Не мопед а дерьмо! У мну такой же был только G-max цепной! Продавай! И покупай япошку!
[url=http://userbars.ru/]http://img228.imageshack.us/img228/8067/scooterdriver2a.gif
Не мопед а дерьмо! У мну такой же был только G-max цепной! Продавай! И покупай япошку!
Меня Nikon вовремя подтолкнул на продажу! Спс)
[url=http://userbars.ru/]http://img228.imageshack.us/img228/8067/scooterdriver2a.gif
"Не мопед а дерьмо! У мну такой же был только G-max цепной! Продавай! И покупай япошку!"
Тут каждому свое, я впринципе собираюсь менять скутер. Естественно в первую очередь посмотрел Ямаху. Полтинник 22 тыщи гривен. У меня на скутер этих денег нет. Новая Славута 36 тыс. стоит. А дефиант мне обошелся 2 700 гривен вроде (в 2007 году) проехал на нем на сегодня 9 тысяч, вполне ремонтопригоден и запчасти есть (по цене дешевле чем на ту же дио - китайские). Как показала практика та же Дио от капиталки до капиталки прошла 10 тысяч на китайских запчастях, помимо поточные ремонты... Так что думаю прийдеться менять китаец на китаец и скорей всего дефиант на дефиант только 4т. поскольку хлопот с ТО меньше, расход меньше, моторесурс больше и ремонт проще.
Тоже замислювався над тим щоб придбати 4-т Дефіант. Але трішки подумавши, вирішив, що не варто. Адже, що Ми отримаємо на виході: 60 км/год - макс. а проблем стільки ж.
П.С. Хоча я можу і помилятися (Все вище сказане - МОЯ думка).
"а проблем стільки ж".
В червні 2007 я на ньому виїхав і до травня ц.р. я з ним проблем не знав взагалі (окрім привода спідометра, міняв по гарантії, але ч-з тищі півтори він знову полетів) масло і чистка фільтра, підведення тормозів, замінив 2 лампочки, це при цілосезонній їзді (найбільший його простой це 3 неділі взимку пвд морози був). В травні чомусь розвалився підшипник в передньому колесі, потім глушник, забився карбюратор, здох акумулятор, лопнув трос тормоза, задню покришку замінив. Тобто не особо проблем як за більш як 2 роки експлуатації (правда з нового). На сьогодні вибрикується карбюратор (буквально позавчора почалось). Тобто прочистка допомогла на місяця 2 тепер шось знову, мабуть механічне пошкодження (але то тільки на холодну).
Доречі по тросу тормоза. Там рідний трос тормоза по гибридному кріпеться, спеціальний кронштейн, в який впаяний той трос. Короче я не знайшов з чого його туди ліпити. Рідний трос тоненький дуже, враховуючи вагу яку тягає мій Дефіант він лопнув, також, оскільки переважна експлуатація асвальтні дороги Києва та близьколежачих райцентрів то задній протектор протерся.
Стосовно тросу (коли прийде час) треба брати товщий, головне щоб був про довжині і схожий, а кронштейн кріплення треба придумати самому. Тормозів таких в мене з нового не було тьху 3 раза.
А що ти придумав з кронштейном? Як вийшов з положення?
Привіт!
Може це і тупе питання, але підкажуть. будь ласка. як зняти заднє колесо?
Там треба щось крім великої гайки справа крутити? Можливо треба щось ще зліва, з боку маслонасоса?
І ще одне... Мій байк розганяється макс до 35, далі "душиться". Що може бути? При половині повороту ручки газу, при рівній дорозі може до 40-45 дотягти, викручуєш повністю, швидкість падає. Фільтр чистив. Пробіг 4100.
настрой карб проверь глушак поменяй кольца??не оно бери новый мопед))))
Змінено: 29.08.2009 р., axe
Дякую. А на рахунок колеса?
Та ні, вихлопка тут ні до чого. Велика гайка на колесі не викручується. Я вже й газовим ключом пробував. Я думав може вона просто якось зліва заблокована.
Я вже три раза так бортував камеру, бо пробивав, але треба на колодки глянути, бо і скриплять ужасно, та й підтягувати вже нема куди, стерлись мабуть.
Коротче варив я глушак у уксусі з водою години 2. Вроді чуть краще поїхав, но все одно не то що б хотілось. Став чуть шустріший, але на повний газ далі тупить. В кого ще які ідеї? В мене точно такі ж симптоми були десь на 2000. Тоді я просто потріпав трохи фільтр і поставив на місце. Поїхав як новий. Так їздив десь до 3700. Зараз на 4200 тупить.
І ще одно, на ходу відчуваю що ніби зад виляє чуть. Колеса накачані добре. Особливо відчувається при нерівній дорозі, з перекосами трохи. Так само якби колесо пробив, або спущене було. Може це амортизатор? Чи ще щось може бути?
Змінено: 31.08.2009 р., kostyamal
Стосовно колеса теж злизав гайку вже, я головкою скручував (наче на 19). Глушник треба повністю зняти. Виляти може, або бордюр зловив та 8-ка, або грижа на покришці. Підняти його легенько прогазувати і буде видно.
В мого глюки появились на холодну зранку пішов у рознос мотор, на ручку не давив. (карбюратор місяця 2 тому в ацетоні вимив та продув, допомогло).
Під горку задавивсь і заглох.
Тобто це глюки карбюратора чи таки мотору гаки прийшли. Бо 9 тис вже є пробіг тяга послабшала відповідно. От і гадаю помяняти карб чи доїздити та мотор/мопед.
Зараз правда тільки у вихідні вдається виїжати, аже ж їзжу за 30 км від дому ще й удвох, тому стрьомно стає з такими глюками, треба щось робити.
Дякую! Я до карбюратора ніяк не наважусь полізти. Думаю поки їде, то хай їде, як стане, полізу. Сьогодні переднє колесо знімав. Теж Дуже важко йшло, але пішло. А з заднім просто капець... Але поки наглої потреби нема, не рухаю. Я також переважно удвох катаюсь, в середньому по 10 км за день, та ще й дороги далеко не автобани))).
В мене ще такий глюк: заводиться з лапки без вмикання запалювання, ключем не глушиться, смикаю підсос, тоді глохне. Коли ключем вимикаю, то все світло (крім фари тухне, з елекутрики нічого не працює, а двигун працює далі. Шось йому замкнуло мабуть десь.
Змінено: 01.09.2009 р., kostyamal
Приблизно такого роду глюки були десь рік тому, гадав, добре шо автоелектрики не полізли, бо в ньому поважче ніж в наших машинах. Причиною була відпавша клема (-), ізолєнта, кусок провода дав свої позитивні результати. Крім того може запобіжник згоріти.