Нарешті інтернет мій врубився
Да багатенько цінної інфи тут прочитав. Ну ще раз підтвердилось те, що буду брати Варту ( у мене він 2 роки як-ніяк відходив, при тому, що заряд генератор давав дууже малий )
По документації скутера потрібно 8 амперний, то напевно 12 краще не брати.
А за який термін РР може убити акумулятор? Перезаряду він точно не дає, а навпаки, коли не вмикати світло та іншу електрику, то тримав на рівні 14-14,4 вольт, але навіть від натиснення на гальма напруга падала. Не думаю, що це РР. Увесь час грішив на генератор, тим більше релюшку кітайську нову підключав і ніяких змін(
А що до цих акуиуляторів за новою технологією, то напевно в мене такий і стояв, бо там електроліту, як такого не було, хоча водичку доливав

. Тож такого і намагатимусь брати.
Але на рахунок стартової потужності так і не вирішивсь, що буде краще. Просто є моделі від 80 ампер до 120, між ними ціна доволі сильно відрізняється, тож думаю чи вистачить 80 чи 90, бо за 120 9 ампер/год просять, як за 90 12 ампер/год. Чи для скутера це не принципово? Не так то його і важко крутити, як на мене.
Ще раз дякує всим за відповіді

Цей форум стільки разів рятував моїх коників) Дакую мотокомівцям за рохуміння
