Вайпер - чермет в порівнянні з Джиньші, катав знаю.
Шанрай - не знаю, відгуків немає
Мені треба 80, витрата до 3-х, без вібрації, багажник як в Шанрая, ще б щитки на ноги і вага максимум 120.
Коротше мій мот ще не роблять(хоча раніше робили) - так що по-любому доведеться щось брати і доводити до ума.
Китайці поки що слабуваті щодо моїх хотєлок
вже років 10 шукаю колясича - варіантів - нуль, доведеться вибирати між Дніпром в Уралом.
за джинші я нічо не казав, не катав, не знаю. на сафарі 10к відкатав колись - мот бомба для своєї ціни і відмінний варіант для підвищення після альф-дельт, якшо з грошами туго.
..то той Інтрудер до 3х і буде хавать, а при 75-80 може і 2.5 навіть, а з приводу "надійності", то в моєму в рульовому із заводу конусні пром-підшипники, в пролінку на моноаморі ігольчаті - і все це діло навіть змазане із заводу, ..якшо це про щось говорить Вам)
мій теж ще не роблять
мені треба у форм-факторі лайт-ендуро, але:
- 6 передач, крейсер 100.
- багажну систему швидко-з'ємну для кофрівсумок
- зручне місце для 2го номера
- витрату не більше 3.5л
а дніпро то прошлий вєк, краще вже на луазіку катать, або хочаб таврії - як би це страшно не звучало для мотоцикліста
жруть так само і прохідність така ж, то хоч дах є)
придбайте люльку від альфи, примастирьте до пегаджина. меншу ведущу зірку і алга. я навіть бачив такі на дельтоподібних. приварюються до рульової колонки, як я колись дуги кріпив
це буде "шото жостке"
п.с. Як на мене, всі альфи-дельти слабуваті для нормального використання як транспорт. Навіть на рибалку... Вони так, акуратно катати за хлібом в магазин, ну і ціна відповідна, тут питань нуль.
Після "доработки" може шось і буде краще, але то вже не завод... А завод - це завод, як не крути.
Тож краще
не доїдати дозбирати тих +200,+300 баксів і взяти щось хоч трішки серйозніше. імхо.