з цим Розділи VІІ – Х Закону України «Про охорону культурної спадщини» та статті 38 – 49 вважати відповідно Розділами VІІІ-ХІ та статтями 44 – 55.

2. У Законі України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, № 36, ст.299)»:
1) частину третю статті 9 доповнити пунктами 46 та 47:
«46) використання детекторів металу, геосканерів та інших приладів, призначених або адаптованих під пошук металевих предметів;
47) виявлення та пошук решток людського існування або діяльності віком не менше 100 років на момент виявлення, що містяться під земною поверхнею та під водою, з використанням детекторів металу, геосканерів та інших приладів, призначених або адаптованих під такий пошук (згідно з переліком, який затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері охорони культурної спадщини)»;
2) частину десяту статті 12 доповнити абзацам шостим та сьомим:
«виявлення та пошук решток людського існування або діяльності віком не менше 100 років на момент виявлення, що містяться під земною поверхнею та під водою;
виявлення та пошук матеріальних предметів, які мають культурний, історичний або археологічний характер та повністю або частково вилучені з-під земної або водної поверхні внаслідок антропогенної діяльності або дій природних чинників».

3. У Цивільному Кодексі України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, №№ 40-44, ст.356):
1) частину першу статті 343 доповнити абзацом другим:
«Скарб, що складається з предметів, вік яких перевищує 300 років на момент виявлення, вважається археологічним скарбом»;
2) перший абзац частини другої статті 343 викласти в редакції:
«Особа, яка виявила скарб, за виключенням археологічного скарбу, набуває право власності на нього».

4. У Законі України «Про музеї та музейну справу» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 25, ст. 191) статтю 15-1 доповнити третім абзацом:
«Археологічні предмети та колекції недержавної форми власності, за виключенням ввезених в Україну на законних підставах, підлягають віднесенню до недержавної частини Музейного фонду України в обов’язковому порядку».

5. У Кримінальному Кодексі України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 25-26, ст.131) статтю 298 викласти у редакції:
«Стаття 298. Незаконне проведення пошукових робіт на об’єкті археологічної спадщини, знищення, руйнування, псування або пошкодження пам’яток культурної спадщини, незаконний пошук археологічних предметів
1. Незаконне проведення археологічних розвідок, розкопок, інших земляних чи підводних робіт на об’єкті археологічної спадщини –
караються штрафом до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
2. Умисне нищення, руйнування, псування або пошкодження пам’яток культурної спадщини чи їх частин –
караються штрафом до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
3. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені щодо пам'яток національного значення, –
караються позбавленням волі на строк до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
4. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, що заподіяли майнову шкоду в особливо великих розмірах, або спричинило загибель людей чи інші тяжкі наслідки –
караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
5. Дії, передбачені частинами другою або третьою цієї статті, вчинені службовою особою з використанням службового становища –
караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
6. Пошук археологічних предметів, не пов’язаний з науковим дослідженням, відчуження археологічних предметів, не віднесених до археологічних предметів недержавної форми власності, –
карається позбавленням волі на строк від двох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
7. Дії, передбачені частиною шостою цієї статті, вчинені з використанням детекторів металу, геосканерів та інших приладів, призначених або адаптованих під такий пошук, –
караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
8. Організація та (або) фінансування пошуку археологічних предметів, не пов’язаного з науковим дослідженням –
карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого
9. Дії, передбачені частинами шостою та сьомою цієї статті, вчинені службовою особою з використанням службового становища –
караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого
10. Дії, передбачені частинами шостою та сьомою цієї статті, вчинені групою осіб, групою осіб за попередньою змовою або організованою групою
караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого».

6. У Законі України «Про охорону археологічної спадщини» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2004, № 26, ст.361) статтю 8 викласти у редакції:
«Стаття 8. Державний облік археологічної спадщини
Археологічні пам’ятки підлягають державному обліку незалежно від підпорядкування. Археологічні предмети підлягають державному обліку незалежно від форми власності.
Державний облік археологічної спадщини здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв.
Державний облік археологічної спадщини включає її виявлення, фіксацію, визначення наукової та культурної цінності, картографування і паспортизацію, складання списку і зводу археологічних пам’яток, облік та інвентаризацію археологічних колекцій незалежно від відомчої належності і форми власності.
Порядок ведення державного обліку нерухомих об’єктів археологічної спадщини визначає Кабінет Міністрів України
Порядок ведення державного обліку археологічних колекцій визначає центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв».

7. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
1) статтю 92 викласти в такій редакції:
«Стаття 92. Порушення вимог законодавства про охорону культурної спадщини
Порушення вимог законодавства про охорону культурної спадщини:
ухилення від підписання охоронних договорів на пам’ятки культурної спадщини або археологічні предмети недержавної форми власності;
порушення режиму використання пам’ятки культурної спадщини або умов охоронного договору на археологічні предмети недержавної форми власності;
порушення режиму історико-культурного заповідника чи історико-культурної заповідної території;
проведення ремонтних, реставраційних, реабілітаційних робіт на пам’ятці культурної спадщини, зміна призначення пам’ятки культурної спадщини, її частин та елементів, здійснення написів, позначок на ній, на її території та в її охоронній зоні без письмового дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини;
ухилення від передачі в установленому порядку знайдених під час археологічних розвідок, розкопок рухомих предметів, пов’язаних з нерухомими об’єктами культурної спадщини, на постійне зберігання до музеїв (державних фондосховищ), у яких зберігаються музейні предмети і музейні колекції, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України;
ухиляння від державної реєстрації археологічних предметів недержавної форми власності, –
тягне за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
2) доповнити новими статтями 51 та 52:
«Стаття 51. Пошук металевих предметів з використанням детекторів металу, геосканерів та інших приладів, призначених або адаптованих під такий пошук, виявлення та пошук решток людського існування або діяльності віком не менше 100 років на момент виявлення, що містяться під земною поверхнею та під водою
Пошук металевих предметів з використанням детекторів металу, геосканерів та інших приладів, призначених або адаптованих під такий пошук з порушенням особливих правил і умов, зазначених у ліцензії на здійснення пошуку, -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Виявлення та пошук решток людського існування або діяльності віком не менше 100 років на момент виявлення, що містяться під земною поверхнею та під водою, з використанням детекторів металу, геосканерів та інших приладів, призначених або адаптованих під такий пошук, з порушенням особливих правил і умов, зазначених у ліцензії на здійснення пошуку, -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
Виявлення та пошук решток людського існування або діяльності віком не менше 100 років на момент виявлення, що містяться під земною поверхнею та під водою, з порушенням особливих правил і умов, зазначених у ліцензії на здійснення пошуку, -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частинами першою, другою та третьою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, –
тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від чотирьохсот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 52. Порушення прав власності на археологічні предмети
Придбання, продаж, обмін, дарування або обмін без реєстрації археологічних предметів недержавної форми власності
тягне за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення порушення, передбачене частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, –
тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від чотирьохсот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
У зв’язку з цим статті 51 – 212 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) вважати відповідно статтями 53-214.


IІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України в місячний строк:
- привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
- забезпечити перегляд та скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.


Голова Верховної Ради
України

-------

25 марта на сайте Верховной рады был опубликован проект закона № 2616 "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно противодействия незаконным раскопкам и ограничения гражданского оборота археологических предметов", передает "Хвиля".
Данный законопроект является попыткой народных избранников остановить тотальное разграбление археологических памятников и ликвидировать нелегальный рынок археологических ценностей.
Авторами законопроекта являются представители трёх фракций оппозиции - Вячеслав Кириленко (Батькивщина), Мария Матиос (УДАР), Богдан Бенюк ("Свобода"), а также внефракционный Олесь Доний.
Среди прочего, законопроект предусматривает лицензирование использования металлодетекторов, а также существенно усложняет продажу археологических вещей. В частности, документ предусматривает 5 лет для проведения обязательной регистрации археологических находок, которые уже находятся в обороте. По истечении этого срока все предметы, чье происхождение обладатели не смогут объяснить, будут конфискованы.

Депутаты также предлагают внести ряд изменений в Уголовный и Административный кодекс для усиления ответственности за повреждение памятников археологии и незаконные раскопки, особенно – с использованием детекторов металла.

Как заявил заместитель директор Украинского центра развития музейного дела Алексей Копытько, регистрация законопроекта – это, безусловно, позитивный шаг, который надо было сделать много лет назад.

"Сегодня грабители изымают из памятников археологии на порядок больше вещей, чем экспедиции археологов. Фактически тотально уничтожается наша история, поскольку современные детекторы металла и геосканеры позволяют обнаружить самые мелкие предметы – говорит Копытько. – Интернет забит нелегальными находками, их открыто продают. Это означает, что мы безвозвратно теряем знания, поскольку вещи вырываются из контекста".

На данный момент по очень приблизительным подсчетам в Украине насчитывается порядка 90 тысяч детекторов металла, которые находятся в свободной продаже и активно используются для поиска археологических вещей - от наконечников стрел до кладов.

Эксперт прогнозирует очень бурные дискуссии по поводу законопроекта.
"Сейчас подобный документ готовится принять Госдума России. В Рунете по этому поводу настоящие войны между археологами и участниками незаконных раскопок. У нас ситуация будет такая же, потому что объемы грабежа сопоставимы", - отмечает Копытько и добавляет - "но в России ситуация отличается тем, что там в борьбу с грабежом памятников активно включились силовые органы. В частности, ФСБ регулярно задерживает грабителей, изымает находки и передает в музеи. Наши силовики бездействуют. Плюс российский закон наверняка будет принят, поскольку его уже одобрило правительство РФ».

Перспективы украинского законопроекта Алексей Копытько оценивает сдержано.
"Я бы очень хотел посмотреть на тех депутатов, которые будут против, и узнать их аргументацию. Потому что никаких аргументов, чтобы голосовать против законопроекта, я не вижу. В блокировании документа могут быть заинтересованы только те, кто причастен к грабежу памятников. Также многое будет зависеть от работоспособности Рады в целом. Законопроект не является политическим по своей сути. Любой нормальный депутат, который не совсем равнодушен к культурному наследию, должен его поддержать. Ведь памятники одинаково уничтожают и на Западе, и на Востоке страны".

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=46268


Удачных поисков  30_crazy
[url=http://fcdk.com.ua/]http://fcdk.com.ua/uploads/userbars/127248474997648.gif
Змінено: 01.04.2013 р., axis82
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
01.04.2013 р.
answerview
Ну ссылки на президента и чёрных археологов,древние, ещё за 23 декабря 2010 год.
По поводу нового постановления-да вряд ли его примут.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
01.04.2013 р. відповів для axis82  
answerview
Если эта тема волнует,зайди на Виолити. Там эту тему серьезно лопатят.
Александр
like
good
bad
shockingly
02.04.2013 р. відповів для Vervet  
answerview
Мой клад был 10 метров кабеля алюм. две гильзы и пулю железную . Рядом станция стоит и понятно откуда кабель . Да и кроны сели , короче коп не удался .
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
02.04.2013 р. відповів для Zorro  
answerview
Мой клад был 10 метров кабеля алюм. две гильзы и пулю железную . Рядом станция стоит и понятно откуда кабель . Да и кроны сели , короче коп не удался .

кабель то не под напряжением был,пол Николаева без света не оставил???
Когда выбирал себе МД, не маловажным фактором для меня было, питание прибора.Всё то, что на кронах, отбросил сразу.Пальчиковые батарейки можно купить в любом супермаркете, на заправке, в захолустной деревеньке,и даже на самых дешевых батарейках можно походить и поднять интересные штучки.Пальчиковых аккумов тоже выбор огромный, от дешёвых, до дорогих. С кронами сложнее, дорогие , малораспространённые и не везде продаются.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
02.04.2013 р. відповів для Vervet  
answerview
Да кроны фигня , нужно как то решить этот вопрос . После завтра в бой за кладом . Я ище этот раз поехал с садовой лопаткой и когда рыл кабель , улыбался на всё поле .
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
02.04.2013 р. відповів для Zorro  
answerview
Да кроны фигня , нужно как то решить этот вопрос . После завтра в бой за кладом . Я ище этот раз поехал с садовой лопаткой и когда рыл кабель , улыбался на всё поле .

Тоже послезавтра планирую на коп.
По поводу лопаты- фискарь рулит, хоть и дороговато,но удобно,легко,надёжно.При необходимости можно использовать как топор.Я фискарём перерубывал  корни, толщиной с руку.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
06.04.2013 р.
answerview
Вчера, с обеда, побродил по битому хуторку.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
07.04.2013 р.
answerview
Наверное я поменяю свой фишер ф 2 обратно на асю 250 . Фишер цепляет цель хорошо но дискрим показывает что пожелает . В гарет 250 с дискримом лучше немного . Подскажите как поступить .
like
good
bad
shockingly
07.04.2013 р.
answerview
Привет всем.Вчера так сказать открыли сезон и за одно отметили днюху камрада 20_drinks Дедушка подогнал камраду симпотный дукачик и 4 копейки на барабанах,я не фоткал -копали под дождём.Второй камрад в трёх метрах от барабанов поднял кошель из 5 цариц-мы в это время причащались 20_drinks ,а ему нельзя он за рулём 03_biggrin Мне дедушка подогнал тоже мини кошель из 4 монет.В общем намокли,набегались,устали и с отличным настроением вернулись домой 01_smile .P.S.Фото копейки 1818г.с предпоследнего копа.Перед закрытием попалось ещё кольцо-есть подозрение что рыжее,нужно показать ювелиру.Удачи всем в копе 20_drinks .
будем живы-не помрем
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
07.04.2013 р.
answerview
Сегодня с комрадом обхаживали загаженное до горя поле. Было поднято на гора куча дремучего металлолома. Порадовали поднятые в завершение копа с более чем метровой глубины 4 каски и много ВОПов. Вопы были отправлены обратно,каски попытаюсь привести в порядок.
Александр
like
good
bad
shockingly
07.04.2013 р. відповів для Pino4et  
answerview
Метровая яма-неплохо 01_smile .Фото касок будут?
будем живы-не помрем
like
good
bad
shockingly
Риболов видалений
07.04.2013 р. відповів для Zorro  
answerview
Наверное я поменяю свой фишер ф 2 обратно на асю 250 . Фишер цепляет цель хорошо но дискрим показывает что пожелает . В гарет 250 с дискримом лучше немного . Подскажите как поступить .

Меняй, только не на Гарика 250, а на Гарика Евро.Понятно, что доплатить немного придётся,но Евро, даже со штатной катухой ,глубже берёт, да и адаптирован прибор под Европу.
А вообще, нет плохих приборов, всё зависит от оператора, от удачи и других факторов.
Jedem das Seine
Нехай Бог тобі дасть тобі утричі більше всього того,що ти бажаєш мені.
like
good
bad
shockingly
1••19202122232425••33
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин