Хто знає як провірити чи іде імпульс на бензинову форсунку ?
Провірив вроді все робе копресор накачує більше 5, бензонасос 7чи 8 , маслонасос качає , основна форсунка щолкає (но подає повітря а не топлівну смесь) на форсунках є сопротівленіє , лию 10 гр бензу заводиться, робе пару сек, тільки бензо форсунка мовчить (провода до неї прозвонив цілі) , я так понімаю вона повина щолкати чи ні ?
Змінено: 11.05.2011 р., Pavel
Да она должна щёлкать.Проверить можно светодиодом,только не на прямую а через резистор, если при заводке будет моргать,значит форсунке конец.
вот почему не советуют брать инжекторные полтосы ..бенз то у нас ГУАНО
Honda dio 34 → Aprilia SR 50 →Viper Storm 150(нуего..последний раз был китай) →VW GOLF II CL 1.8 Mono [url=www.drive2.ru/cars/volkswagen/golf/golf_mk2/urbanracer
Підключав через діод і крутив стартіром- діод моргає. В мене є дві бензо форсунки (зелені) як їх провірити без скутера, можна подати 12 вольт чи ні ?
Все правельно простий алгоритм - свічка, компресія, топліво,іскра сальніки. 7 років цим займаюсь, просто з інжектором перший раз зтикнувся, а тут все те саме + давленіє воздуха, топліва і маслонасос електро ну і дві форсунки і мозги з памятю (це ше нада доказати) дорогі запчасті но ітілійці не гірші японців і запчистів китайських не тулят в скутера.
их давольно трудно уничтожить естевственным путём
.
ті не поверишь, но довольно легко. Нагаром и лаками нерастворимыми. Клинит так, что растворить не удаётся ничем. Потому желательно периодически снимать и чистить с помощью шприца и хитрого приборчика на мультивибраторе (подаёт импульсы), добиваемся правильного распыла.
Почему до сих пор нет маек, акций, наклеек и прочего на тему "Я люблю ГАИ"? Я бы купил...