Так ось в тому і річ, що готові набори я бачив але саму кришку знайти за недорого хотів би. Хоч сам займаюсь ремонтом усіляких фреонових причандаль і пайка алюмінія з міддю теж іноді проскакує, але щось не дуже хочеться рукоблудити з приводу кришки. ДЕДовьску гілку колись читав, та щось радіатор з запорожця не айс. В мене є конденсатор з промислового холодильника з якого можна вирізати будь яку частину... але це вже друга тема.
По свому ремонту, запчастини отримав
, механік подивився старий поршень, новий, та проміряв з циліндром. Сказав, що старий поршень досить гуд, новий ідеальний. а от старі кільця хайдукнулись.
З поміччу болгаринга та напилінга був виготовлений ключ для зняття щеплення, з поміччу батька та міцного слова й півметрової труби ледь зміг відкрутити гайку
. Диски з невеликим зносом та ще начебто нічого. Але щеплення пробуксовувало (двигун набирав оберти а швидкість не мінялась) і на регулювання не реагувало майже
. Про всяк випадок замінив. Поставив нову прокладку та затягнув половинку картера. Взавтра буду збирати ЦПГ, притирати клапана(в нових клапанів місце прилягання з сідлом дуже цікаве, у стокових тоненька смужечка а у нових ціла смужища ) та збирати ГРМ в купу
.
Доречі, забув як там вставляеться сталева втулочка з резиночкою між циліндром та головою
, там якась дубова пластмасочка, а в комплекті прокладок є кругленька резиночка з внутрішнім діаметром десь в десять мм. Хто зна. Щось заплутався.