MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 22:47
11
+4 °С
Вітер: 0 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Скутера с 2-х тактными цепными моторами (D1E41QMB, TB-50) - ремонт, обслуживание, эксплуатация

Переглядів: 284089
GiS адміністратор
19.02.2007 р.
answerview
Показати повідомлення
В этой теме обсуждаем 2-х тактные цепные скутера с двигателями D1E41QMB, 1Е40QMB, TB-50:

1. Defiant Cornel 50 (Defiant Cornel - дневник пользователя)
2. Skymoto Cadet 50
3. Navigator EX50QT-2T
4. MotoJet DIO City 2т (MotoJet DIO City 2т цепник - история восстановления)
Читаємо Правила форуму, не дратуємо адміністратора :)
like
good
bad
shockingly
1••891011121314••33
20.08.2009 р.
answerview
Не мопед а дерьмо! У мну такой же был только G-max цепной! Продавай! И покупай япошку!
[url=http://userbars.ru/]http://img228.imageshack.us/img228/8067/scooterdriver2a.gif
like
good
bad
shockingly
20.08.2009 р.
answerview
Не мопед а дерьмо! У мну такой же был только G-max цепной! Продавай! И покупай япошку!    
Меня Nikon вовремя подтолкнул на продажу! Спс)
[url=http://userbars.ru/]http://img228.imageshack.us/img228/8067/scooterdriver2a.gif
like
good
bad
shockingly
nikon
20.08.2009 р. відповів для KRoKoDiLe  
answerview
Не мопед а дерьмо! У мну такой же был только G-max цепной! Продавай! И покупай япошку!    
Меня Nikon вовремя подтолкнул на продажу! Спс)

да уже это верное решение.... 18_good
like
good
bad
shockingly
21.08.2009 р. відповів для KRoKoDiLe  
answerview
"Не мопед а дерьмо! У мну такой же был только G-max цепной! Продавай! И покупай япошку!"

Тут каждому свое, я впринципе собираюсь менять скутер. Естественно в первую очередь посмотрел Ямаху. Полтинник 22 тыщи гривен. У меня на скутер этих денег нет. Новая Славута 36 тыс. стоит. А дефиант мне обошелся 2 700 гривен вроде (в 2007 году) проехал на нем на сегодня 9 тысяч, вполне ремонтопригоден и запчасти есть (по цене дешевле чем на ту же дио - китайские). Как показала практика та же Дио от капиталки до капиталки прошла 10 тысяч на китайских запчастях, помимо поточные ремонты... Так что думаю прийдеться менять китаец на китаец и скорей всего дефиант на дефиант только 4т. поскольку хлопот с ТО меньше, расход меньше, моторесурс больше и ремонт проще.
like
good
bad
shockingly
24.08.2009 р.
answerview
Тоже замислювався над тим щоб придбати 4-т Дефіант. Але трішки подумавши, вирішив, що не варто. Адже, що Ми отримаємо на виході: 60 км/год - макс. а проблем стільки ж.

П.С. Хоча я можу і помилятися (Все вище сказане - МОЯ думка).
like
good
bad
shockingly
25.08.2009 р. відповів для VDjVan27  
answerview
"а проблем стільки ж".

В червні 2007 я на ньому виїхав і до травня ц.р. я з ним проблем не знав взагалі (окрім привода спідометра, міняв по гарантії, але ч-з тищі півтори він знову полетів) масло і чистка фільтра, підведення тормозів, замінив 2 лампочки, це при цілосезонній їзді (найбільший його простой це 3 неділі взимку пвд морози був). В травні чомусь розвалився підшипник в передньому колесі, потім глушник, забився карбюратор, здох акумулятор, лопнув трос тормоза, задню покришку замінив. Тобто не особо проблем як за більш як 2 роки експлуатації (правда з нового). На сьогодні вибрикується карбюратор (буквально позавчора почалось). Тобто прочистка допомогла на місяця 2 тепер шось знову, мабуть механічне пошкодження (але то тільки на холодну).
like
good
bad
shockingly
26.08.2009 р. відповів для orys  
answerview
Майже всі ті ж проблеми в мене були на мому 2-т коні. (Доречі їжджу також вже другий рік, тільки міжсезонні перерви більші - ЗИМА). Окрім, хіба що, не розвалився підшипник в передньому колесі, забився карбюратор, лопнув трос тормоза, задню покришку замінив (але я думаю мене це ще все очікує 17_wink ). Згоден з тим, що якщо ці проблеми розтягнуті на більший період - два роки, то вони менш помітні. А от якби відразу вони сталися було б однозначно неприємно 04_blush
like
good
bad
shockingly
26.08.2009 р. відповів для VDjVan27  
answerview
Доречі по тросу тормоза. Там рідний трос тормоза по гибридному кріпеться, спеціальний кронштейн, в який впаяний той трос. Короче я не знайшов з чого його туди ліпити. Рідний трос тоненький дуже, враховуючи вагу яку тягає мій Дефіант він лопнув, також, оскільки переважна експлуатація асвальтні дороги Києва та близьколежачих райцентрів то задній протектор протерся.

Стосовно тросу (коли прийде час) треба брати товщий, головне щоб був про довжині і схожий, а кронштейн кріплення треба придумати самому. Тормозів таких в мене з нового не було тьху 3 раза.
like
good
bad
shockingly
28.08.2009 р. відповів для orys  
answerview
А що ти придумав з кронштейном? Як вийшов з положення?
like
good
bad
shockingly
29.08.2009 р.
answerview
Привіт!
Може це і тупе питання, але підкажуть. будь ласка. як зняти заднє колесо?
Там треба щось крім великої гайки справа крутити? Можливо треба щось ще зліва, з боку маслонасоса?

І ще одне... Мій байк розганяється макс до 35, далі "душиться".  Що може бути? При половині повороту ручки газу, при рівній дорозі може до 40-45 дотягти, викручуєш повністю, швидкість падає. Фільтр чистив. Пробіг 4100.
like
good
bad
shockingly
29.08.2009 р. відповів для kostyamal  
answerview
настрой карб проверь глушак поменяй кольца??не оно бери  новый мопед))))
Змінено: 29.08.2009 р., axe
like
good
bad
shockingly
29.08.2009 р.
answerview
Дякую. А на рахунок колеса?
like
good
bad
shockingly
nikon
29.08.2009 р. відповів для kostyamal  
answerview
Привіт!
Може це і тупе питання, але підкажуть. будь ласка. як зняти заднє колесо?
Там треба щось крім великої гайки справа крутити? Можливо треба щось ще зліва, з боку маслонасоса?

І ще одне... Мій байк розганяється макс до 35, далі "душиться".  Що може бути? При половині повороту ручки газу, при рівній дорозі може до 40-45 дотягти, викручуєш повністю, швидкість падає. Фільтр чистив. Пробіг 4100.

чтоб снять колесо надо открутить выклопуху... что касаетцо скорости так это болезнь таких скутов! и с таким пробегом скорее все твоей поршневои капец...
like
good
bad
shockingly
29.08.2009 р.
answerview
Та ні, вихлопка тут ні до чого. Велика гайка на колесі не викручується. Я вже й газовим ключом пробував. Я думав може вона просто якось зліва заблокована.
like
good
bad
shockingly
29.08.2009 р. відповів для kostyamal  
answerview
Та ні, вихлопка тут ні до чого. Велика гайка на колесі не викручується. Я вже й газовим ключом пробував. Я думав може вона просто якось зліва заблокована.


Такаяже была проблема с колесом, надо было камеру менять, потом просто перебортивовали, a тебе зачем его снимать?
like
good
bad
shockingly
29.08.2009 р. відповів для Nek1T  
answerview
Я вже три раза так бортував камеру, бо пробивав, але треба на колодки глянути, бо і скриплять ужасно, та й підтягувати вже нема куди, стерлись мабуть.
like
good
bad
shockingly
30.08.2009 р.
answerview
Коротче варив я глушак у уксусі з водою години 2. Вроді чуть краще поїхав, но все одно не то що б хотілось. Став чуть шустріший, але на повний газ далі тупить. В кого ще які ідеї? В мене точно такі ж симптоми були десь на 2000. Тоді я просто потріпав трохи фільтр і поставив на місце. Поїхав як новий. Так їздив десь до 3700. Зараз на 4200 тупить.

І ще одно, на ходу відчуваю що ніби зад виляє чуть. Колеса накачані добре. Особливо відчувається при нерівній дорозі, з перекосами трохи. Так само якби колесо пробив, або спущене було. Може це амортизатор? Чи ще щось може бути? 43_help
Змінено: 31.08.2009 р., kostyamal
like
good
bad
shockingly
31.08.2009 р. відповів для kostyamal  
answerview
Стосовно колеса теж злизав гайку вже, я головкою скручував (наче на 19). Глушник треба повністю зняти. Виляти може, або бордюр зловив та 8-ка, або грижа на покришці. Підняти його легенько прогазувати і буде видно.

В мого глюки появились на холодну зранку пішов у рознос мотор, на ручку не давив. (карбюратор місяця 2 тому в ацетоні вимив та продув, допомогло).

Під горку задавивсь і заглох.

Тобто це глюки карбюратора чи таки мотору гаки прийшли. Бо 9 тис вже є пробіг тяга послабшала відповідно. От і гадаю помяняти карб чи доїздити та мотор/мопед.

Зараз правда тільки у вихідні вдається виїжати, аже ж їзжу за 30 км від дому ще й удвох, тому стрьомно стає з такими глюками, треба щось робити.
like
good
bad
shockingly
01.09.2009 р. відповів для orys  
answerview
Дякую! Я до карбюратора ніяк не наважусь полізти. Думаю поки їде, то хай їде, як стане, полізу. Сьогодні переднє колесо знімав. Теж Дуже важко йшло, але пішло. А з заднім просто капець... Але поки наглої потреби нема, не рухаю. Я також переважно удвох катаюсь, в середньому по 10 км за день, та ще й дороги далеко не автобани))).

В мене ще такий глюк: заводиться з лапки без вмикання запалювання, ключем не глушиться, смикаю підсос, тоді глохне. Коли ключем вимикаю, то все світло (крім фари тухне, з елекутрики нічого не працює, а двигун працює далі. Шось йому замкнуло мабуть десь.
Змінено: 01.09.2009 р., kostyamal
like
good
bad
shockingly
01.09.2009 р. відповів для kostyamal  
answerview
Приблизно такого роду глюки були десь рік тому, гадав, добре шо автоелектрики не полізли, бо в ньому поважче ніж в наших машинах. Причиною була відпавша клема (-), ізолєнта, кусок провода дав свої позитивні результати. Крім того може запобіжник згоріти.
like
good
bad
shockingly
1••891011121314••33
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин