На ебр как и на моем джианши если поменять звезду с 14 на 15 на 7 тыс 90 км/ч очень комфортная скорость, вибраций нет мотор не перегружен, расход +/- 3л, догнал фуру открутил до 8 тыс - 100 км/ч(если сам он прекрасно ускоряется до 8.5тыс - 106 км/ч) обогнал и едешь дальше.
Смысла откитайских 250 я не вижу, есть запас по тяге, это если в двоем и в горку с кофрами, зато больше вибронагруженей мотор, и тяжелее.
якшо на 125ці поміняти ще й зірку, то вона взагалі не їде ніфіга з пасажиром і кофриком (а я тіки так і катаю)... розгон нульовий, міняв, знаю. Це взагалі небезпечно для руху. Тому 125ка мені точно не підійде, навіть якшо там буде 7 передач.
А смисл в китайських 250ках основний - в 2 рази більше потужності (19 л.с. і 19 н.м.) при майже такій самій витраті палива (2.8-3.2л).
Тому, наприклад я, після 15 000 км на 125ці і 10 000 на 200сс, ніколи не повернусь до них, бо 250сс я заправляю по грошам так само, а шустрю по місту в 2 рази швидше і легше, обгони вдвічі швидше, і мотор в 2 рази менш навантажений і тому вібрацій майже нема - бо оберти 4-6к, а не 7-8-9 як на 125сс у мене було завжди.
Можу і в лісі трошки помісити з Хузварнами і Кавами, в рамках розумного, звичано ж.. бо тяги вистачає для любительських покатух з головою.
Але от 6ї передачі їм всім не вистачає дійсно, і максималка в них така майже як і на 125сс ~100км/год... (хоч і доходять вони до неї в 2 рази швидше) а хотілось би мати такий крейсер на обертах 5500-6000...
якшо говорити про дальняки
Да есть китай 250-ки получше но они стоят поинтересней, а основная масса типа вайпер это всё не то.
в тому то і справа, шо майже нічого нема... RX-3? Не дуже надійний вийшов, важкий, слабий, але головне - запчастин у нас НУЛЬ на нього...
якшо іти далі по кубатурі, то Геон Грандтур 400ка коштує і жере стільки, шо дійсно Трансальпа можна взяти...